hihihiihi zou ik zeker overwegen hahahah... Het is dat we net verhuist zijn, anders was ik ook meegegaan hahaha
De site van AntiModels, daar kun je je kindje volgens mij ook aanmelden. Het zoontje van de overbuurtjes is ook daar ingeschreven en heeft de Prodent-reclame gedaan en het was ook de baby onder de kop van Kim-Lian van der Meij in de reclame. Verder heeft ie nog van alles gedaan voor reclamefolders enzo. Het is dan ook een mooi kereltje !
Mijn zoontje heeft in de folder van Hans Textiel gestaan. Er stond een advertentie in de plaatselijke krant waarin ze jongens met bepaalde maten zochten. Ik heb toen gereageerd en er eigenlijk, behalve een geautomatiseerd bedankje, nooit wat op gehoord. Na een maand of 5 belde ze me, welke maten hij nu had en of hij kon komen. Hij vond het prachtig, had alleen wat moeite met het handen in de zakken houden en dan ook nog eens stoer gaan staan !! Heb daarna nooit meer iets vernomen, dus het was maar eenmalig. Was trouwens wel heel trots toen de folder in de bus viel !!!!!!!! Bekijk bijlage 69236 Groetjes Monique
dat kan ik me heel goed voorstellen! wat een knap mannetje en stoere foto Mijn dochter heeft een super leuke lach met lieve kuiltjes.. helaas laat ze die op foto's nooit zien.. ze wil niet op de foto en als je vraagt of ze wilt lachen knijpt ze steeds haar ogen dicht haha.. nou wie weet wat voor fotogeniek me zoontje nog wordt