Modeflaters? Wat vind je wel of niet kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook hij is om op te vreten in zo'n polootje..maar als ik sommigen mag geloven;)

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Psies, ze heten geen hotpants omdat het zo heet is buiten...;)

De echte hotpants zijn superkort en sexy, juist met een stukje bil:
    Daisy Duke - Wikipedia, the free encyclopedia

Geen dracht voor kindermeisjes.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat heb ik gemist hoor? Pagina??
    Dit topic loopt zo snel hahaha Vinden ze het "te kak" of zo? Wat is er mis met dat schattige rood met witte streepjes polotje van TH?
    Ik heb er trouwens vandaag een spijkerbroek van aan, met een mcgregor shirt, of mag dat ook niet meer? ;)

4. tuc

tuc Niet meer actief

Nee niet hier haha meer in real life zeg maar;) te kak ja

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh nou, nu weet ik gelijk waarom sommigen mij te kak vinden :D Door de TH polo van mijn zoontje (en die van mezelf natuurlijk)
    I love it :) Ik ben niet zo van de marktshirtjes en de H&M. En dat is niet omdat ik me daar te goed voor voel, maar meer omdat ik van nette en degelijke kleding hou. Een Zeemanshirt wordt snel vaal vind ik en trekt gauw scheef.

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zie regelmatig meisjes tussen de 6 en 12 jaar die op hakken lopen, dàt vind ik nou echt niet kunnen. En dat is dan niet eens voor een bijzondere gelegenheid maar gewoon naar school! :$ Ik vind het totaal niet passen bij kleine onschuldige meisjes en daarnaast lijkt het me ook niet echt goed voor de groei. Hier een voorbeeldje, dit is dan wel de dochter van tom cruise maar ik zie het steeds vaker in het echt.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    klopt. zag ik vandaag ook een meisje mee op school. kind is 6 of 7;) toen ik mn dochter vanmiddag op kwam halen liep ze op blote voetjes. ze zal wel zere voeten hebben gekregen. maar goed dat kind komt sowieso al uit een vreemd gezin

8. rums

rums Niet meer actief

och het kind kan lopen :$ Werd altijd maar getild door haar ouders.
    Maar hakken bij kinderen is ook aan alle kanten fout

Deel Deze Pagina