Hallo meiden! Ik heb uiterlijke verzorging geleerd vroeger en ik wil me gaan aanbieden voor meiden die gaan trouwen en een goedkoop iemand vinden om hun haar en make up te doen. Nu zoek ik modellen die graag een keer leuk opgemaakt willen worden en hun haren leuk gedaan willen hebben. Het is gewoon gratis want dit is puur voor de foto's die ik dan als voorbeeld kan gebruiken en zodat ik weer wat in kan komen. Als je in Brabant woont is het ideaal. Ben bereid naar jou te komen maar je mag ook naar mij komen. Weet niet of iemand er intresse in heeft maar als dat is mag je me mailen of het hier plaatsen. Ben benieuwd Liefs!
Hoi Denise, Ik vind het altijd heerlijk als mensen aan mijn haar zitten, alleen is mijn haar een beetje kort (kan een inimini staartje in, verder is mijn haar veel in laagjes). Ik woon omgeving Utrecht, dus dan zou je wel bij mij langs moeten komen... Liefs Marleen
Ik vindt het goed hoor. Kom ik ook eens ergens anders Met korter haar zijn ook veel leuker dingen te doen! Zo heb ik mn eigen haar gedaan toen mn man en ik onze fotoshoot opnieuw kregen en zat perfect al zeg ik t zelf haha! En mijn haar kan ook maar een inieminie staartje in
heeymeid wat een leuk idee! het is alleen voor mij een probleem om naar jou toe te komen ivm met geen auto hebben. maar als je me nodig hebt mag je me altijd een pbtje sturen!
Leuk! Maar ik woon in Gelderland, dat is dus echt een eindje weg! Heb wel erg lang haar! Mocht je nog iemand kunnen gebruiken, ik hou me aanbevolen!
Ey leuk! ik heb redelijk lang haar maar vreselijk dik dus ik doe er zelf nooit wat mee! Dus vind het wel leuk als jij er wel wat mee kunt ik woon ook in omgeving utrecht dus misschien kan je een combi maken met marleen123? Stuur maar een pb als het je leuk klinkt. Groetjes
Haha we kunne beter een meeting gaan houden geloof ik! Vindt het super leuk dat jullie het graag willen allemaal! Ik ben bereid te reizen maar niet helemaal aan de andere kant van NL. Dan is NL ineens heel groot als je emt de trein moet hihi!
Hi, me zusje gaat in augustus trouwen en die weet geen raad wat betreft kapsels en makeup. Dit zou een SUPER oplossing zijn. Wij wonen omgeving Utrecht. Pb me maar als je het wat vind. Oh ze heeft mooi lang haar en een hele gave gezicht. Groetjes Hanan
Ik vindt het goed hoor! Als je een keer laten weten wanneer en hoe en wat enzo dan komt dat helemaal in orde! Vindt het echt leuk al jullie reacties Heb er helemaal zin in haha
als er ergens een meeting is dan kom ik graag (midden van het land ) kunnen we bij elkaar mee kijken! haha
Hey meis! Ik zou het ook heel leuk vinden, heb lang enorm sluik dun maar veel haar...echt niks mee te doen, ben al heel lang opzoek naar een kapsel wat wel kan, maar waarbij ik wel mijn lengte kan houden! misschien dat jij er wat moois van kan maken Ik woon ook in omgeving Utrecht, maar kom veel in Brabant, familie en vrienden in Etten-Leur, Breda en Tilburg! Kan best jou kant op komen, heb een auto, ik kan ook eventueel de andere damens meenemen die hiervandaan komen en geen auto hebben, weet niet hoeveel meiden je op een dag wil en kan doen? Laat maar weten als je het wat vindt! groetjes pjetje