Een groot deels wat hier genoemd wordt, heb ik zelf in de kast hangen en snap niet wat er mis mee is... Ik zie er in ieder geval leuk uit in mijn harembroek, uggs, legging (geen witte, want die vind ik wel afschuwelijk) en spijkerjasje en oh ja, dierenrpintje Maar dat terzijde... Het is ook maar net hoe je het draagt en combineert en of je de juiste maat aan hebt. Echt afschuwelijk: - 3/4 leggings - crocs - spijkerrokjes (tenzij je op de basisschool zit) - broeken tot boven de knie - wijde broek + wijde top die er dan lekker "comfy" overheen hangt - te kleine kleding - verkeerde maat bn, waardoor je vaak tiet ziet op rare plekken - Marlies dekker bh's met die lijntjes die dan boven een top uitsteken het nut ervan moet ik nog ontdekken Zo, dat was mijn lijstje
Volgens mij uit de diepte van hun kasten Zoals ik al zei komt alles na 20/25 jaar weer terug, dus als je maar lang genoeg bewaard.......
Nee hoor zo werkt het echt...ik heb vrouwen gezien waarbij een harembroek geweldig staat En ik in een jumpsuit zou werkelijk de modeflater van de week zijn..maar ik ben maar 1.60...bij langere vrouwen vind ik dat geweldig..ik ga ook niet jaloers roepen dat ik jumpsuits vreselijk vind.
Nou zo hoeft het niet te werken.. - Ik vind crocs vreselijk.. of je nou maatje 21 heb of maat 38. - Ik vind bh's boven je truitje, ook verschrikkelijk..ongeacht je cupmaat En zo vind ik ook een witte legging, ongeacht je maat, lelijk. Ik snap je punt, mij staan bepaalde dingen ook niet, die andere wel staan, maar die vind ik wel mooi..want ik heb ze gepast.
Je kunt ook gewoon iets niet mooi vinden zonder jaloers te zijn Als ik ergens niet jaloers op ben is het wel op legging dragende vrouwen...
Zo vind ik teenslippers bij mannen vreselijk, kan er niets aan doen. Zie ik een ontzettende knappe vent, kijk ik naar zijn voeten.....bbrrr....
i loooooove leggings, maar vooral om in te sporten (wel echt sportleggings) of thuis in te chillen/slapen. of bijv onder een een strak kort jurkje die misschien net iets te kort is om zonder iets te dragen wanneer ik achter mn zoontje aan moet rennen en bukken etc dan behoed ik anderen voor zicht op mn poes
Zo grappig, leg dit topic eens naast het song festival. Tolerantie voor een vent die met baard een jurk aan doet. Ik vraag me nu dus af wat als die beste man met een witte legging, crocs en kort zwart haar met blonde kuif op het podium had gestaan. Het lijkt er hier op dat acceptatie van een baard bij een jurk al verder is dan de witte legging. Die arme legging wil toch zeker ook gewoon kunnen zijn zoals ie is, niet om zn witte kleur buitengesloten worden, niet op dik of dun afgewezen te zijn, oude of jonge benen, met of zonder putjes
ja maar hij ziet er sowieso vaak belachelijk uit maar idd uggs onder rokjes.. zo fout, en oncomfortabel.. jr raakt toch oververhit?? ik wel hoor als ik wol aan mn voeten heb midden in de zomer..
Ik draag geen jurkjes meer. Legging schijnt een no go te zijn en mijn benen zijn telelijk om bloot door het leven te gaan haha. Ik draag een harembroek (niet zo'n drollevanger) maar iets losser en geen mega hangend kruis. Ik draag skinny jeans met leuke sandalen of mn converse gympen. Met een leuk hemdje of t-shirt en voor het net heb ik er een blazer bij en pumps. Heb geen uggs of crocs wel birckies haha
Aangezien hier iedereen verstand van mode heeft ga ik mn vraag hier maar stellen. Ik heb twee jeans gekocht maar door mn overtollige huid rondom mn buik hangt er idd het eea over heen ( niet extreem maar wel iets) wat voor leuke hemdjes/ tshirts kun je daar op doen? Ik heb er nu een wijd vallend hemdje op dan valt het niet op maar deze hebben ze maar in een kleur en heb vd week stad en land afgezocht naar zoiets maar nergens te vinden
Wat ik niet helemaal snap ik dat sommige vrouwen geen jurkjes dragen omdat ze (zelf vinden dat ze) te lelijke benen hebben en leggings niet mooi vinden. Zijn jullie dan allemaal de panty vergeten? Ik draag zelf het liefst een zwarte panty van 20 den. Is niet te warm als het boven de 15 graden is en is ook nog eens zeer flatterend voor je benen, erg sexy, onder alle rokjes en jurkjes en shorts. Ik koop dat gewoon een pak bij de hema voor 4.50.
Oh, en het maakt me niet uit hoe "hip", "trendy" of "in" iets is. Als ik het lelijk vind zal je mij er niet in zien lopen. Geen birkenstocks voor mij, ever, hoe lekker ze dan ook zullen lopen.
jaaaaa ik draag leggings! driekwart onder een jurkje! ( alleen geen witte) waarom omdat ik anders kapotgeschuurde benen krijg. ik ben zeker niet baggervet maar wel maatje 42/44. ik heb er poep aan. dan maar voor l*l volgens een ander. zere poten is ook wat haha. wat ik niet mooi vind: die rare printjesbroeken van dunne flodderstof sneakers met hak, net of je aangepaste schoenen aanhebt afritsbroeken crocs buiten het ziekenhuis of je tuin vrouwen met nike air max ( zo 90's) tuinbroek strings boven een broek uit heel veel tatoeages die ineens op de raarste plekken boven een leuk jurkje uitkomen nepgouden sieraden puntschoenen sokken in sandalen birkenstocks en dan niet de madrid of de gewone maar die met drie banden of met hielbandje. vreselijk!
Crocs, Birkenstocks, nep Uggs, mannen die hun broek in hun boots hebben gepropt, sandalen met geitenwollensokken, afgeknipte spijkerbroek, tijgerprint, jumpsuits, tuinbroeken... Maar eigenlijk vind ik dat iedereen lekker moet dragen waar hij of zij zich prettig in voelt
Kijk eens op de h&m site, daar hebben ze er veel Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL Dames | Tops | H&M NL