Mode - Hulp gevraagd!!

Discussion in 'De lounge' started by Leliana, May 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat je ook doet....GEENNNN halve legging aantrekken! :D

Ik draag ze ook wel eens hoor, maar op een cocktailparty kan zoiets echt niet.

2. aksiram

aksiram Actief lid

Aug 9, 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    "Oorspronkelijk geplaatst door Lucia
    Ik zou gaan voor zo'n jurkje;
    Jurk - Casual & kort bonprix

met zo'n bolero;
    Bolero - Bolero's bonprix

deze schoenen;
    Pumps - Pumps bonprix
    of deze;
    Pumps - Pumps bonprix

En zo'n tasje;
    Tas "Athenis" - Tassen bonpr"

Sorry maar dit kan je echt niet aan doen op een cocktailparty, de jurk is te casual en ht past allemaal niet samen. Het lijkt een beetje ordi ben ik bang voor.

Je moet kijken naar een jurk met een mooie stof. en niet zo gewoontjes. Die jurk staat niet voor niets bij casual. Kijk eens bij elegant.

Succes

3. mummy2b

mummy2b Lid

Nov 27, 2008
    67
    0
    0
    Eens met Aksiram; let op de stof van de jurk. En koop je jurk alsjeblieft niet bij bonprix, V&D, Otto, Zalando, etc. Ga naar een goede winkel en laat je adviseren. Als je een budget heb, vertel dat aan de verkoopster, ze hebben vaak ook jurken in een lagere prijsklasse of in de uitverkoop. Van wat je vertelt is het een sjieke gelegenheid, en dan wil je niet uit de toon vallen. Bovendien, juist als je zelf vindt dat je figuur iets te wensen over laat is het de moeite waard een goede jurk te kopen.

Kijk ter vergelijking eens hier:
    Dresses at karenmillen.com
    Het wordt in Nederland verkocht, onder andere in eigen winkels in Amsterdam. Ik heb er zelf twee en ze vallen enorm mooi, verbloemen m'n buikvet en dikke dijen goed ;)

O, en aangezien de dresscode cocktail/avondjurk is: geen legging! Geen katoen! Geen bolero, tenzij deze tegelijk met de jurk verkocht wordt, of gemaakt is voor bij een avondjurk.

4. danip

danip Niet meer actief

Kijk ook eens hier: Steps Webshop | Collectie - Jurken - Ik ben gek op de olivia dress en de Lauren. Ik weet alleen niet welke ik ga kiezen. Maar hier staat ook vast wel iets voor jou bij.

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

oooh... nu weet ik het helemaal niet meer!! :(

mummy2b, dat zijn wel erg mooie jurken hoor!! Bedankt voor de link!:)

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Bedankt, ook hier ga ik even gluren! :D

En de legging.. dat wordt hem niet!
    Weet iemand hoe ik muggenbultjes moet verbloemen? Als ik in een jurk ga dan kan ik mijn benen echt niet in deze staat showen ... :)

7. mummy2b

mummy2b Lid

Nov 27, 2008
    67
    0
    0
    Je moet sowieso een panty aan ;)

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

Dit staat er in mijn mail,

Exclusive cocktail party with guest actors and a small number of fans. Will take place on Saturday evening after the activities of the Convention and will last 2 hours. The actors will be present for 2 hours in the cocktail.

To access this cocktail, will govern this dress code:
    - Cocktail dress or long for the women.

[is getypt door Spanjaarden :D ]

Dus lang mag ook? Dan ga ik voor een lange jurk!

9. Leliana

Leliana Niet meer actief

Aah, ok... moet dat zelfs? :) Wist ik niet!
    Maakt het dan uit of het donker of huidkleurig is?

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

12. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Luna: die is zeker mooi.

13. aksiram

aksiram Actief lid

Aug 9, 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    Helemaal eens met mummy2b (mooie site kende hem nog niet). En blote benen kan echt niet dus muggen probleem opgelost.

14. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    #54 Lucia, May 21, 2011
    Last edited: May 21, 2011
    Was maar een suggestie, heb in elk geval nog nooit commentaar gehad. ;)
    Als je het niet gewend bent om 'chique' kleren te dragen zou ik niet meteen iets té opvallends/chique aantrekken, want dan voel je je misschien heel de avond ongemakkelijk. ;)

Ik heb trouwens die jurk gekozen omdat het makkelijk 'aan te kleden' is, je vindt zeg maar makkelijk dingen die erbij passen zonder dat het too much wordt. Ik zou persoonlijk een jurkje met drukke print/heel speciale stof/tierlantijntjes veel moeilijker te combineren vinden, dus dacht dat dit misschien voor de TS juist fijn zou zijn. ;)

15. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik snap trouwens niet wat er mis is met een jurkje van BonPrix ed...ik heb er meer jurkjes van en ze zitten prima, en krijg er altijd complimentjes over.
    Als je gaat trouwen ofzo snap ik dat je je wilt laten adviseren en echt een goeie/dure jurk wilt, maar voor een éénmalig feestje...zeker als je aan een budget vast zit.

16. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

Mar 5, 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Ja die is zeker leuk!!
    Ze hebben ook jurken die de vetrolletjes in binden zeg maar ;) dus je lijkt uber strak in pak.. niemand die ziet dat je toch love handles hebt :D:D

17. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik ga 'safe' spelen meiden.

Ik heb een zwart halter jurkje dat schuin afloopt.
    Daaronder een panty [voor de zekerheid] en corrigerend ondergoed.
    Dan, jaja, een skinny jeans [licht blauw] .. :)
    En dan zwarte torenhoge pumps [lak].

Ik durf echt niet in mijn blote benen. Voel mij daar gewoon niet zeker over! Als ik er niet in kom trek ik de jeans gewoon uit [heb er voor de zekerheid een panty onder] .

Mocht iemand die jurk kunnen vinden die ik als laatste gepost had, zonder laag decolleté, laat 't mijn maar weten! :D

Voor nu, bedankt voor alle tips!!!

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Het is over 3 weken wel warm in Barcelona hé! (vandaag was het rond de 27 graden..)Het lijkt me echt dodelijk warm om een jurk aan te hebben met skinny jeans én een panty. En als je dan ook nog op torenhoge pumps moet lopen en dit niet gewend bent lijkt het mij helemaal killing.

Overigens vind ik jeans op een gala/cocktail-party echt absoluut niet kunnen..

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ooww erg leuk zo een party! wauwwww!!!!

maar ik ben het met velen eens..een legging/skinny jeans op zo een party is echt not done.

@little black dress: idd geschikt voor zo een feest maar zoals ts al zei..ze heeft maatje 42. tjah sorry maar dat is dan gewoon niet mooi in een little black dress...

tipje: als je het googled op afbeeldingen..dus gewoon cocktail party dress googelen kan het je een hoop ideen opleveren hoor..

alvast erg veel succes en veel plezier in barca

20. augustus

augustus Niet meer actief

Share This Page