JEEEEJ! Ik mag volgende week een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken, want dan loopt mijn abonnement af! Maar ik heb echt geen idee welke ik moet kiezen. Ik wil er graag mee (gemakkelijk) op internet kunnen en hij moet ook een beetje leuke foto's kunnen maken. Iemand tips!?
Samsung galaxy s! Super telefoon en hij heeft groter beeld dan de Iphone wat voor mij weer belangrijk is.
Ik zou voor een iphone gaan! Vooral internetten gaat er heel goed op! Ook de camera is goed. Zit er 1 aan de voorkant en achterkant. Met 1 druk op de knop kan je zo switchen en kan je dus ook zien waar je een foto van maakt. Zoals vaak gebeurt maar een half hoofd erop ofzo haha. Heb zelf een BB gehad, 1e 2 maanden was leuk maar daar hield het ook mee op haha.
HTC HD2; heel fijn ding, alleen zou ik de volgende keer wel eens een telefoon willen proberen die een ander besturingssysteem heeft dan windows mobile... Leuke feature van de HD2: je kunt hem als wifi-router gebruiken. Dus ook zonder wifi in de buurt kun je internetten met alle pc's binnen het bereik van je telefoon. Moet je wel een abo nemen dat onbeperkt internet toestaat, anders lopen de kosten erg hard op.
Ik heb de Iphone. Mag pas in oktober een nieuwe maar ik weet nu al dat ik dan weer een Iphone zou nemen.
Heb al vanaf januari 2008 een Nokia N95. Ik vind het een super toestel! Foto' s zijn prachtig, op internet gaan is makkelijk, goede druktoetsen en niet teveel poespas!!!
Iphone4 en wil niks anders meer, BB vind ik het scherm veel te klein om prettig te internetten en het besturingssysteem een stuk minder prettig dan bij de Iphone. En bij Apple heb je zo ontiegelijk veel keus uit leuke apps!!!