Dalilah: wauw, wat een mooie meiden! Denk wel dat je kans maakt als je ze ergens inschrijft!! Verder vind ik inderdaad natuurlijk veel mooie kindjes hier, maar vindt dat ze als 'model' wel 'iets moeten hebben'... Moeilijk te omschrijven wat dat dan is! Zelf heb ik onze dochter nog nooit ergens ingeschreven... Weet namelijk niet of ze het zelf wel zo leuk vindt! Natuurlijk hebben we zelf wel ontelbare foto's van haar... (natuurlijk ook nog even spammen)
De haren, prachtig!! Ik ben hier ook druk bezig om haar haren te laten groeien! Ze is nog nooit naar de kapper geweest dus ben benieuwd hoe snel het groeit...
Dankjewel. jas is ook geweldig. Bewaard voor mijn jongste nu Jij hebt een mooie zoontje wilde ik al zeggen denk dat hij wel kans maakt bij een modellenbureau. @Dalilah: Jou meiden zijn prachtig! Zij hebben echt wel model potential
@ pinguin, one of a kind, Nova81, Chaii, Minaa, veroniQue & Nikki88. Bedankt voor alle complimentjes! Super lief!! De meiden willen zelf graag, dus we gaan ons best doen, haha! Hoor vaak dat het een ontzettend 'ons kent ons' wereldje is waar je moeilijk tussen komt.
knappe kindjes komen er voorbij hoor! dit zijn mijn mannen, wel al een jaar geleden. de jongste heeft nu bijna witte haartjes
Wat zijn er toch een heerlijke kindjes om te zien! Hier nog 2 foto's van mijn dochter haar laatste shoot. Allebei op een canvas doek
Zo zeg, wat een mooie knullen. Echt heerlijke ventjes, lekker stoer en toch ook een zachte, lieve uitstraling.
Mijn oudste is een poos het vaste gezicht van jottum geweest, verder verschillende opdrachten gedaan voor cakewalk, Bonnie doon, Prenatal en BF. Momenteel is zij voor Bonnie doon te zien in Parijs. Mijn jongste is pas te zien geweest in de reclame van zeeman.
Wat gaaf!! Bij welk modellen/casting bureau staan jouw kinderen ingeschreven? Ben ook wel benieuwd naar een fotootje. Ben verder helemaal niet nieuwsgierig ofzo
Hier geen modelletje, maar wel een stralend kind. Hij krijgt de krullen van papa en hopelijk groeit zijn haar straks over zijn (flinke ) oren heen. Sinds maanden weer een goede foto, wat fijn!
Wat een leuk topic en wat een prachtige kinderen hebben jullie allemaal. Bij sommigen spat het charisma van de foto's, erg mooi. Vind het ook wel leuk een foto te posten, al ben ik niet zo van het inschrijven. Mijn dochter met 12 maanden en voor het eerst staartjes in haar haar.
Sorry, was even het topic 'vergeten'. Mijn oudste werd op straat 'gespot' toen ze 9 maanden was. de jongste is er ingerold door grote zus. Ze staan bij moeder Anne ingeschreven. De foto met zonnebril is een shoot voor Ray ban.. Bekijk bijlage 335331 Bekijk bijlage 335332
Wauw Lexxie wat gaaf! Wat een prachtige meiden heb je, die ogen knallen van het scherm <3 Super mooie foto's ook! Ben je tevreden over Moeder Anne? Ik ben nog aan het wachten op de rest van de foto's die ik heb laten maken van m'n meiden, daarmee wil ik het misschien ook gaan proberen bij Moeder Anne, dus ben wel benieuwd naar jouw ervaring met ze. Alvast bedankt voor je reactie! xx
Mijn zoontje is aangemeld bij moeder anne casting. Prachtige kindjes hebben jullie allemaal zeg! onthoud wel dat iedereen zijn kind prachtig vind , maar dat ze eigenlijk helemaal niet persee opzoek zijn naar 'mooie' kinderen. ze zijn opzoek naar aparte kindjes. of kindjes waar van ze op het moment nog niet veel in hun bestand hebben. dus als je afgewezen word denk dan niet dat het aan je kind ligt, als ze minder kindjes met die uiterlijke kenmerken en van die leeftijd klasse hadden was je kindje vast wel aangenomen geweest. Mijn zoontje heeft rode haartjes, en donker bruine ogen. En daar waren ze toevallig net naar opzoek. De baas van moeder anne is een bekende van familie. Oowja onthoud trouwens even met foto's insturen dat foto's met blote boven lijfjes worden afgekeurd. Ik had toevallig net een fotoshoot (gewoon voor mezelf hoor geen werk) laten maken met hele leuke foto's maarja met ontbloot boven lijfje .
De foto in mijn vorige bericht is mijn zoontje nu, en deze zijn die ik in gezonden had maar niet mocht ivbm bloot bovenlijfje.