Modeflaters? Wat vind je wel of niet kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

2. Linana

Linana Niet meer actief

Jumpsuit niet boven maat 40?

Het is net of de vollere vrouw geen reet aan mag volgens sommige vrouwen hier ;)
    Een jumpsuit, in de juiste maat en model, kan juist hartstikke mooi staan bij een vollere vrouw.

Als je zelf geen creativiteit hebt om iets leuk te stylen, hoeft dat niet te betekenen dat het ook echt niet kan, omdat jij er in jouw hoofd niks mee kan (behalve op een maat 40 of kleiner model)

En een legging een veredelde pyjamabroek? Bijzondere definitie. Mijn pyjamabroek lijkt namelijk in de verste verte niet op 1 van mijn leggings

3. sjak

sjak Niet meer actief

Ik bedoelde het niet lelijk... Maar ik vind een jumpsuit bij de wat vollere vrouw ze nog voller lijken... Of ze moeten erg lang zijn, dan staat het anders, maar (bv. mijn moeder; 1,60 maat 42/44) wordt een proppie...

4. Linana

Linana Niet meer actief

Bedoelde ook meer in z'n algemeen, je ziet veel voorbij komen dit en dat kledingstuk vanaf maat 40/42 kan echt niet meer.
    Dat vind ik best wel "erg", alsof een vollere vrouw geen enkele trend aan kan, alleen vanwege haar maat.
    Terwijl ik een heleboel vollere vrouwen ken, die er altijd super uitzien, misschien wel beter dan onze slankere dames ;)
    En ja, dan ook in jumpsuit, leggings, harembroeken, etc

En ja, ik geef toe, ik ken ook zo'n vollere (echt vollere) vrouw, die haar lady lumbs in kleding propt met alle gevolgen van dien, maar over zo'n type vrouw heb ik het niet ;)

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.946
    113
    Vrouw
    Mijn vriendinnetje is stylist,heeft nu maat 42,maar was voorheen veel voller.
    Oke,het is haar beroep,maar zij is het wandelende bewijs: met elke maat kan je er super uit zien! :)
    Accenten waar dat kan, verhullen waar dat nodig is.
    Ik heb haar nooit gezien in een tent of oversized spijkerbroeken.

Haar advies aan mij: je kan jezelf in hippe outfits kleden,als jij je daar niet prettig in voelt staat een Chanel jurk ook niet mooi.

Zoek naar een stijl die bij je past. Zorg voor goede basis stukken.
    Een goed passende spijkerbroek.Een leuk colbertje.
    Een paar mooie laarzen.
    Wees niet bang om kleuren te gebruiken, op de juiste manier.

Maar vergeet niet om je heen te kijken. Vraag een vriendin eens wat zij jou goed vind staan.
    En...kleding langer dan een jaar niet gedragen? Hop naar de kringloop winkel.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een jumpsuit vaak ook tekenend vind.. heb maat 38 en ben zeker niet dik maar in een jumpsuit lijk ik wel dik. Helaas, ik vind ze namelijk wel leuk.

7. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pyjamabroek ja, mijn mening, geen onzin. Jij vindt dat onzin, da's wat anders.

Je kan beter een luchtige broek dragen of een mooie lange rok of jurk dan zo'n strakke legging met zo'n dikke spijkerrok eroverheen. Dat zie ik mensen ook dragen in de winter.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Het is onzin wat jij zegt: met mooi weer draag je blote benen of niet...geen legging! Pff jij maakt dat toch niet uit..dat bepaald iedereen voor zichzelf

9. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik snap de ophef over de witte legging eigenlijk ook niet zo. Ik draag ze ook onder een tuniek of jurkje. Met name mijn bovenbenen zijn behoorlijk 'vol' en zonder zo'n legging gaat het enorm broeien met wrijvingsuitslag als gevolg. Panty's vind ik ondingen en draag ik alleen bij nette gelegenheden. Ik vind het ook niet mooi onder een casual tuniek of jurkje.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.196
    113
    Brabant

Ja, jouw mening. Je brengt je mening alleen als een feit. Je zou je berichtje een heel stuk nuanceren als je ' ik vind' toe zou voegen!!

Ik vind:))) niet gauw iets een modeflater.
    Gister op het terras kwam er een enorm volle vrouw voorbij (ik ben zelf niet slank, maar dit was bmi 35+) in een hele strakke, tekenende, zwarte jurk. Met veel bloot en plooien.
    Vriendin en ik keken elkaar even aan en waar je dit een modeflater had kunnen noemen, vonden wij het lef en zelfvertrouwen. Hoppa, ik ben ik en ik voel me lekker in dit jurkje.
    Verder prachtig afgemaakt met mooie pump en leuke ketting.

Ohja, en de enige echte modeflater: witte sportsokken in crocs of badslippers!

11. tuc

tuc Niet meer actief

Wat ik ook wel een modeflater vind of iig geen gezicht...iets anders dan kleding maar vrouwen en mannen die te veel zelfbruining of zonnebank gebruiken, bv barbie van tv kan er wat van, maar bij ons op school loopt een moeder die ook hartje winter zo vreselijk bruin is dat het gewoon geen porum meer is...die zie je echt van een afstand aankomen

12. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Leuk topic dit :)

Vraagje: kunnen Birckenstocks voor vrouwen volgens jullie? En voor mannen? :D Had vandaag die discussie, hahaha

13. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    De enige echte modeflater vind het dragen van kleding die veel te klein of veel te groot is. Laat je gewoon goed informeren over je maat en probeer je zelf niet in een maat 36 te proppen als je eigenlijk nog maar net in een 40 past...

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Zo had ik vroeger een leerkracht. Volgens mij smeerde die dagelijks een half potje bruine crème op haar gezicht en hals.
    Naast uiteraard ook nog es een paar ton (echt veel te veel) make-up.

En vooral ... Het verschil qua kleur viel écht wel te hard op als ze es een t-shirt met korte mouwen aan had en je dus de kleur van haar armen zag.

Tja, ze deed maar ... Maar ze stond wel gekend als "Franse schminkpop" (ze gaf Frans).

15. tuc

tuc Niet meer actief

Een hoop vinden voor beiden niet...ik vind ze voor vrouwen erg leuk..voor mannen is het niet mijn smaak

16. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vind birckenstocks echt afzichtelijke dingen! Maar dat is mijn mening, half nederland denkt er anders over. :p

17. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Micchan: ik zou voor een strakkere rok gaan, je hebt een prachtig figuur en die wijdere rok laat dat niet echt zien. Als je het wil combineren zou ik zeggen een wat strakkere top/shirt en leuke sandaaltjes of open hakschoenen.

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Dit topic brengt wel weer wat gemengde gevoelens teweeg lees ik zo. Het is niet bedoel om mensen aan te vallen, dus wanneer iemand gewoon haar crocjes wil dragen met een harembroek, omdat het lekker zit is dat toch geen enkel probleem. Wij hoeven niet allemaal hetzelfde te dragen, zoveel mensen, zoveel smaken. Dat maakt de wereld leuk!

Ik kwam trouwens dit blog tegen en de schrijfster legt met foto's uit hoe je een witte legging kunt dragen. Fashion Horror: de witte legging? - Beautylab.nl

Maar na vandaag wil ik ook graag mijn veto uitspreken tegen de spijkerbroek//spijkerBermuda/spijkerkorte broek tot net onder de knie gedragen door een bepaald type vrouw.

19. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier vind ik eender welke slipper of sleffer geen zicht, behalve dan voor in huis of op 't strand. 't Wordt niet voor niks "strandslipper" genoemd.
    Ik vind het echt geen volwaardige schoen, waar je mee op straat kan lopen. Trek dan in de plaats beter een degelijke sandaal aan.

Maar da's mijn mening.

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Birckenstocks...mwah nee, ik vind ze niet zo mooi. Ik houd van een ander soort schoenen. Ik draag wel slippers, maar dan wat elegantere.

Deel Deze Pagina