Aaah wat een poppie. Hier zijn de schoolfoto's binnen, normaal vind ik dat niet zulke leuke foto's. Maar ik vond deze zoooo lief. Stoere broers. ( Is trouwens een foto van een foto ).
Geen 'echte' modellen maar de foto vind ik wel modelwaardig . Soms zeggen mensen wel dat we de oudste zouden moeten laten inschrijven (ontzettend veel krullen, lange wimpers, donkere ogen) maar dat doen we niet. We genieten er gewoon zelf nog meer van
Mooie foto van de meiden Eylem. Wat een krullen heeft de oudste (ik wilde I. typen, maar dat schiet niet op hè, hahaha)! De jongste heeft ook krullen zo te zien, maar we hele andere.
Geen echt modelletje maar wel mijn mooie meisje ik ga haar ook niet inschrijven, dat mag ze later zelf doen als ze dat graag zou willen
Nog eentje van mijn dochtertje. Ze vindt het wel leuk om te poseren. Beide poses zijn van haar zelf Allemaal mooie kindjes hier hoor!
Wij horen het ook vaak, maar ik vind het niet echt een optie. Mijn man zeurt er regelmatig over, haha....
duchess wat een mooi meisje! zie in haar wel iets van mijn eigen dochter,die kan ook zo dromerig kijken mn oudste meisje
De enige kindjes die ik echt mooi (apart) vind zijn van TS, gaiamaria en fiona1987... En mijn eigen kindjes natuurlijk.. De rest is ook mooi.. (Ik heb nooit dat ik kan zeggen 'bah wat een lelijk kind is dat zeg') maar meer kindjes waar er nog 100 van rondlopen.
Ik vind mijn meisje ook een mooi koppie hebben en een mooi figuurtje Dit is een foto van gisteren. Alweer 19 mnd oud.
Ik vind dat ze een mooi poppengezicht heeft Figuurtje spreek ik eigenlijk nog niet zo over bij kindjes... Ik wil even dochterlief spammen De 2e foto is precies zoals ze is, kleine gekkie!
Mijn lekkere sjanzer....geen model haha maar trekt altijd de aandacht overal met zijn kuiltjes en rode haartjes. Hier is hij net 1....nu 1,5 heb geen recente hier op de tablet.
Mooi meisje heb je En 2de foto is superleuk Dank je. Er zijn er meer die zeggen dat ze een poppen gezichtje heeft. En dat ze een heel mooi koppie heeft. Heb ook bij een kledingwinkel de vraag gekregen of ze model wou zijn voor hun kinderkleertjes Heb gezegt dat ze er nog te jong voor is. Ben benieuwd hoe ze er over een half jaartje uit ziet. Ze zeggen dat kids na hun 2de jaar erg gaan veranderen. Ze lijkt nog steeds erg op haar papa hihi.