ideeën cadeautje meneer groep 1/2??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Voor een juf vind ik het altijd makkelijker...maar dit jaar heeft mijn dochter 2 meneren voor de klas. Nu vieren alle kleuterleerkrachten volgende week gezamelijk hun verjaardag in de speeltuin. Natuurlijk knutselt mijn dochter dan wat, maar vorig jaar hebben we ook iets gekocht voor de juffen..een voorleesboek.

Maar vind het dit jaar wel moeilijk..ze staan nu dus beiden in groep 1/2 maar dat is dit jaar voor het eerst, hiervoor hadden ze groep 5 en 8.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    leuke snoeppot mat drop
    mooie pen in een doosje
    plantje voor in de tuin
    doos chocola
    flesje douchegel voor heren

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik zou gewoon weer een voorleesboek kopen, net als vorig jaar.

4. Nati

Nati Niet meer actief

Inderdaad, waarom zou dat niet kunnen voor meneren? ;)

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Een halve haan en een blikje fris :D

Nein, grapje :p Ik zag een keer dat een van mijn FB-vrienden een reep chocolade had gekocht en deze mooi had gemaakt met icing op de gladde kant. Met mooi maken bedoel ik een leuke tekst geschreven en een poppetje erbij van marsepein oid. Weet alleen niet of je zo handig bent en daar zin in hebt :)

6. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    We hebben eens met de hele klas geld bij elkaar gelegd voor de meester van de kleuters. Het ene jaar hebben we er een shirt van zijn favo voetbalclub van gekocht en de kinderen daar hun naam op laten zetten en dat ingelijst en het andere jaar hebben we een kampeersurvivalpakket gekocht met sudoku c papier, bier nootjes enz.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat kan absoluut hoor..dat doe ik ook als ik niks weet verder maar dacht misschien heeft iemand een super origineel idee;)

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Boeken van "Meester Jaap" en "Mees Kees" doen het altijd goed. Al zijn dat geen kleuterboeken..

*Als je op Pinterest zoekt op 'Cadeautje voor meester' vind je ook erg leuke dingen.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Nog iemand leuke suggesties?

Deel Deze Pagina