Goddank, die skinny jeans staan me voor geen meter. Ik heb al 7 jaar serieuze moeite met het vinden van een mooie broek, maar daar gaat dan nu hopelijk verandering in komen Ik loop altijd liever in iets dat me goed staat, dan in de kleur en snit van het seizoen...
Broeken met prints, jasjes in verschillende kleuren. Bloemen shirtjes, tijdloze broeken en rokjes ( spijkerbroeken, skinny jeans, spijker rokjes) ik heb ook nog korte broeken in allerlei kleuren. Tegenwoordig zijn de flodder shirts in. Los zittende glibber shirts noem ik het altijd. Hempjes in verschillende kleuren. Jurkjes ook verschillende soorten.
Zou idd mooi zijn als die idiote skinny jeans eindelijk weer eens verdwijnen! Maar ik heb nog niets anders dan dat gezien hoor.. Dus voorlopig nog maar vrolijk door met skinnies zoeken die eindelijk eens goed (blijven) zitten En dan van die floddershirts er idd bij. Echt zo zonde van mijn figuur. Ik moet juist een wat rechter model broek en strakke shirts. Ook jurkjes hebben van die rare modellen. Fluorkleuren, bleh. Of pastel-groen en lila. Leuk hoor, maar staat allemaal niet! Heb ik helemaal geen kleur meer in mn gezicht.
Ik vind niet alle mode van deze zomer mooi... Ik kijk gewoon in winkels als: the sting, superstar, only/vero moda en koop wat ik mooi vind. Ik heb geen leren jasje maar ben meer gek op blazers Daar heb ik er genoeg van. Ik zie nu ook meisjes en vrouwen met van die lange rokken aanlopen tot aan de voeten zeg maar... Tja ik hou daar niet zo van... Ook de strakke gebloemde broeken zijn niet zo mijn ding. Iedereen moet lekker voor zichzelf weten waar hij/zij zich goed in voelt.