Modeflaters? Wat vind je wel of niet kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Deerne, eens. Doe waar je je goed in voelt, leggings waren het eerst hélemaal, en nu ineens niet meer. Niet iedereen wil en kan elk jaar iets nieuws kopen. Ik vind crocs heerlijk al ga ik er nu niet snel meer mee naar de winkel (jaja alleen om het oordeel van anderen..) ik kan veel nieuwe kleren betalen maar ik doe het niet. Zuinigheid vind ik een hele goede eigenschap, zeker in mindere tijden.

2. petrova

petrova Actief lid

Ik denk eerlijk gezegd dat niemand dat van zichzelf vindt, maar jij vindt het blijkbaar wel van sommigen, geen idee of ik me aangesproken zou moeten voelen of niet.

Het probleem was voor mij net zo groot of klein geweest als jij 'een dikke fashion dramaqueen met zo'n rot karakter' had gezegd. Daar ging het dus inderdaad niet om...

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier lopen veel 'vollere' dames met een legging... En dan echt alleen een legging. Met een hemdje er op. Geen gezicht! Lijkt wel of je naar een rollade zit te kijken!!!
    Oja en dan zijn die leggings ook nog van lycra of iets ander glimmends. Brrrrrrr

Die zouden verplicht een lesuurtje moeten krijgen om te leren wat wel en wat niet kan bij een bepaald lichaamsfiguur.

Of dames op torenhoge hakken die er NIET op kunnen lopen... Net of je bambi aan ziet komen.

Verder... Kleding a la Nel Veerkamp...

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey meiden, bedankt voor jullie reacties! Die short zit zo lekker daarom wil ik hem steeds aan hihi, ook als het koud is. Zonder panty loop ik helaas mijn benen stuk.
    Maar ik zal voortaan mijn motiefjespanty (jaja heb ook zebra!) bewaren voor bij een rok.
    De panty op de foto vind ik gewoon superleuk en daarom perse aangetrokken haha. Ben pas 10kg kwijt dus beetje experimenteren wat ik nu weer pas en aankan.
    Geen idee dat het als ordi gezien kon worden.

5. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Kleed je naar je leeftijd en je lichaamsvorm, dan kan er weinig fout gaan denk ik.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mission failed :):p

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Aaah da's lief :)

De rest bedankt voor de reacties! Ik ga er nog even over nadenken :)

8. Mango88

Mango88 Niet meer actief

*proest* en daar ging mijn koffie:D

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

hahaha, eens.
    Ik vind vrouwen die gaan shoppen op 12cm hoge hakken sowieso een vreemd soort. (Ik vind het niet lelijk hoor, maar het verbaasd me :) )

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

hahaha! Beetje wel ja! :cool:

11. petrova

petrova Actief lid

Heb laatst eigenlijk al mijn hakken weggedaan, draag ze toch nooit (meer), dus misschien komt het ook vanuit die hoek bij mij... Maar inderdaad, ik zie niet in waarom je jezelf dat aan wil doen. De een kan er beter tegen dan de ander, maar echt lekker lopen doet het toch nooit..!

Ik 'zie' gewoon pijn als ik iemand op extreem hoge hakken zie lopen. Niet persé dat ik het aan hun gezicht zie of zo, maar gewoon, in mijn hoofd zie ik pijn haha.

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat is 'naar je leeftijd kleden' denk ik dan... mag ik met mijn 37 jaar nog superman allstars aan? Tuurlijk moet je je niet kleden als een tiener, maar verder vind ik wel dat veel kan.

Afgezien van slecht passende kleding en panty's als broek gebruiken denk ik dat mode echt een persoonlijk ding is. Ik vind dierenprints bijvoorbeeld echt niets, maar anderen vinden dat geweldig... tja, eenheidsworst wordt ook zo saai :)

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lijkt mij ook, alhoewel het in de praktijk toch nog vaak mis gaat blijkbaar. ;)

En ik vind het persoonlijk net zo lelijk als iemand met cup AA zonder bh in een strak topje loopt als iemand die zwaar overgewicht heeft en met 'kipfilets' in een topje loopt. Het is niet zo dat alles je automatisch goed staat als je heel dun bent. ;) Storen doe ik mij er sowieso niet aan.

Waar ik mij wèl aan stoor is van die onverzorgde types. Vettige haren, haren op benen en onder oksels, onverzorgde handen en voeten (afgebrokkelde nagelak, verschrikkelijk), kleding waar ze al een tijdje in lopen, grijs of zwarte haaruitgroei. ;)

Dan liever nog een verzorgde vrouw in een witte legging en Birkenstocks! :D

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    jeeeej

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha dat is mijn probleem met mijn all stars en gewone t-shirtjes. Heb al 10 keer op mijn werk tehoren gekregen of dit vakantiewerk is. Neeeeee ik ben 29 en heb een kind! :p en dan draag ik werkkleren, nog niet eens all stars

16. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat ik me oprecht afvraag, sinds wanneer zijn stevige/dikke vrouwen lelijk? Ik zit zelf gelukkig weer in maatje 40, maar een vrouw in maat 50 is toch niet lelijk???

Ja, ze heeft dikkere armen, buik benen enz, maar dat maakt iemand niet lelijk of vies.

Waar ik ook het nut niet van inzie zijn sneakersokken die toch nog boven de schoenen uitkomen. Als je geen sokken wilt laten zien, moet je ze ook niet aantrekken.

Witte legging, ik heb hem niet, draag nooit een rokje, maar over het algemeen vind ik ze leuk staan en word ik er vrolijk en blij van. Het heeft iets zonnigs en fris.

Ik heb geen kledingstukken die ik verafschuw. Vaak staat de kleding mensen wel die ze dragen. Ik vind het mooi dat mensen zichzelf durven te zijn. Zolang het maar verzorgd en schoon is.

Wat dat betreft zijn we in Nederland ook behoorlijk discriminerend bezig. De grote modeketens verkopen tot maat 40/42. Daarboven moet je naar andere winkels, waar "straatbeeldmode" moeilijk te vinden is. In Amerika hangt de huidige mode gewoon tm maat 56 in de winkel. Iedereen kan hetzelfde aan.

Waar ik trouwens van kan genieten, is van mooie hoofddoeken voor vrouwen. De laatste jaren zie ik zelden hoofddoeken van dichtbij, maar in de flat waar ik hiervoor woonde, woont ook een vrouw die schitterende hoofddoeken had.

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind dikke vrouwen niet lelijk! Helemaal niet zelfs.
    Ja er zijn veel lelijke dikke vrouwen maar er zijn evenveel lelijke dunne vrouwen ;)

Mensen zijn lelijk als ze zich niet verzorgen, een bos haar hebben onder hun oksels en als er een grasmaaier over de benen kan gaan. kleren aanhebben met chocoladevlekken :p en die toestanden maar anders vind ik mensen niet lelijk

18. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Ik vind het belachelijk dat er inderdaad maar tot maat 44 ofzo verkocht word in winkels. En dan ook nog een maat 40 die eigenlijk een 34 is. Vaak genoeg meegemaakt. Verder ben ik ook dik en draag gewoon een rokje met leggings maar wel een wijder t-shirt :)

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Voor vandaag:
    2 slippers, een spijker 3/4 broek, en een fleurig hempje mét kipfilet armpjes :D

Shoot me :D

Ik voel me heerlijk en zie er leuk uit :)

oja en ik ben plussize ;)

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ach ik loop met een brede zwarte broek rond wat ook als zwembroek dient tot over mijn knieën :p

Deel Deze Pagina