Modelletje! Wie nog meer??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sadieraven, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Duches, echt een heel mooi meisje zeg!

2. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn oudste meisje heeft donderdag de opnames voor een tv commercial voor gamma!

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wat een mooie kindjes komen er voorbij zeg.
    Die van mij is geen modelletje maar vind haar wel een modelletje.
    Heb er wel eens over nagedacht om haar in te laten schrijven, maar vind dat zij zelf die keuze moet kunnen maken en niet ik. Ze krijgt heel veel complimenten. Ik heb helaas geen mooie recente foto want als ze nu ziet dat we een foto gaan maken gaat ze rare gezichten trekken.
    Ik heb wel een foto dat ze er speciaal voor gaat zitten want ze kwam net bij de kapper weg en was heel trots op haar nieuwe haartjes dus moest ik een foto maken om aan oma om te laten zien vind hem veel te gemaakt zeg maar. En die andere is dus wel recent maar trekt ze een raar gezicht. Dus ja ook niet echt model waardig ;):D
    En die in mijn onderschrift vind ik ook een mooie foto maar dat is al een foto van meer dan een jaar geleden.

Bekijk bijlage 340188

Bekijk bijlage 340189

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik vind haar een beauty !!!! en hele mooie ogen !!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Jilina, wat een mooie meid!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Jilina: mooi meisje heb je! :)

7. misa

misa Niet meer actief

Ik hou er persoonlijk helemaal niet van om zoiets te doen. Ook al lijkt het alsof ze het zelf graag willen. Ze weten natuurlijk nooit wat ze er op volwassen leeftij van vinden. Maar ieders zijn ding natuurlijk.
    Ik vind mijn kinderen ook heel knap, geweldig en lief! (Soms ook niet hihi). Maar ik heb ook wel eens een periode terug gekeken naar de fotos en gedacht: ohoo.. Dat was niet zo mooi haha! Dikke onderkin, alles uit verhouding. Te grappig! Maar op dat moment vond ik ze toch echt reuze knap!
    Hahahahah!

8. blond24

blond24 Actief lid

20 mrt 2012
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    #228 blond24, 28 jul 2013
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
    Vraag wat denken jullie van mijn dochter, denk dat ze te gewoontjes is en waar zou ik haar eventueel kunnen inschrijven?

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bedankt dames voor de complimenten. Ben ook best wel trots op haar.

Maar blond24 ik zie geen foto???
    Niet dat ik er verstand van heb hoor want die van mij is geen model maar zie wel wat mooi is natuurlijk.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    RESPECT voor jou meis, daar ben ik het zoooo mee eens! Maar ik zie ook wel aan hun ogen en blik dat het ook nog eens hele lieve ventjes zijn! :)

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb mijn dochter ook ooit opgegeven alleen is dat bureau niet zo heel bekend. Overigens nog nooit oproep ofzo gehad hoor. Ik vind onze dochter wel een modelletje. Kuiltjes, mooie blauwe ogen en prachtige krullen. Wie weet!
    Bekijk bijlage 340278

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Prachtig meisje!

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Prachtig meisje en die haren! Mooie naam heeft ze ook :)

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat zijn ze ook echt. Ontzettend lief, sociaal, behulpzaam enz.. naar andere mensen toe. Het zit echt in hun karakter ook. Ben er trots op hoe ze zijn :)
    Tuurlijk is het leuk dat ze er mooi uitzien maar is niet het belangrijkste hè :). Zit zelf wel nog steeds te twijfelen wel of niet doen opgeven voor modellenwerk. Jongste vind foto's maken sowieso erg leuk. Ik heb het zelf 5 jaar gedaan en oudste toen hij klein was ingeschreven maar nu niets meer mee gedaan.

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dat is ook het belangrijkste die van mij ook die heeft echt een super karakter waar ik super trots op ben. En dat ze er leuk uit ziet is alleen maar mooi meegenomen.

16. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Mooie meid hoor

17. spiffy

spiffy Niet meer actief

De obsessieve manier waarop jij met het gewicht van je dochter bezig bent vind ik echt eng. En dan over een "figuurtje" spreken van een kind van 1,5 jaar!! Echt laat het los!! Ik lees al jaren alleen maar Posts over de gewichten van je kinderen, denk dat heel zp die inmiddels kent. Sorry hoor maar ik snap daar echt niets van.

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    mijn prive model..

19. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb het hier helemaal niet over het gewicht van mijn dochter mens!
    Ik zeg alleen dat ze een mooi koppie heeft en mooi figuurtje.
    Meer niet enne ik weet niet of je het inmiddels weet maar ze heeft nu een gewicht in goede proportie met haar lengte.
    Dus ik ben er niet meer mee bezig omdat ze niet ziek meer is,goed eet en geen groeidrank meer nodig heeft.

Ze doet het nu perfect en is zonder groeidrank flink bijgekomen dus nee hoor geen zorgen meer hier.
    Dus bemoei je er niet mee.
    Ik plaats gewoon een foto van mijn prachtige dochter.

Enne als je wat te ouwehoeren hebt doe het dan via pb ipv hier het topic te vervuilen.
    De mzzl.

20. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier een foto van mijn oudste kanjer.
    Heeft erg veel sjans hihi.
    Vooral op het strand :)

Deel Deze Pagina