Voor een juf vind ik het altijd makkelijker...maar dit jaar heeft mijn dochter 2 meneren voor de klas. Nu vieren alle kleuterleerkrachten volgende week gezamelijk hun verjaardag in de speeltuin. Natuurlijk knutselt mijn dochter dan wat, maar vorig jaar hebben we ook iets gekocht voor de juffen..een voorleesboek. Maar vind het dit jaar wel moeilijk..ze staan nu dus beiden in groep 1/2 maar dat is dit jaar voor het eerst, hiervoor hadden ze groep 5 en 8.
leuke snoeppot mat drop mooie pen in een doosje plantje voor in de tuin doos chocola flesje douchegel voor heren
Een halve haan en een blikje fris Nein, grapje Ik zag een keer dat een van mijn FB-vrienden een reep chocolade had gekocht en deze mooi had gemaakt met icing op de gladde kant. Met mooi maken bedoel ik een leuke tekst geschreven en een poppetje erbij van marsepein oid. Weet alleen niet of je zo handig bent en daar zin in hebt
We hebben eens met de hele klas geld bij elkaar gelegd voor de meester van de kleuters. Het ene jaar hebben we er een shirt van zijn favo voetbalclub van gekocht en de kinderen daar hun naam op laten zetten en dat ingelijst en het andere jaar hebben we een kampeersurvivalpakket gekocht met sudoku c papier, bier nootjes enz.
Ja dat kan absoluut hoor..dat doe ik ook als ik niks weet verder maar dacht misschien heeft iemand een super origineel idee
Boeken van "Meester Jaap" en "Mees Kees" doen het altijd goed. Al zijn dat geen kleuterboeken.. *Als je op Pinterest zoekt op 'Cadeautje voor meester' vind je ook erg leuke dingen.