Thnx Komen ook weer leuke lieve foto's voorbij. Niet iedereen is model waardig maar voor ieder moeder is haar kindje een modelletje en dat is het aller belangrijkste ♡♥
hihi - en daarom plaats ik die van mijn dochter ook nog even - zojuist een collage gemaakt van de foto's.. Toen de foto's gemaakt werden zat ze er helemaal in hihi - gedroeg zich echt als een foto model, zoals ik haar nog nooit eerder had zien, superleuk en grappig om te zien .
Wat een mooie collage!! Super leuk gedaan zeg! Ze is mooi aan het poseren Luc staat deze maand in de knippie, echt schattige foto's geworden. Deze week kan ik ook foto's ophalen van een shoot die we zelf hebben gedaan, dit is een voorproefje ervan
Ik ga zelf ook een poging wagen daar. Dan moet ik hem alleen wel bij andere bureaus uitschrijven. Ik werk alleen 4 dagen en dat heb ik ze ook eerlijk gemeld, dus ik denk niet dat de kans heel groot is Ik hoorde van een kennis dat ze daar meestal veel opdrachten hebben, dus ben benieuwd of dat bij jou ook zo zal zijn!
Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar. Er stonden niet heel veel jongetjes op tot 1 jaar in elk geval. Ik moet mij alleen even goed verdiepen in bepaalde zaken want wil wel een aantal dingen duidelijk hebben voor ik (of nouja hij) zoiets ga doen. en proberen kan zeker geen kwaad! Waar sta je nu ingeschreven?
Bij anti models en dutch casting. Maar heb ook 2 opdrachten gedaan waar ik via iemand op ben gewezen (oproep via Facebook). Luc vind op de foto gaan heel leuk en met die shoots was het goed gegaan, daarom lijkt het me leuk om meer te doen. Ik heb ook al eens meegemaakt dat er een optie was geboekt en dat je dan vervolgens niks meer hoort, dat vind ik echt zo naar. Hoeveel moeite kost het nou om even te mailen dat het niet door gaat. Schijnt erbij te horen!
Dank je wel voor de complimentjes! En dat haar is nog een hele klus hoor haha! Er gaan hier flessen cremespoeling doorheen..
Liefff zeg... We hebben het na de Room Seven shoot even rustig gehad. We gaan woensdag weer... Ben benieuwd hoe hij het weer vind. Ik wil alleen als hij het leuk nog steeds vindt..
Thnx! Dat is bij ons ook de eerste voorwaarde hoor. Wij zijn uiteraard heel trots op haar, maar zij moet het leuk vinden anders houden wij er direct mee op. Tot nu toe vindt ze het alleen maar geweldig al dat getut aan haar en al die aandacht.
Ik denk dat mijn meisje het wel zou zien zitten. We hebben een foto schoot zelf gedaan om de kleren van mijn zus haar webshop te promoten hahaha...we hadden haar nog nooit eerder zo gefotografeerd en ze nam allerlei poses aan alsof ze wekelijks Hollands next topmodel kijkt zo grappig!