Leuk! Maak je nog even een foto van het eindresultaat? Ik ben heel benieuwd, het jurkje lijkt me superleuk!
Ooh het Frontair hotel. Daar heb je wel een lekkere spa bij kan je je ook wel vermaken als je niet de stad in wilt . Direct er naast ligt een winkelcentrum, met een paar kleding/schoenenwinkels ook een grooooooooooooote en goedkope kinder/baby zaak wel leuk om effe te snuffelen.
Tord, doe ik zeker!!! Eerst even gaan verzamelen! Suppermummy, Oeeh.. een SPA! Daar ga ik even meer info over zoeken! Heb ook begrepen dat er een mc donalds in de buurt is? Conventie is trouwens in het superluxe Hesperia tower!! De cocktail ook!!
Ja Macdonalds ligt direct erbij op de parkeerplaats Ooh Hesperia Tower is dat die hele hoge toren naast het ziekenhuis van Bellvitge? Ben wel benieuwd welke groep/acteurs je gaat meeten hoor!
Lekker, kan ik ongelimiteerd/ongegeneerd mijn gang weer eens gaan bij de mac!! Ja, is inderdaad die hoge toren naast het ziekenhuis! Ik ga de cast van de vampire diaries ontmoeten! Een serie waar ik helemaal verslaafd aan ben en mij weer even helemaal puber doet voelen Niet dat er nou veel pubers komen, de meesten zijn toch wel 25+ en moeder!!
Even een vraagje aan de kenners! Achterin mijn kast vond ik ook dit jurkje .. een aantal jaar geleden gekocht maar nooit aangehad .. (wat kan een mens sparen) Kan dit ook voor een cocktail?? View attachment 153700 Of heb ik daar gewoon het figuur niet voor??