Hoi dames! Ik ga mijn dochter aanmelden bij Moeder Anne Casting of bij een ander modellen/casting bureau. Zij is bijna 4 jaar. Ik vind dat ik gewoon een prachtige dochter heb en model staan voor foto's etc vind zij zelf ook helemaal geweldig! Was erg nieuwsgierig om te lezen wie al zijn aangemeld of hun kind(eren) nog gaat aanmelden bij een bepaald bureau?? hihi Hier alvast een voorproefje van mijn dochter! p.s lijkt me leuk als jullie ook een foto van jullie kind(eren) plaatsen
Is al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/375441-kent-iemand-goede-castingbureau-voor-kinderen.html Is gesloten zag ik
Deze topic wijkt daar zeker wel vanaf Ik vraag niet welke bureau's maar wie zijn kinderen al heeft aangemeld of nog gaan aanmelden
Ja ik wil mijn meisje opgeven als ze iets ouder is. Dit is mijn meisje: De ene foto 16 mnd en de andere 17 mnd oud. Roze jasje is 16 mnd oud en met fietsje 17 mnd oud.
En nog 1 van mijn meisje van bijna 18 mnd oud. Ze is erg lang en dun dus dat komt volgens mij wel ten goede toch? Wat een mooie prachtige dochter heb je zeg!
Hoi Biancamv2. Dankjewel!! Jij heb ook 2 heerlijke meisjes hoor! En idd mooie lange benen komen altijd ten goede hihi
@Sadieraven: Hahaha echt briljant hoe ze poseert! Bijna een volleerd model! Ik krijg vaak te horen dat mijn dochter erg mooi is, ze heeft een heel fijn gezichtje en kuiltjes in haar wangen maar ben toch een beetje huiverig om haar als model in te schrijven. Mijn bezwaar is dat ik eigenlijk nog helemaal niet wil dat ze zich bezig houdt met 'mooi zijn'...misschien een beetje mutsig... maar dat gaat ze later denk ik nog genoeg doen...Misschien werkt het ook wel niet zo bij kinderen hoor, weet eigenlijk niet hoe de bureaus selecteren/kijken naar kinderen. Ik vind bijna alle kinderen mooi, juist als ze iets bijzonders hebben wat misschien niet zo commercieel is..maar das mijn mening. Jij hebt iig een heel mooie meid!
@Anja44 haha ja geweldig hè?! Daarom weet ik gewoon dat ik haar niet push of iets want ze vind het prachtig en is echt super foto geniek! @veroniQue86 lekker bekkie hoor wauw! Dankjulliewel meiden!!
Ik wil mijn mannetje eigenlijk ook wel opgeven wij wonen niet in nederland en ik vind hem zo lekker half nederlands blond haar, blauwe ogen en lang!
@Biccy waar komen jullie dan vandaan en wat is zijn afkomst? Hij is dan idd lekker kazig om het zo te zeggen hihi Wel een lekker bekkie
Haha ja, kazig Mijn man is Ier, we wonen in Ierland. Ons ventje is meer Nederlands, dan Iers. Steekt ook boven Ierse kindjes uit en heeft eigenlijk geen Ierse gelaatstrekken. Ach, ik weet niet of ik hem echt ga opgeven, maar het lijkt me wel leuk
Vaak gevraagd maar ik vind het niet nodig / wenselijk. Ik zie liever andere kinderen in folders ed. Als ze ouder zijn mogen ze het zelf weten. Voor zoon is dit volledig ongeschikt....veel te veel prikkels
Voor de een anders als voor de ander natuurlijk Mijn dochter vind het prachtig dus waarom niet. Kan altijd nog wachten als ik zie dat het niks is
Mijn dochter heeft toen ze een half jaar was een reclame campagne voor zwitsal gedaan. Ze werd gevraagt n.a.v. een fotoreportage die we bij een babyfotgrave hebben laten doen. Later heeft ze nog weleens wat opdrachtjes gedaan voor wat kledingmerken. Super leuk vond ze dat! We hebben haar overigens nooit ergens ingeschreven, wij zijn altijd benaderd
Zou mijn meisje ook geschikt zijn. Vind haar ook wel een knappert eerlijk gezegd. Maar zou het nooit durven denk ik. Zie foto.
Is dat de beruchte fiets? Maar je kan ze altijd aanmelden en dan kom je d'r gauw genoeg achter of ze daar geschikt voor is. Mijn zoontje zou t niks vinden haha, die is veels te ongeduldig voor zoiets