Heel leuk pakket, mijn zoon is er helaas uitgegroeid! Adidas broek maat 68 Hema broek maat 68 Mexx Longsleeve maat 68 Mexx longsleeve maat 68 Spijkerbroek H&M maat 68 2 Fleece broekjes maat 68 V&D beige broek maat 68 H&M t- shirt maat 74 H&M t-shirt maat 74 H&M spijkerbroek maat 74 H&M worker model maat 74 Esprit longsleeve maat 74 Mexx longsleeve maat 74 H&M lonsleeve maat 80 T shirt Red Hot Chilli Pampers maat 80 Witte Mexx broek maat 80 Puma korte broek maat met Puma shirt maat 80 17,50 incl. verzenden Foto's staan in mijn album
Maar het topic hoeft nog niet gesloten te worden Het pakket ligt nog steeds in de verkoop. Ik had een gegadigde, maar daar hoor ik dus niks meer van. Sindsdien heb ik nog een bult pb's gekregen.... Ik wil graag het pakket snel weg hebben omdat ik op vakantie ga, en anders ligt het hier maar te liggen. Dinsdag is de laatste mogelijkheid dat ik het op de post kan doen. Wie nu het eerst komt, wie het eerst maalt hoor. Sorry, misschien niet helemaal netjes. Angelina
Nu heb je van mij een PB dat ik het echt wil hebben en vanavond nog het geld kan overmaken. Groetjes Wendy
Niet echt eerlijk, aangezien er ook mensen zijn die een hele dag werken... en het ook nog geen dinsdag is. Maar goed jammer dat het al verkocht is. Liefs, misspuma
Ik heb het met MissPuma uitgepraat via de PB. En ja: Het pakket is verkocht. Dames die ik voor het hoofd gestoten heb : Sorry, het was niet mijn bedoeling. Als je me de huid wilt volschelden: Mag, wel graag via PB Op dit topic mag een slotje
We zullen je echt niet uitschelden! Vind het alleen jammer omdat ik het zo een leuk/goedkoop aanbod vond! Liefs ,misspuma
jammer want ben de hele avond onder zeil geweest, dus lees net pas je mailtje... beetje jammer... Maar goedddd helaas pindakaas!