Ik heb eigenlijk geen idee wat er "in de mode" is dit najaar. Ik koop wat ik leuk vind of dat nu in de mode is of niet. Een paar mooie laarzen koop ik eigenlijk elk jaar wel.
Ik heb van de week super leuke laarsjes gezien hier. Zwarte, half laarsjes, en aan de bovenkant kwam er een beetje 'bont' uit.. superrrrrrr mooi. En ze zitten volgens mij héérlijk!
Ik heb deze week zwarte suede overknee laarzen gekocht bij Invito.. Marine look is ook in.. donkerblauw met wit.. Ook zijn korte jasjes in.. met grote aanwezige knopen..
Een paar goede boots met bijpassende riem ( heb cognac kleur) een mooie jeans.. Ik ben niet zo'n mode poppetje.. Wil wel mijn haar weer volgens de laatste mode laten knippen.
Die zijn helemaat hot deze winter... Maar je moet er wel een goed figuur voor hebben anders ziet het er niet uit... (vind ik) En uggs kunnen ook nog steeds...
ach dan is het lente dan zomer herft winter word er gek vn! heb ook niet veel .omdat ik erin geloof dat ik 10 kilo ga afvallen
Mijn uggs heb ik al dus die kan ik van mijn lijstje strepen Verder nog een mooi roze vest gezien op hm.com die heb ik besteld Verder weer een paar goede basics; Goede skinny jeans, maar daar heb ik al genoeg van. Verder heb ik nog nodig Paar lange mouw shirts, overhemden, riemen, en kettingen. Ik doe vaak de vesten/ overhemden/ shirts in basic kleurtjes ( en de rest leuk ik op met kleurige armbandjes of kettingen. Verder heb ik alles al, behalve weer dus de basics.
who cares about fashion? rond winter? GWOON DIKKE TRUI EN EEN STEVIGE SCHOENEN/LAARZEN /WARME JAS ALL SET READY FOR WINTER! ik hou totaal niet van winter dus het kan me ook niet echt schelen hoe ik uitzie tijdens winter zolang ik lekker goed warm ben ook al was een jaar geleden echt zo een fashionmeid .. maar met winter?????? whole another story
ik vind de winter juist leuker dan zomer zomer doe je toch jurkjes aan en die dingen die niet te warm zijn en loop ik meerendeels op me slippers maar de winter ga ik los met jasjes truitjes jassen laarzen schoenen ect ect vind de mode ook echt heel leuk die najaar !