vis eten

Discussie in 'De lounge' gestart door poppy14, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij eten graag vis .. maar het enige uit de supermarkt
    wat wij lekker vinden is de zalm in bladerdeeg.

ik wil wel eens wat anders proberen..
    wat voor vis eten jullie?
    receptjes??

:(:(:(:(:(:(

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    Ik eet heel veel vis.
    Wat ik lekker vind is een blikje tonijn mengen met een ei. Kleine blokjes courgette en ei en evt paprika. Dit bakken in de pan tot het ei gestold is. Je kunt het op brood doen maar ook lekker met rijst.

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier eten we garnaaltjes, inkvisringen, zalm zonder bladerdeeg met dille. Maken wel eens viscurry met witvis.

Mosselen die wokken we met soja saus trouwens okk erg lekker.

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik eet zalm vaak met pasta en spinazie. Zalm eerst bakken en dan in kleine stukjes erdoor.

Verder maak ik wel eens Dorade in de oven. Lekker in het weekend met frietjes en salade. Of een regenboogforel. Heerlijk.
    Gewoon de vis van binnen insmeren met kruiden, evt wat schijfjes citroen erop leggen en in de oven schuiven. Bij de AH hebben ze er liggen met de kruiden er al, helemaal makkelijk.

Ik eet ook regelmatig sushi, verse haring, sliptongetjes.

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Geen vis in de supermarkt meer kopen; van de markt / viswinkel is veeeeeeel lekkerder!

Visrecepten  Recepten

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij eten vaak garnalen (als dat ook telt als vis) en dat doen we dan lekker door de bami of nasi.
    Of Gnocchi met garnalen.

Finley is dol op garnalen. Heeft dat veel liever als patat of pannenkoeken.

Verder eten we wel eens pasta met sardines of tonijn.
    Of pasta met gerookte makreel. Gerookte makreel kun je ook in een stamppotje verwerken, bijvoorbeeld door de stamppot prei.

7. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Zalmfilet in blokjes snijden, bakken in een koekenpan en dan Boursin cuisine erdoor , met pasta en brocoli. Zoontje likt zijn bord erbij af.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Oe wij zijn dol op vis: zalm, makreel, tonijn, kabeljauw, witvis en ook gepaneerde vis zoals kibbeling en lekkerbekjes

Zalmmoten kun je natuurlijk op 100en manieren eten, maar 1 van de favorieten is hier met brocolli en rijst.

Deel Deze Pagina