Leuk om alle kindjes te zien! Ik denk ook dat iedereen iets anders mooi vindt! Rood haar oid kan juist ook mooi apart zijn! Natuurlijk vind ik mijn eigen zoontje ook mooi . Zal eens kijken of het lukt om een foto te plaatsen ....
Prachtig . Hier dezelfde kleur bij de geboorte . Als je wilt weten hoe zijn kleur nu is , pagina 18 van dit topic ookal is zijn kleur alweer wat veranderd . Mijn zoontje had ook niet zoveel haar bij zijn geboorte wel duidelijk rood maar bleef toch even de vraag of het echt rood zou blijven. Hij heeft nu rode wimpertjes dus het is duidelijk . Hoopte stiekem al dat zijn haar rood zou blijven .
Dankjewel . Mooi he rode haartjes . Mag jij zeker ook trots op zijn bij je dochter! Pas in de snackbar zei een vrouw iets over zijn haartjes , ben ik onderhand weg gewend want iedereen moet wat over zijn haar zeggen . Zegt ze er achteraan "ja en dat worden later meestal de mooiste kinderen echt waar , ik had 2 kleinkinderen met rood haar en die zijn nu alle 2 donker" . Op zo een manier van dat trekt wel weg . Ggrrr . Maarja ook veel complimentjes . Jou meisje werkt voor een modellen bureau , of niet? Zo aan de foto's te zien . Die zien we binnenkort terug in het oilily tijdschrift !!
@Lisanne123 ...Haha..ja dat kennen wij ook dat mensen bijna altijd wat te zeggen hebben over haar rode haar...heel herkenbaar dus, maar idd veel leuke complimentjes. Klopt mijn dochter staat inderdaad ingeschreven bij een casting/modellenbureau. We zijn eigenlijk best wel trots op die foto van Oilily. De foto wordt namelijk in november/december gepubliceerd en gebruikt voor de wereldwijde campagne van de nieuwe Oilily's fulltime color combibuggy.
Wow daar mag je zeker trots op zijn ! Ik had het niet eens gelezen . Ik zag de foto's en dacht die zien we terug in de nieuwe oilily catalogus hihi het straalt gewoon van haar af ! En het is nog zo ook , leuk ! Hoe vond je dochter de shoot ? Mag ze dan voorlopig niet meer model staan voor andere bladen ? Zo is het mij in iedergeval uitgelegd dat het merk in kwestie je dan moet betalen om de komende maanden geen gezicht te zijn voor een ander merk . Zodat hun model niet op sites of in boekjes van andere merken wordt gespot .
Ooh... en ik dacht dat je het had over die foto die ik had geplaatst op pagina 29 sorry! Ze vind de shoots echt hartstikke leuk. 3 september heeft ze weer een shoot voor Lief! en dat vindt ze nu al leuk. Nu moet ik zeggen dat ik alleen maar meemaak dat de fotografen en de begeleiders zó leuk met die kids omgaan. Ik hoef daar eigenlijk niets aan te doen. Uiteraard hou ik alles wel met argus ogen in de gaten, maar eigenlijk is ze gewoon merendeels aan het spelen. Soms met andere kinderen op de set en soms met de begeleiding/crew. Ze mag gewoon ook voor andere merken/bladen model staan dat is geen probleem.
Hier mijn zoon, die sinds vandaag officieel model is voor gele vorkheftrucks (dit geshowde model momenteel voornamelijk populair onder Franse wijnboeren, maar men verwacht een wereldwijde 'boom' n.a.v. deze campagne)...
Ik heb geen verstand van dit soort dingen hoor, maar hoe kom je aan dit soort foto's van een merk als Oilily nog vóór ze gepubliceerd worden? Moet je als ouder van een modelletje geen geheimhoudingsverklaring o.i.d. tekenen? Of zien ze e.e.a. juist als positieve reclame wanneer e.e.a. 'gelekt' wordt op een site als deze?
Goed dat je het vraagt als je het niet begrijpt. De foto van onze dochter wordt door Oilily zelf naar ons toegestuurd. De campagne reeks is uiteraard al begonnen met een ander product van Oilily namelijk de Oilily Sparta fiets (zie foto). Geheimhoudingsverklaring heb ik niet hoeven tekenen hoor. Wel hebben we gewacht (in overleg Oilily) met het tonen van de foto van onze dochter tot ze de campagne reeks hadden geopend met de foto van de Oilily Sparta fiets. Maar nou je het zegt eigenlijk dus een primeur!
Ik had het over deze foto's ! Had de foto van oilily met de poedel nog niet gezien , maar wooow wat is die foto gaaf geworden !!! De foto komt vast heel groot aan je muur te hangen ? Was de poedel ook echt rood ? Of is dat gefotoshopt ?
Ik heb hier in huis een hele lieve, lachende Buddha.. Vind dit zo'n schattige foto waarbij je als moeder smelt...
Wow!! Wat een haar! Ja dit is inderdaad een uitgesproken en bijzonder kind. Ideaal voor oilily lijkt me. Heel mooi hoor, heb je goed afgeleverd Verder vind ook ik mijn kind heel mooi. Maar na het lezen van dit topic, realiseer ik me dat iedere moeder echt denk dat de hare bijzonder mooi is terwijl dat niet altijd zo is en dat is prima. Want wat als je als moeder je eigen kind niet het leukste en mooiste vindt?
@Papaver..Thnx! En ik vind dat je groot gelijk hebt. Het zou niet goed zijn dat je als moeder je eigen kind niet het leukst en het mooiste vindt ook al is het niet altijd zo.