Hahahaha nou, dan kijk je bij mij maar ff lekker de andere kant op. Ik ben 1.68 en weeg 86 kg. Heb daarbij mooiere bovenbenen en billen dan sommige 70 kg wegende vrouwen Dat jij het boven de 70kg not done vindt, houdt niet in dat het not done is En alleen op neppe (de hele goedkope) uggs loop je scheef
er zijn ook mensen die op echte uggs scheef lopen hoor.. en dat ligt niet aan de uggs maar aan die mensen ik vind ze niet mooi maar wel heeeeerlijk warm. jammer dat ze niet bepaald diervriendelijk zijn en ik ze dus nooit meer zal kopen.
Ik vind een driekwart legging wel heel leuk onder een tuniekje staan, hoor. Maar inderdaad niet als het gewoon als broek moet dienen. Dus met een korte trui of shirt erop.
Ik zelf draag heel graag leggings. Met een jurkje of dit rokje; Hier had ik trouwens wel uggs aan ook haha, maar deze draag ik binnen, lekker warm, onze vloer is heel koud, behalve als het bloed heet is in de zomer. Leggings die als broek fungeren vind ik niks inderdaad, witte leggings ook niet, zwart kan altijd wel. Ik vind mijn benen gewoon niet mooi ! Zeker niet nu ze zo wit zijn haha.
Ja dit dus. Soms zie ik wel eens mensen en denk ik van hmm.. Gewaagd! Zou het zelf nooit dragen dan, maar mits goed gecombineerd en zo, waarom niet? Wat ik zelf niet mooi vind ik als je een te strakke broek aan hebt en je muffing top komt er onder uit, te kleine of te grote kleding dus. De rest; lekker zelf weten iedereen!
He he, een medestander gevonden En kleine aanvulling: het ligt er ook aan of je er de juiste lichaamsbouw voor hebt! Want als ik alles zo'n beetje heb doorgelezen dan kan mijn garderobe zo de kliko in Ik vond leggings altijd wel lekker mits er bij mij een rokje of een tuniek erover heen zat want ik ben best vol. Ik vraag mee echt af wat er mis is met kleding als het bij diegene erg leuk staat, ook al is het die witte legging of die 'poep' broek (bij het juiste figuur en persoon staat het namelijk erg leuk)
Het zal vast al genoemd zijn maar skinny jeans waar de vetbobbels uitpuilen bovenin. Verder strakke shirtjes bij dikke dames waarin je die vetkwabben ziet hangen onder de bh. Niets mis met dikke mensen,ben zelf ook een dikkerd maar trek dan iets anders aan. Oh ja en pubers met broeken op half elf waardoor ze van die korte beentjes hebben. Maar goed,t zijn niet voor niets pubers.
Ja idd ook hoe je het bij je figuur gebruikt...wat mij betreft kan men best een legging aan als je een maatje meer hebt..maar dan anders gecombineerd dan met maat 34. Ik ken iemand die wel meer dan een maatje meer heeft en die heeft heel vaak een rok aan met een legging en die ziet er altijd super uit. Die propt zichzelf niet in een überstrak rokje maar combineert dat met een rok die perfect bij haar figuur past. Die legging is echt 10 keer mooier dan blote benen. En ja ik vind uggs spuuglelijk maar het misstaat sommigen totaal niet hoor.
Maar Tuc, zou jij het ook geen modeflater of 'not done' vinden als iemand een panty als broek gebruikt?
Ik zou zeggen " de zak van Max" of te wel doneer aan een goed doel. De rok is niet verkeerd maar de kleur maakt je flets. Op zijn best nog met zwarte top en zwRte sandalen
Jep daarom zeg ik hoe je het kledingstuk gebruikt...dus een panty of legging is niet not done..wel als je het als broek of hoed gebruikt, want daar is het niet voor bedoeld.
Ik werk in een supermarkt en heb al heel wat voorbij zien komen! Maar het allerergste was toch een oude vrouw met een (doorschijnend) wit tshirt en geen bh aan..!
Vind heel veel zelfbruiner trouwens niet kunnen. Ik ga er eigenlijk van uit dat ik het meestal niet door heb als iemand zelfbruiner gebruikt, dan zou het net zo goed 'natuurlijk' kunnen zijn... Maar soms zie je het echt en dan heeft iemand bijvoorbeeld van die heel oranje handen, of is gewoon überhaupt helemaal oranje... Oh ja, en van die eeuwige zonaanbidders met (vaak op wat latere leeftijd, want dan zie je dat pas echt) zo'n lederen huid. Dat doen ze toch meestal omdat ze perse zo graag superbruin zijn, dus vind ik ook vallen onder 'mode'
Nou, ik ben vandaag behoorlijk wat vrouwen tegen gekomen die beter een legging onder het korte jurkje aan hadden kunrn doen....
Mensen met maatje 34 kunnen er net zo goed afzichtelijk uitzien als mensen met een maatje meer!!! Flubberbuiken komen in alle maten voor. Ik zie meiden van 14 met een hangpens als ware ze net bevallen of erger! Ik heb een maatje meer, maar draag nooit te strakke kleding en doe veel moeite om er verzorgd uit te zien. Ik heb strakke benen en armen, maar een legging is gewoon een veredelde pyjamabroek en die draag je nu eenmaal niet op straat. Met mooi weer draag je of blote benen of niet, maar geen legging! Een rokje of korte broek vraagt om blote benen en niet om een legging!
Een legging is een pyamabroek?? Heb jij duidelijke andere leggings voor ogen dan ik...want die lijken in de verste verte niet op een pyamabroek. En niet iedereen is gezegend met mooie benen die geschikt zijn om bloot te laten zien..moeten die mensen zich maar de hele zomer in een lange broek verstoppen?? Wat een onzin zeg!