Ooh wat leuk een cocktail feestje in Barcelona! - Je vroeg nog wat te doen met je haar? Ik zou dan gewoon hier in Barcelona een kapper binnenlopen en je haar laten stylen, ze zijn super goed hier en ook echt niet duur. Weet niet wat voor een haar je hebt, maar je haar bijvoorbeeld helemaal steil laten fohnen de middag voor je je feestje hebt. Als je je blote benen niet wilt showen kan je toch ook een lange jurk aan? Ik zou geen broek onder een jurkje gaan aantrekken hoor.
panty, broek eroverheen en dan nog een jurk? absoluut niet doen, sorry, maar daar moet je echt niet aan beginnen. met een goede panty heb je die broek toch niet nodig? daarbij denk ik dat je daarom al niet met een fijn gevoel naar binnen gaat, want je weet dat die broek niet klopt, en je moet je wel fijn voelen. mocht je niet met blote benen willen , dan trek je een hele goede panty aan, ga je wel met blote benen smeer ze dan evt in met een goede foundation, dat dekt ook een hoop bultjes etc. in ieder geval veel succes, maarre geen broek hoor!!!
oooh... hahaha ... nu weet ik het niet meer!! Het is inderdaad warm in Spanje!! Dus dan maar geen broek!! Ok, dan maar op zoek naar een hele donkere panty voor onder het jurkje!! Voor de rest haal ik wat kleur terug dmv accessoires! Suppermummy, woon jij in Barcelona toevallig??
Wat leuk! Is het waar wat ze zeggen.. dat ik goed op mijn spullen moet letten omdat er veel zakkenrollers zijn? Ik ben natuurlijk wel helemaal alleen in Barcelona!! Trouwens, krijg net te horen dat we over een rode loper moeten en dat er foto's genomen zullen worden!! Sjeeee Alsof die cocktail outfit al niet erg genoeg was!!!
Er zijn inderdaad enorm veel zakkenrollers in Barcelona. En niet alleen in hartje centrum. Heel goed op je spullen passen dus. Waar blijf je ergens in Barcelona?
Tord, oh wat eng ... brr Ik blijf dan lekker in het hotel en laat me heen en weer pendelen met een taxi! Ik zit in een hotel vlak bij het vliegveld! Hoef ik in ieder geval geen metro's of zo te pakken! In mijn eentje ga ik ook niet de stad in daar. Lucia, dan maar te donker hoor Vind het al heel wat dat ik in een panty de rode loper op ga haha Female, die broek laat ik wel weg dan! Zodra ik mijn outfit compleet heb zal ik hem hier showen!!
Ik heb er heel vaak alleen de metro gepakt, ook ´s nachts. Maar het blijft gewoon goed uitkijken, zeker in bepaalde wijken maar ook als je er als een toerist uitziet. Maar laat je niet afschrikken, verder is het er best leuk hoor, zeker voor een paar dagen. Lekker van genieten!
Ok gelukkig maar tord! In je eentje blijft het toch wel overal uitkijken!! Mijn jurk ziet er ongeveer zo uit, loopt ook zo schuin af maar is ietsje langer en de rug is dicht.. dus niet zo'n touwtje! View attachment 153183
Onder zo'n jurk (en in de zomer!) zou ik geen donkere panty aantrekken. Ik zie dat je de broek al achterwege gaat laten, nu je nog mentaal voorbereiden op een mooie lichte panty en je ziet er straks geweldig uit!
Onder zo'n jurk zou ik indd geen donkere panty aantrekken. En zomers al zeker niet. Maar ondanks de zakkenrollers heb ik mij nog nooit onveilig gevoeld in Barcelona en durfde prima alleen te reizen. Natuurlijk wel tussen de mensen blijven en niet alleen in donkere steegjes/slechte buurten komen maar dat lijkt mij logisch. Ik voelde mij in Barcelona veiliger dan in steden als Berlijn, Rotterdam, Boedapest, Zagreb enz. Een mooie, leuke, sfeervolle stad! Veel plezier!
Hallo, ik had laatst ook een leuk jurkje nodig,ben zelf helemaal niet op de hoogte wat nu in of uit is,en wat me staat. Ben bij de Steps naar binnen gelopen,en ben daar geweldig geholpen. Heb gewoon mijn verhaal gedaan,en ben nu een leuk en trendy jurkje rijker!!
Zit je toevallig in het Renaissance hotel? Je kan echt wel alleen de stad in hoor is helemaal niet eng En idd wel heel veel zakkenrollers, maar die slaan hun slag meestal op niet oplettende toeristen die in een onbewaakt moment even hun beurs op tafel ofzo laten liggen, geen berovingen met geweld ofzo.
Ik zou idd. geen zwarte panty's hieronder dragen hoor! Investeer in een mooie huidkleurige panty. Ik denk dat je hier geen spijt van zult krijgen! Muchos plezieros!
Uhm dit is wel een positieve kijk op het leven hoor , de werkelijkheid is iets minder rooskleurig. Ik ben het er mee eens dat je veilig de stad in kan, als je je ogen open houdt. Maar ik heb genoeg berovingen gezien en helaas ook meegemaakt, en niet alléen bij toeristen. Zal overigens wel voor elke grote stad gelden...
Daarom staat er meestal. Ik woon in Barcelona en ben er dus dagelijks te vinden. Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat er heel veel zakkenrollers zijn je goed op je spullen moet passen. Maar echt eng of gevaarlijk is het niet, het zijn zakkenrollers maar het zijn (meestal) geen berovingen met geweld of met wapens
Wonen jullie er allebei?? Ik zal iig goed opletten! Naar de stad ga ik toch niet, althans, niet in mijn eentje! Ik zit dan in het frontair congress hotel! En als ik niet bij de conventie/cocktail ben zal ik waarschijnlijk alleen maar willen slapen om de tijd te doden! Zal mijn kindjes vreselijk gaan missen! Ik zal ook een huidkleurige panty aandoen! Jullie hebben mij over gehaald hoor!!