Witte legging met stip op 1! Crocs Sokken in open schoenen Spaghetti bandjes Te strakke kleding, waarin je álles ziet zitten. Hakken bij iemand die er niet op kan lopen.
Of vrouwen met schoenen waarbij je de tenen ziet.. en dan van die afgebladderde lak en veel te lange nagels. Zooo goor.
Crocs! Vind het zelf thuis niet kunnen, die dingen moeten echt op de brandstapel. Ook voor kinderen trouwens. Snap niet dat mensen het kopen?! Zelfde voor birkenstocks. Witte leggings Spijkerrokjes Spijkerjasjes Slobbertruien Te strakke kleding
Nee maar dat zeg ik ook toch, ik snap ook dat zoiets gebeurt met een broek, alleen niet waarom je daar een strak truitje overheen zou doen. Kan het eerlijk gezegd (ben erg dun) niet eens uitstaan bij mezelf haha
Ik heb het zelf ook,draag ook geen strakke truitjes hoor maar een correctiehemd en een broek die hoger in de taille zit en de goede maat scheelt echt heel veel!
Ik heb nog niet 1 bevalling gehad, heb maat 38 maar wel een rolletje/rol buikvet. Die ondanks buikspier oefeningen heel koppig weigert te verdwijnen. Fysiotherpeut legde mij eens fijntjes uit dat "buikspek" ja zo noemde hij het echt, wat er na je 25e nog zit vaak sowieso niet verdwijnt. En bedankt fysio Ik draag wat langere, wijdere shirts als ik een broek draag waarin die rol zichtbaar is. Wat mij vandaag verbaasde op de markt: het is mooi weer, maar nog niet bloedje heet. Waarom sommige meiden dan meteen al in hotpants, strapless top en slippertjes boodschappen gaan doen. Vraag me af wat ze aandoen als het straks wel 30gr is...
Met stipt op 1: Mannen die in hun blote bast lopen, bonuspunten wanneer ze enorm behaard zijn en klotsen van het zweet. Gadverdegadverdamme. Harembroeken vind ik afschuwelijk.. En ik betrapte mezelf laatst op een 'muffintop', die broek gaat dus mooi weer achterin de kast..
Crocs en van die sandalen voor het wandelen Marlies dekker bh's met van die touwtjes op de bovenkant van je t**ten.. Snap echt niet dat er vrouwen zijn die dat mooi vinden.. Vreselijk Blote kleding bij forse vrouwen New balance, Nike free run en sneakers met sleehak Tassen met ijzeren ketting als schouder riem, ziet er zo goedkoop uit
Vrouwen met een kort kapsel met een Kuifje die dan in andere kleur is geverfd. Want dat staat zo lekker pittig..
-Uggs -2 staartjes in het haar... -Dezelfde jas als echtpaar -Heuptas (doet me altijd aan duitsers denken) -String die boven broek uitkomt -Kleding waarin je een rollade lijkt -Een bril waar je met een opzet stukje een zonnebril van kan maken. (Doet me ook aan duitsers denken) Niet dat ik wat tegen duitsers heb
Haha, ja dat vind ik ook niets. Verder vind ik die gekleurde, (bijna altijd nep-)leren korte jasjes, vaak nog met zilveren of gouden studs zo lelijk, voor kinderen en volwassenen.
Truien die als jurk worden gebruikt (dus je vergeet als het ware gewoon je broek aan te doen? En loopt dan in je shirt en onderbroek of met maillot.
Zoals zovele ook vinden, de spijkerrokjes. Er zitten soms wel leuke tussen maar de meeste zijn echt niet leuk. Sneakers met sleehak ook heel lelijk, vind ik. Maar de ergste blijft voor mij toch wel de poepzakbroek Ik ben trouwens groot fan leggings! Wel zwart dan. Wat trek je anders onder een kort jurkje aan als je slippers aan hebt? Of gewoon maar geen korte jurkjes dragen? New Balance schoenen vind ik ook gaaf! Maar vind een mooi paar vrouwelijke schoenen wel mooier.
Oei! Ik zie hier al een paar jeer spijkerjasje voorbij komen. Laat ik nu heel blij zijn met mijn net gekochte spijkerjasje...
denim is hardstikke hip, vooral de wat kortere jasjes vooral op eem maxi jurk/rok met leuke sandaaltjes en accesoires.. superleuk!
spijkerrokjes vind ik ook niks, maar een skater of koker rokje in spijkerstof kan wel weer heel leuk staan. het is met al die dingen net hoe je het combineert. als je stijl hebt staat zelfs een vuilniszak goed
Spijkerjasjes zijn idd behoorlijk hip! Heb ook een hele mooie, van Supertrash. Staat idd mooi op maxi jurk
Pfieuw....Gelukkig dus een hippe keuze gemaakt Zo'n maxi jurk vind ik ook leuk, maar ik doe bijna alles op de fiets, dus dat is echt niet praktisch.
Oh dat vind ik juist mega leuk! Enne, ik begrijp dat vrijwel iedereen een probleem heeft met witte leggings. Niet dat ik er nou dagelijks in loop maar er ligt er wel 1 in de kast. Wat is daar nou het lelijke aan dan? Ikzelf vind die drollenzakbroeken pure horror. Echt zon broek die je aantrekt omdat je modieus wilt zijn maar het staat echt niemand mooi. Blehhhh.