@Anja44: LOL heel herkenbaar Oh, als ik de foto's van de babytijd terugkijk van Thirza, dan is ze daarmee vergeleken nu wel echt een modelletje...
Hahaha, ja leuk zijn die gekke fotos he? gelukkig is de mijne ook nog aardig opgedroogd. Maar ben en blijf trots op die foto!
Ik had eerlijk gezegd echt niet zo'n mooi babytje toen ik bevallen was.... Ze zat een beetje vast en allerlei capriolen zijn er uit gehaald om haar eruit te krijgen dus ze had een wipneusje en was een beetje verfrommeld hihi Maar vind zelf dat mijn kleine totbel toch echt wel een beauty is geworden Foto staat overigens op de eerste pagina
natuurlijk vind ik mijn dochter de allermooiste op deze aarde! krijg ook vaak te horen van andere mensen dat ze zo mooi en lief is.. is ze natuurlijk ook! maar haar inschrijven? ze heeft er echt het geduld niet voor! en nu helemaal niet.. alleen maar gekke bekken trekken..
Die oudste van mij kan wel voor 1 of andere mascara in een commercial. Ben er zo jaloers op Oh wacht, je ziet het amper als de foto klein wordt. Jammer. Dan 1 van vorige week. Hij is zoooo bruin, met die rot flits er op wordt hij spontaan geel Maar die wimpers..... Zucht.
De meeste kinderen vind ik mooi, maar niet bijzonder. Maar soms zoeken ze ook gewone kinderen met een leuk snoetje. Dus waarom niet?!
Zonder iemand aan te vallen.. Denk dat de meeste van jullie je kind door de roze bril zien. Natuurlijk heeft ieder kind iets maar de meeste vindt ik echt niet bijzonder en sommige zelfs niet mooi.
Ik heb even de topic doorgelezen en vind deze foto echt super mooi. Het nodigt je uit om te kijken. En jouw zoon is prachtig, vooral met deze blik en houding. Voor de rest erg schattige kindjes, en behalve van ts en debby ( prachtige diva's ), lekker alledaags schattig en natuurlijk erg mooi ( ik vind elk kind mooi!)
Wat een leuke kindjes zie ik hier allemaal voorbij komen. Voor heel veel shoots hoeven kinderen niet "mooi" te zijn maar een bepaalde uitstraling. Mijn kids worden gevraagd vanwege hun blonde krullen en lengte. IK vind ze natuurlijk prachtig maar dat hoeft het bureau zeker niet te vinden Dochter zou het misschien wel leuk vinden maar dan moet ze toch wat ouder zijn.
Onze dochter van 8 is gevraagd toen ze 4 was, later nog een keer. Ze heeft een mooie open uitstraling en echt een pretgezichtje met een hele mooie dikke bos lang haar. Wij hebben er vriendelijk voor bedankt. Als ze later groter is en het zelf wil prima, maar voor nu....nee, niet nodig.
Ik hou mijn dochter er meestal verre van maar ben nu toch 1 keer overstag gegaan. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=569380893106833&set=pb.142742962437297.-2207520000.1371415184.&type=3&theater en ja, ook ik vind haar de mooiste hihi.
Bekijk bijlage 332102 ook mijn 2 boys spammen ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht... veel te druk voor... maar vind ze natuurlijk ook prachtig
Mijn eigen modelletje En waarom staan toch altijd mijn foto's die via de iPad zijn gemaakt verkeerd om grrrr...
Ik zit er ook wel eens over te denken of mn dochter geschikt zou zijn ervoor. Het is een prachtig kind, maar niet fotogeniek helaas.
Dankje Foto is puur toeval zo gemaakt met de iphone maar resultaat vind ik zo mooi kan er steeds naar blijven kijken. Is zijn favoriete nichtje naast hem. Is net een koppeltje zo
ik vind alle kinderen mooi! juist als ze iets aparts hebben. rode haren, flapoortjes of iets dergelijks! dat vind ik juist leuk als ik een kind zie in de reclame. ik vind die perfect uitziende kinderen juist minder opvallend. ik heb 3 dochters, waarvan de middelste veel aandacht krijgt om haar uiterlijk. er zeggen vaak mensen dat ze mooi is en prachtige ogen heeft. mn andere dochter staat er dan zo'n beetje bij.... dat vind ik zo sneu. ik vind ze allebei prachtig en dat zeg ik vaak. de oudste heeft juist weer een heel apart maar mooi gezicht. volle lippen, flapoortjes... de jongste is bijna een jaar en geen haar op dr hoofd en maar 1 tand...maar ik vind haar ook prachtig! iedere moeder vind toch haar kind mooi. enne wat zegt dat spreekwoord ook alweer... lelijk in de luier, knap in de sluier! de rollen kunnen later wel omgedraaid zijn!