Zat net de bevalling te kijken in de rimboe op sbs 6. Vol verbazing maar zo knap. Wat vinden jullie er van?
Ik heb het niet gezien....zat X Factor te kijken! Dat leek ook wel een bevalling zeg....pfffff.....wat een maffe mensen heb je toch Zonde dat ik het gemist heb!
Ik denk dat mensen in die landen heel anders een bevalling meemaken dan in de rest van de wereld. Ik heb het nu niet gezien, maar heb al veel meer gezien dat in die landen een bevalling zonder geluid "tussendoor" gedaan word.
Ik heb het allebei gezien Idd erg bijzonder hoe ze dat ff flikte. Vraag me ook wel af of ze geen geluid mocht maken? Floepte er zomaar uit ineens. Je kon nauwelijks iets aan haar merken....hij lag er ineens . Knap!
idd dat soort mensen ondergaan het in een soort transe heb ik wel eens het idee koncentreren zich totaal op hun lichaam en geven geen kik
Ik vind het ook knap. Hun laten de zwaartekracht het werk doen, wij gaan erbij liggen. Zou dat het verschil zijn?
Heb ook vol verbazing zitten kijken. Wat knap... De combie van zwaartekracht en druk op de buik werkt blijktbaar.
Ik heb het ook gezien van het is een favoriet programma van mij.ze hebben allen niet laten zien hoe de navelstreng er af werd gehaald,ik vond het wel heel bijzonder dat zal die familie ook wel gevonden hebben.Alhoewel ik die broer en zus vreselijk vind maar ja.En dan loop je daar met die placenta in bladeren door het bos,wel apart maar interessant om te zien hoe ze dat doen.Hier kun je ook zittend bevallen dus zo vreemd is het niet alleen heb je hier de baarkruk erbij....
Gezien! Volgens mij is die houding/zwaartekracht wel fijner om te bevallen, het lijkt me natuurlijker dan horizontaal liggen. Over het geen geluid maken? ...heel apart. Liefs Mirre
maar je moet wel weten die mensen hebben al tig kids gehad... ze praatte al over haar KINDEREN... en zoals men al weet hoe meer kids hoe makkelijker het gaat en ook in nederland heb je mensen bij wie het bevallen gemakkelijk is... zo mijn schoontante die beviel in de lift... het kindje viel er letterlijk gewoon uit
Heel bijzonder, ook leuk dat ze het kindje naar die Belgische jongen vernoemde, Jeffrey! Lijkt me een hele eer! haha
Die mensen zijn het ook gewend om op hun hurken en knieen te zitten denk dat dat ook scheelt...dat het dan makkelijker is om zo te bevallen en ze hebben natuurlijk ook niet een schoon bed met lakens...
Ik heb ook nooit een kick gegeven eigenlijk, niet iedereen kreunt/schreeuwt ofzo bij een bevalling, kheb het niet gekeken, wist niet dat het erop was, wel jammer had het wel willen zien, ik was ook de x factor aan het kijken met de kids, die hadden wrsch ook geen rimboe bevallingsprogramma gewaardeerd
heb het ook gemist jammer genoeg,heb wel eens een voorstukje van gezien. mischien wordt het wel herhaald
Ik heb net op de site van SBS gekeken, wordt volgens mij niet herhaalt Ik zou ook de hele uitzending wel willen zien...
helaas ik heb het ook gemist, maar ik heb zelf ook geen geluid gemaakt. Is zeker niet altijd nodig.Ik was ook helemaal in trance