Die eerste die je daar hebt in je post van Shoeby zou ik niet doen, dat ding flatteert echt niet.. Heb hem zelf aangehad en ik heb maat 38, wat een drama zag er echt niet uit.. Deze van Wehkamp; DOEN! Ik vind het echt flauwekul dat je slank moet zijn (of geen buikje mag hebben) om een jumpsuit te dragen.. Waarom dan wel een broek met een shirtje? Het gaat er om hoe je hem draagt.. Deze van de Wehkamp plooit mooi en dat ''verbloemt'' je buik wel en als je er een vestje overheen draagt helemaal.. En je er dan ook nog lekker in voelen, dan straal je dat ook uit.. Trouwens op Wehkamp zie je ook jumpsuits van Great Looks, dat is pas vanaf maat 44 en kijk dan zelf eens.. Ik vind het ze absoluut niet misstaan! Je moet gewoon even proberen, elke jumpsuit valt anders en ik ben zelf gewoon slank en mij staan ze ook niet allemaal..
Ik heb maat 36, maar dacht echt van; waarom niet lekker aantrekken waar jij je prettig bij voelt of wat je mooi vind? Ga passen in de winkels of thuis en beoordeel zelf of je het leuk vind!
TS geeft in een van haar berichtjes aan dat ze maat M heeft.... Dat valt voor mij toch niet onder maatje meer hoor, maar gewoon normaal. Ondanks dat ze zichzelf wel omschrijft als maatje meer, maar dat zal komen door haar buik die ze wil verbloemen. TS: Wat mij betreft kan een jumpsuit gewoon prima met jouw maat, je moet alleen op zoek gaan naar een goed model. Kan je er niet een paar gaan passen en kijken welk model het beste staat? Ze hadden bij Promiss jumpsuits met een soort overslag erin verwerkt (weet niet of ze ze nog steeds hebben), dat verbloemt je buik ook wel. Let ook goed op de stof van de jumpsuit, want er zijn er ook die gemaakt zijn van die stoffen waarin je echt alles ziet. Gewoon even gaan passen dus
Ik vind een jumpsuit altijd wel kunnen, behalve bij mij met mijn kleine dikke beentjes, dikke buik en dikke borsten Dat wordt wel een beetje vreemd gezicht vind ik zelf.
Bedankt voor de tip! Ik ga die van de Wehkamp bestellen. Een iets andere dan dit plaatje, de capri variant. Dit omdat ik vrij klein ben en zo niet het risico loop dat ie te lang is. En de capri variant kan ik wat meer op poffen