Hallo allemaal, ik heb gisteren weer zelf de verjaardagsuitnodiging van mijn zoontje gemaakt en ben er weer helemaal trots op!! ik heb internet af moeten zoeken voor ideetjes, prentjes, achtergronden en een deel van de tekst enzo. op zwangerschapspagina kon ik hier niet zo gauw iets over vinden. dus dacht ik dat het misschien wel leuk was om een onderwerp te maken waarin iedereen zijn creaties laat zien! dit mag gaan van geboorte kaartje tot verjaardagskaartje of van kerstkaart tot een kaartje dat je gewoon voor iemand speciaal hebt gemaakt!! hier de kaart voor mijn zoon zijn 3de verjaardag! het bovenste deel word de voorkant, het onderste deel de binnen of achterkant! de tekst op het kaartje staat: Weten jullie het nog? vorig jaar... toen stond er een mooie treinentaart voor mijn klaar! wat was die mooi en lekker! maar ieder jaar doen wij iets gekker! zoals jullie al zien op de voorkant van mijn kaart, staat er dit jaar een vliegtuig op mijn taart! wij eten niet iedere dag taart maar ik word al 3. wat gaat de tijd toch snel he! dat geloof je niet! ik ben al veel verandert, neej echt... geen flauwe kul! van een kleine hulpeloze baby tot een super stoere knul! ik kan al lopen, rennen springen en de mooiste liedjes zingen. het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik de kaarsjes zelf uit ga blazen.
Ik heb het geboorte kaartje van mijn dochter zelf gemaakt met de hand. Zal straks wel even een foto opzoeken! Uitnodiging heb je trouwens heel mooi gemaakt
@Sharon: super leuke kaart! Heb je hem al af laten drukken/verstuurd of nog niet? Anders zou ik er de spelfoutjes uithalen: toen stond er een mooie treinentaart voor mij (n hoort daar niet) klaar! ik ben al veel veranderd nee echt... geen flauwe kul! ik kan al lopen, rennen, springen en de mooiste liedjes zingen. Als je hem al hebt verstuurd/afgedrukt dan is het zo, maar anders is het zo jammer als er een paar foutjes instaan, want je kaart is verder zo leuk..
ow haha, op het kaartje staat het wel goed hoor maar had het even snel overgetypt en niet op de spelling gelet maar toch bedankt voor de opmerking! en ze zijn nog niet verstuurd hij is pas 24 okober jarig! valt me op dat dat er ook nog ergens op moet!
Gelukkig dat het op het kaartje wel goed staat, zo zonde altijd die spelfoutjes. Hihi datum is ook wel zo handig!
Wat ontzettend leuk en creatief!!! Ik wil ook zelf een kaart gaan maken. De uitnodigingen voor onze bruiloft. Dus ik spiek mee! En hoop op tips haha!
wat leuk zeg!!!! met recht trots erop hoor, hij is heel erg origineel! dit is het geboortekaartje van onze oudste, ik heb alle pakjes zelf met de hand gemaakt (naaimachine wel natuurlijk hihi)
wauw isa! die zijn ook echt super gaaf zeg! de kerstkaart van 2009 heb ik niet meer op de pc staan en de verjaardags uitnodiging van mijn dochter helaas ook niet meer. gelukkig heb ik van alles wel 1 extra geprint en in een album geplakt ik kijk nu al uit naar de kerstkaarten
View attachment 185453 Het geboortekaartje van Oona... Mijn broer heeft hem gemaakt (met ons dirigerend ernaast) Zelf heb ik de puntjes op de i gezet door beestjes op de takjes te zetten, de naam erin te zetten e.d.. En mijn vriend heeft hem gedrukt (werkt op een drukkerij) (tekst aan de binnenkant staat ook in mijn handtekening)