Ik ook niet. Krijg je zo'n rollade effect. Plus dat ik niet echt leuk sta met felrood, ook al ben ik donker.
Hahaha jaaa hier ook zo'n rollade effect hahaha De spekrollen puilen er dan aan 10 kanten uit En ook hier donker maar rood staat me totaaaal niet!
Een legging! Maar dan wel eentje van zo'n dikkere stof, niet zo van die leggings in een flodder stofje. Heb de mijne net besteld! En Uggs! Heb mijn oude een paar weken terug weggedaan, wegens echt versleten en nu MOET ik gewoon nieuwe, anders is de winter niet geslaagd voor mij
- rood geruit tuniekje met legging; - enkellaarsjes; - tuniekjes; - colbertje met tuniekje eronder; - mooie jeans; - mooie laarzen; - zwart leer jasje; etc, etc
Oh en mooie houthakkersblousjes. Dus flinke ruiten Staat mooi boven een tregging, en dan de lange laarzen er onder aan. Uggs zijn altijd goed. En ik heb hier nog wel een paar australians liggen hehehe.
Zou dit jaar graag een leuk paar laarsen willen hebben en nee geen uggs die dingen zijn verschrikkelijk lelijk. Heb afgelopen winter door gebracht op gympies >.< was ook geen doen bah.
wat een must is voor deze winter zijn kleren waar JIJ je als persoon het beste in voelt en niet iets kopen omdat de hele wereld het draagt
@Chantal: precies!! Al wil ik wel wat meer minder broeken gaan dragen en me wat meer vrouwelijk gaan kleden. Maar dat doe ik voor MIJZELF en niet voor een ander.
Ik doe niet mee met de mode. Ik koop wat ik mooi vind en wat me mooi staat en ik denk dat het altijd wel in de mode is, anders hangt het toch niet in de winkel? (en dan heb ik het niet over het eeuwige rek: afgeprijsd).
Jipeeeeeh! Roooood! Daar ben ik helemaal weg van en het staat me ook heel goed! Verder ben ik het er mee eens dat ik de mode die nu in de winkels hangt niet zo leuk vind. Ik heb daardoor ook al een tijdje geen kleding meer gekocht. Mijn man zei gisteren toevallig nog tegen me: 'goh, je hebt al heel lang geen kleren meer gekocht. Ben je ziek?' Het begint dus op te vallen!
Ik heb nog niet echt gekeken wat er in de winkels hangt aan winterkleding. Ik wel graag een paar laarzen. Of shabbies of laarzen van Dubarry. Die lopen beide super fijn! Ik heb vorig jaar al laarzen met hakken gekocht (zwarte en camel kleurig) en die zijn nog steeds mooi. Dit jaar dus platte laarzen. En ik heb een tas gezien in de nieuwe collectie van Fred de la Bretoniere die ik graag wil hebben.
waist broeken model alle jaren 80 , heb er al twee staat geweldig en helemaal in voor de komende winter met een kort jasje en lage enkel laarsjes eronder..