dreumes 's nachts wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zarav, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Ik heb dringend jullie hulp nodig! Het slaaptekort begint echt zwaar te worden, zeker aangezien ik weer zwanger ben. Ik zit er echt helemaal doorheen!

Mijn zoontje is nu ondertussen bijna 15 maanden oud. Hij sliep af en toe een nachtje door maar meestal kwam hij rond 2u om een flesje. Niet zo'n groot probleem want na een minuut of 8 lag ik weer in mijn bed. Daarna sliep hij weer lekker verder.

Sinds een maand of 2 is dit plotseling veranderd. Hij wordt meerdere keren per nacht wakker en wil dan niet in zijn bed blijven. Zelfs als we bij hem in de kamer zijn, blijft hij huilen. Vaak leggen we hem dan in ons bed maar ook daar duurt het wel een uur voor hij weer in slaap valt. Hij huilt wel niet als hij tussen ons in ligt, maar wordt nog steeds na 1 u, 1 u een half wakker. En dan zijn we dus weer vertrokken voor een uur... Het naar bed gaan 's avonds is geen probleem. Ook overdag slaapt hij prima.
    Hij is niet ziek en ik voel geen tandjes die klaarzitten.

Weten jullie wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik hoop echt dat jullie goeie tips hebben. Ik heb nog niet geprobeerd om hem te laten huilen. Is het verkeerd om hem in ons bed te leggen? Hij drinkt ook nog steeds een flesje 's nachts. Wat denken jullie daarover?

Deel Deze Pagina