Modeflaters? Wat vind je wel of niet kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Zo'n broek heb ik nog niet mogen spotten :p
    Goddank haha

Mamsam: :(:$:(:$
    Het lijkt wel een dikke maillot ofzo... Heel bijzonder dit haha

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Weet niet of dit je smaak is, maar deze overslagtopjes vind ik erg mooi slank afkleden. Ze blijven alleen niet heel mooi in de was, maar goed voor die prijs is een seizoen dragen voldoende.;)

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Mouwloze blouses zijn erg fijn op warme dagen en ook mooi vrouwelijk, terwijl ze wel wat kunnen verhullen. Je hebt ze met en zonder printjes, transparant, met en zonder taillekoord etc.

11maart16.jpg

4. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    broek.png

5. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is volgens mij zo een lange corrigeerde onderbroek ofzo... maar hebben jullie de kleur van de voeten van deze dame gezien :$

6. minon

minon Niet meer actief

En als je wel een figuur hebt voor jurkjes en rokjes, maar allemaal vuurrode striae tot aan je kuiten.... My case. Ik ga dus echt niet met blote benen. Dan maar een legging. Liever dat ze me daarom nakijken dan om de striae.

7. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Uggs zou verboden moeten worden!! Bijna iedereen loopt er scheef op!

Leggings kun je alleen dragen als je onder de 70 kilo bent...daarna is het echt NOT DONE!!!!!!!!

8. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serieus? Dit vind ik echt verschrikkelijke dingen!

Het verhult inderdaad een heleboel, behalve armen en die zijn vaak ook niet om aan te zien. En die armsgaten zijn vaak te groot waardoor je een halve bh ziet. Nee, dit doet geen goed voor je figuur, ik vind ze superlelijk!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dit wil ik even recht zetten: je loopt alleen scheef op nep uggs. En ik vind dat die dan ook verboden moeten worden. Als je het geld voor echt niet hebt of het er niet voor over hebt moet je niet alsnog op neppe gaan lopen. Vind ik dan.

10. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Hierbij denk ik aan mijn oma met flub armen:)

11. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Uggs vind ik ook vreselijk, tenminste die flubberlaarzen dan zeg maar. Inderdaad loopt zowat iedereen er scheef op en het zijn gewoon net enorme pantoffels :)

Legging onder korte broek heb ik altijd een raar gezicht gevonden en van Crocs word ik ook niet vrolijk.

Waar ik me dood aan kan ergeren zijn vrouwen en mannen die in het openbaar in hun campingsmoking door de stad lopen of boodschappen doen ;)

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat ik echt vreselijk vind is zo'n one piece in zo'n dun stofje en dan een string eronder... geen gezicht als je er achter loopt! Alles wiebelt en wobbelt :D

13. Aylen

Aylen Niet meer actief

Nee, je moet wel gewoon strakke armen hebben voor deze dingen, anders is het geen gezicht.

fitted-non-iron-dot-print-sleeveless-shirt-navy-2.jpg

Zo is het mooi :cool:

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Gelukkig is mijn dochter 9 maanden, die heeft 2 Hello Kitty shirtjes en een Hello Kitty tuinbroek met korte pijpen:D

15. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Wat ik heel bijzonder vind is dat er dus dames zijn die bepaalde kleding niet aan willen omdat het uit de mode is?!

Vind mode altijd maar een raar begrip. Een paar mensen moeten voor de rest bepalen wat ze wel en niet aan mogen...

Hou er niet van
    Gewoon lekker dragen wat je zelf mooi vind

16. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat ik echt walgelijk vind is broeken en andere kleding die niet past of niet goed zit.
    Gisteren was ik in de supermarkt, loopt er een man met zo'n "baggy" spijkerbroek. Maar hij had er beter een riem om kunnen doen en een langer tshirt. Hij stond voorover gebogen bij de vriezers en je zag gewoon zijn harige **** en zijn bouwvakkersdecolete. Yak!!!!

17. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Inderdaad!

18. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jammer genoeg heeft het gros vd nederlandse dames niet zo'n gefotoshopt figuur...

19. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Bij mijn reactie helemaal de link vergeten. Nu al een zonnesteek! :D

Product Detail | H&M NL

Even niet op het printje of kleurtjes letten, gaat meer om het model.

20. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik ga altijd wel met de trends mee, maar kijk ook wel naar wat bij mij past en mooi staat. Ik ben klein, dus een jumpsuite zal ik niet dragen. Ik heb een scheve rug, dus in hele strakke hempjes zie je mij ook niet zo snel lopen. Uggs vind ik afschuwelijk, allern bij kleine kindjes staat het schattig. Regelmatig zie ik ook meiden lopen in een skinnyjeans met een flinke vetrol boven hun broek en een strak shirtje. Geen gezicht en niet flatteus. Proma als je het zelf mooi vind, maar ik denk dan...kijk ff naar je figuur en zoek een skinny met hoge taille...dat staat zo veel mooier en eleganter...

Deel Deze Pagina