Modelletje! Wie nog meer??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sadieraven, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Mooi meisje, vooral met krullen is ze prachtig.

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey dankjewel! :D

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik vind onze dochter uiteraard ook de knapste. Maar ik zou haar nooit inschrijven. Als ze later oud genoeg is en zelf graag wil slaap ik er eerst ook nog en nachtje over haha.

Bekijk bijlage 333582

4. MvdW

MvdW Niet meer actief

En de laatste hihi. Lukte me niet om via de iPad meer foto's in 1 bericht te krijgen.

Bekijk bijlage 333586

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Wat een heerlijke lekkerbekkies allemaal! :D

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    WOW!!! Wat een ontzettende knappe knul, en wat een prachtige ogen!!!!!!!! Werkelijk een fotomodel!!

Deze jongen heeft echt een X factor ;)

Ik vind mijn eigen kinderen en de andere kindjes in dit topic ook heel mooi en schattig, en bijzonder...maar dit jongetje is gewoon een model in de dop!

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wat een mooie kindjes allemaal, elk kind heeft toch iets bijzonders! ik las in het andere topic ook altijd mee..

ik vind mijn dochters natuurlijk ook de alleraller mooiste hihi ;) over de oudste krijg ik altijd complimenten over haar krullen en de jongste kan zo wijs kijken maar nog bijna geen spriet op dr hoofd :D ach al waren ze pimpelpaars, voor mij zijn ze toch wel geweldig! dit is mn oudste

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    en dit is mn jongste

9. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk die foto's :) Er zitten veel knappe kindjes tussen.

Ik twijfel zelf al een tijdje om eens wat foto's van mijn zoon te sturen. Ik weet alleen niet of er nu echt verplichtingen aan verbonden zijn, ik kan niet altijd en wil ook niet langer dan 1,5 uur hoeven rijden. Het moet voor hem vooral leuk zijn, maar aangezien hij aandacht leuk vindt en overal op de foto wil ;) Hij wordt in oktober 4.

10. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    '

Knappe jongen. Leuke jas ook :)

11. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Leuk topic, Ik heb er ook wel eens over gedacht en ook op een specifieke oproep van Moeder Anne gereageerd. Maar toen zochten ze donker harige kindjes. Toen heb ik wel gevraagd of het wellicht zin zou hebben om hem op te geven, toen gaf ze aan van wel. Hij vind het altijd geweldig om op de foto te gaan en nu ie weer wat ouder is begrijpt hij ook al "even lachen" en vind aandacht helemaal het einde!
    Nu ik ook geen werk heb, heb ik er ook wel alle tijd voor, maar twijfel nog een beetje. Aan de andere kant denk ik, opgeven kan altijd...:D
    Deze foto's zijn vorige week op vakantie gemaakt...:cool:

Bijgevoegde bestanden:

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    mrs snuggles ik vind jouw zo'n ook wel iets hebben.
    Ik zou hem inschrijven! Alles is open, je kunt gebeld of gemaild worden met een vraag, maar altijd vrij om nee te zeggen.
    Ik heb nooit langer als een half uur hoeven rijden. Daar kijken ze denk ik ook wel naar hoor, aangezien ze ook reiskosten vergoeden.
    Ik heb ook vaker geweigerd, omdat ik er geen vrij voor wil nemen en laatst waren we bijv. een weekend weg.
    Ik zou het gewoon proberen en je kan altijd kijken of het wat voor hem/jullie is..

Alleen.. niet mijn opdrachten inpikken he?! ;) Mijn oudste is bijna 4.

13. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord. Je hebt mijn twijfel een beetje weggenomen. Ik kan hier geen foto vinden van jouw zoon, ben nu wel benieuwd. Zelfde types dan haha?

14. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Mijn dochters willen sinds een paar maanden 'model' worden. M'n jongste (5) vroeg me wie die kindjes zijn die altijd in de reclamefolders staan, na mijn uitleg riep ze: Dat wil ik ook! M'n oudste (7) leek het ook erg leuk, dus ben eens rond gaan kijken naar modellen/casting bureau's.

Hier 2 foto's van m'n oudste dochter.

Bijgevoegde bestanden:

15. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    En hier de jongste:

Bijgevoegde bestanden:

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Haha.. Nou niet echt hetzelfde. Mijne is iets getint, maat wel een beetje dezelfde opvallende look ogen.
    Kan je wel pb een bericht doen, zet hem liever niet hier ivm meelezers.

17. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    Dalillah: wat zijn ze mooi! wauw!
    en wat een mooie lange haren!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006