Modeflaters? Wat vind je wel of niet kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Spijkerrokjes
    Spijkerjasje

Frutsels in haren van volwassen vrouwen

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Witte legging met stip op 1!
    Crocs
    Sokken in open schoenen
    Spaghetti bandjes
    Te strakke kleding, waarin je álles ziet zitten.
    Hakken bij iemand die er niet op kan lopen.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Of vrouwen met schoenen waarbij je de tenen ziet.. en dan van die afgebladderde lak en veel te lange nagels. Zooo goor.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Crocs! Vind het zelf thuis niet kunnen, die dingen moeten echt op de brandstapel. Ook voor kinderen trouwens. Snap niet dat mensen het kopen?!
    Zelfde voor birkenstocks.
    Witte leggings
    Spijkerrokjes
    Spijkerjasjes
    Slobbertruien
    Te strakke kleding

5. petrova

petrova Actief lid

Nee maar dat zeg ik ook toch, ik snap ook dat zoiets gebeurt met een broek, alleen niet waarom je daar een strak truitje overheen zou doen.

Kan het eerlijk gezegd (ben erg dun) niet eens uitstaan bij mezelf haha

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb het zelf ook,draag ook geen strakke truitjes hoor maar een correctiehemd en een broek die hoger in de taille zit en de goede maat scheelt echt heel veel!

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb nog niet 1 bevalling gehad, heb maat 38 maar wel een rolletje/rol buikvet. Die ondanks buikspier oefeningen heel koppig weigert te verdwijnen. Fysiotherpeut legde mij eens fijntjes uit dat "buikspek" ja zo noemde hij het echt, wat er na je 25e nog zit vaak sowieso niet verdwijnt. En bedankt fysio ;)
    Ik draag wat langere, wijdere shirts als ik een broek draag waarin die rol zichtbaar is.

Wat mij vandaag verbaasde op de markt: het is mooi weer, maar nog niet bloedje heet. Waarom sommige meiden dan meteen al in hotpants, strapless top en slippertjes boodschappen gaan doen. Vraag me af wat ze aandoen als het straks wel 30gr is...

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Met stipt op 1: Mannen die in hun blote bast lopen, bonuspunten wanneer ze enorm behaard zijn en klotsen van het zweet. Gadverdegadverdamme.

Harembroeken vind ik afschuwelijk..

En ik betrapte mezelf laatst op een 'muffintop', die broek gaat dus mooi weer achterin de kast.. :(

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Crocs en van die sandalen voor het wandelen

Marlies dekker bh's met van die touwtjes op de bovenkant van je t**ten.. Snap echt niet dat er vrouwen zijn die dat mooi vinden.. Vreselijk

Blote kleding bij forse vrouwen

New balance, Nike free run en sneakers met sleehak

Tassen met ijzeren ketting als schouder riem, ziet er zo goedkoop uit

10. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Vrouwen met een kort kapsel met een Kuifje die dan in andere kleur is geverfd. Want dat staat zo lekker pittig..

11. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    #91 Zwaluw88, 18 mei 2014
    Laatst bewerkt: 18 mei 2014
    -Uggs
    -2 staartjes in het haar...
    -Dezelfde jas als echtpaar
    -Heuptas (doet me altijd aan duitsers denken)
    -String die boven broek uitkomt
    -Kleding waarin je een rollade lijkt
    -Een bril waar je met een opzet stukje een zonnebril van kan maken. (Doet me ook aan duitsers denken)

Niet dat ik wat tegen duitsers heb :)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.065
    3.859
    113
    #92 Jo79, 18 mei 2014
    Laatst bewerkt: 18 mei 2014
    Haha, ja dat vind ik ook niets.

Verder vind ik die gekleurde, (bijna altijd nep-)leren korte jasjes, vaak nog met zilveren of gouden studs zo lelijk, voor kinderen en volwassenen.

13. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Truien die als jurk worden gebruikt (dus je vergeet als het ware gewoon je broek aan te doen? En loopt dan in je shirt en onderbroek of met maillot.

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Zoals zovele ook vinden, de spijkerrokjes. Er zitten soms wel leuke tussen maar de meeste zijn echt niet leuk.
    Sneakers met sleehak ook heel lelijk, vind ik.
    Maar de ergste blijft voor mij toch wel de poepzakbroek ;)

Ik ben trouwens groot fan leggings! Wel zwart dan.
    Wat trek je anders onder een kort jurkje aan als je slippers aan hebt? Of gewoon maar geen korte jurkjes dragen?

New Balance schoenen vind ik ook gaaf! Maar vind een mooi paar vrouwelijke schoenen wel mooier.

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oei! Ik zie hier al een paar jeer spijkerjasje voorbij komen. Laat ik nu heel blij zijn met mijn net gekochte spijkerjasje...

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    denim is hardstikke hip, vooral de wat kortere jasjes :) vooral op eem maxi jurk/rok met leuke sandaaltjes en accesoires.. superleuk!

17. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    spijkerrokjes vind ik ook niks, maar een skater of koker rokje in spijkerstof kan wel weer heel leuk staan. het is met al die dingen net hoe je het combineert. als je stijl hebt staat zelfs een vuilniszak goed :)

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Spijkerjasjes zijn idd behoorlijk hip! Heb ook een hele mooie, van Supertrash. Staat idd mooi op maxi jurk :)

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Pfieuw....Gelukkig dus een hippe keuze gemaakt :D;)

Zo'n maxi jurk vind ik ook leuk, maar ik doe bijna alles op de fiets, dus dat is echt niet praktisch.

20. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Oh dat vind ik juist mega leuk!

Enne, ik begrijp dat vrijwel iedereen een probleem heeft met witte leggings. Niet dat ik er nou dagelijks in loop maar er ligt er wel 1 in de kast. Wat is daar nou het lelijke aan dan?

Ikzelf vind die drollenzakbroeken pure horror. Echt zon broek die je aantrekt omdat je modieus wilt zijn maar het staat echt niemand mooi. Blehhhh.

Deel Deze Pagina