Modeflaters? Wat vind je wel of niet kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind het ook vreemd dat sommige dames hun kleding niet dragen als het niet 'meer' in de mode is. De mode wordt bepaalt door ieder individu in de samenleving. Niet door Viktor en Rolf ofzo. Waarschijnlijk zou iedereen hier mijn gehele garderobekast afbranden :cool: Maar ach, zolang ik er tevreden mee ben, zit het goed.

En ja, ik heb een witte legging. En ik ben niet bang om hem te dragen ook. Ja, vooral onder een tuniekje (met bloemenprint van de Miss Etam :p). En verder heb ik een leren jack net zoals mijn partner, een spijkerjasje, een rood jasje... Verder draag ik zoveel leggings als ik maar zou willen onder jurkjes/tunieks etc. en doe ik dit allen veelvoudig...

Beter dan die variatie aan bilspleten die ik telkens zie lopen. Ik liep langs een terrasje waar zo'n meneer van ver buiten de houdbaarheidsdatum met een te kleine spijkerbroek zat en je rechtstreeks zijn bil kon zien mét daarop een tatoeage van een Pitbull. Dat hoeft voor mij niet.

En sommige vrouwen vind ik onwijs ordinair wanneer ze een wedstrijdje zo-weinig-mogelijk-kleding-dragen doen. Ik zag laatst een vrouw met een overhemd en daaronder ALLEEN een panty aan. Een panty is verdorie geen broek! Haar onderbroek was te zien en ze liep echt voor aap. Ik zie liever duizend keer een witte legging dan dat ik nog 1 vrouw tegen moet komen die haar panty als broek gebruikt.

Of een jurkje dat nét 2 centimeter over haar bil komt. Dat is geen jurk, dat is een te lang t-shirtje. Een jurk komt tot net boven de knie en het liefst daaronder. Alles daarboven vind ik gewoon een te lang shirt. Ik ben sowieso niet zo van het alles laten zien. En dan vind iedereen mij maar ouderwets ;) Mini-rokken zijn imho not done.

Ik was vrijdag op een bruiloft waarbij er een meisje liep met een blauwe jurk waarbij er 1 band schuin over haar borst liep met de ene arm in een soort mouw, en de andere niet en de jurk 1 centimeter onder haar bil eindigde en haar panty alweer begon. Ze had voor mijn gevoel 3 meter lange benen en haar gezicht was flink geplamuurd. Tijdens de trouwfoto veroorzaakte ze bijna een nipple-gate. Ik heb dan echt zin om naar haar toe te lopen, haar bij het oor te pakken en naar huis te sturen met de woorden: ga je eerst maar eens leren aankleden! Zonde van zo'n ontzettend mooi knap meisje.

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Grappig is heb geen problemen met een blote getatoeëerde borstkast en armen zeker niet als het nog een beetje gespierd is ook. Maar het moet inderdaad niet gedaan worden door overbehaarde mannen met overtollig/los vel. Overigens vind ik het met zo'n kippenborstje ook geen gezicht.

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    heb ik ff geluk ben net 5.5 kilo afgevallen tot de 69;);)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    #184 lovewinnie, 18 mei 2014
    Laatst bewerkt: 18 mei 2014
    Legging is te erg als je hem als broek gebruikt maar er dan een korte broek overheen doen is toch wel over de top. Onder een jurkje vind ik het wel leuk met leuke pumps
    Sokken in sandalen/slippers. Echt een afknapper

Uitpuilend haar onder korte mouwen ( man en vrouw jak)

Geen shirt en dan over straat. Zie genoeg mannen die dit doen

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

#185 Aylen, 18 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2014
    Je vind het vreemd dat mensen bepaalde dingen niet mooi vinden, maar jij vertelt ook uitgebreid over dingen die je niet mooi vind... Niet erg overigens, we nemen hier geen blad voor de mond. Ik denk dat topic ook een beetje bedoeld is om lekker je gal te spuwen. We slikken in het dagelijks leven zo vaak onze woorden in. En gelukkig maar, het zou een ontzettend ongezellige boel worden als we dit soort dingen tegen onze buurvrouw of vriendin zouden zeggen :)

En nu moeten we nog leren om er écht schijt aan te hebben en gewoon lekker strakke hemdjes aan te trekken zonder shape-wear :p

6. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hm.. ik ben een volle vrouw, maat 44, soms 46. En als ik sommigen mag geloven mag ik, en andere volle vrouwen, niet veel meer aan. Geen strakke truitjes, geen strakke broek, geen (driekwart)legging, geen korte rokjes. Dus wat blijft er over? Wijde kleding en ouwe wijven broeken :/

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh en een shirt met lange mouwen en daarover heen een shirt met korte mouwen. Dat staat ook niemand die ouder is dan 5.
    Trek dan gewoon een vestje/blazer aan als je het te koud vind voor korte mouwen.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Is dat zo? Volgens mij zei ik dat ik het vreemd vond dat andere mensen hun kleding niet meer dragen wanneer 'men zegt' dat het uit de mode is. Dat vind ik raar.

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

M.i. de allergrootste modeflater:

Als een kip zonder kop meedoen met alle modetrends en daarbij niet denken aan of het je überhaupt staat. Dat vind ik het alleregste. Dan loop je dus niet een beetje hip te wezen, maar loop je gewoon voor huft ;).

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh, ik draag trouwens onder een rokje wel altijd zo'n kort broekje (hotpants, toch?), voor het geval ik opeens moet bukken of er wind staat o.i.d. Je ziet 'm er niet onderuit komen en het rokje valt wijd dus volgens mij zie je het broekje niet zitten (behalve dus in bovengenoemde gevallen). Heel erg? :)

Heb trouwens nog een vraag, voordat ik uitgelachen word, even een foto maken :p

11. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Nou inderdaad!

Vind het wel een verschil trouwens hoe je model is en of je een beetje een stevig lijf hebt of niet. Ik ben een bal op pootjes en mijn bovenlijf (inclusief armen) is echt blubber. Dat zorgt er wel voor de strakke tops bij mij vaak afvallen wegens niet mooi.

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik draag regelmatig leggings onder jurkjes en tunieken, van die mooie dikke. Of met sporten.. ik weeg dan wel 72 kilo ;)

13. Aylen

Aylen Niet meer actief

Sorry, verkeerd gelezen. Hoe dan ook, wat ik probeer te zeggen: fijn bekritiseren in een topic als dit. Ff alle frustratie uit het systeem en vervolgens buiten, in de echte wereld, leven en laten leven en boven alles lekker jezelf zijn :)

En dat laatste kun jij volgens mij, ondanks al je onzekerheden, heel erg goed.

14. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Ik weet niet wat ik erger vind. Die lange onderbroek of de geest die er een foto van maakt...

15. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    tsja das jouw mening... mn schoonmoeder was bang dat niemand haar geloofde als ze het zou vertellen.

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Sorry, beetje slechte foto, maarrrrr..

Wat kan ik hierop dragen? En qua schoenen? Of is dit niet meer 'te redden' en kan ik 'm beter heeeeel diep in de kast verstoppen voor warme dagen dat ik lekker thuis blijf? :)

17. Aylen

Aylen Niet meer actief

Een strakke, zwarte tanktop. En ik hou er wel van, ook met die schoenen.

/edit, ik zie dat ze hakken hebben. Dan vind k het iets minder.

18. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Heel eerlijk? Ik ben er niet kapot van :)
    Maar ik denk dat het eventueel nog wel zou kunnen met een zwarte tanktop en sandaaltjes.

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Met stipt op nummer 1:
    Leggings en/of panty's die dienst doen als "broek". Hebben ze het zelf nou niet door dat dat niet staat?!

Wat ik zelf niet zou doen omdat ik het niet mooi vind staan en me er dus niet prettig bij voel: mouwloze tops.
    Het ziet er nog oke uit als je slanke en strakke armen hebt, maar zodra je (zoals ik) kipfiletjes onder je armen hebt hangen vind ik het er niet zo netjes uitzien.

En verder vind ik alles wel oke.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bedankt! En ja, uiteraard eerlijk zijn, negatief is ook welkom! Anders loop ik nog voor lul he :p

Deel Deze Pagina