Modemeisjes

Discussion in 'Algemene clubs' started by xmelisx, Jul 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo dames kunnen we hier verder kletsen :D

Van wat voor een soort kleding houden jullie? Ik ben alles nog een beetje aan het ontdekken, maar ben nu helemaal wel van die maxi jurken, toevallig gister 1 gekocht bij de Shoeby! Zit echt heerlijk (nu moet het alleen even weer worden, zodat ik hem ook aankan ;)

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,387
    864
    113
    home sweet home
    abbo, leuk hoor foto van de jurk?

3. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
  4. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
  5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Zo gevonden...:D

Nou mijn stijl beetje uitleggen:

Spijkerbroek met leuke blouse/shirt en pumps. Ik draag sporadisch platte schoenen. Heb daar zelfs maar 1 paar van.

Jurkje/rokje met lange laarzen voor in de winter vind ik ook geweldig, maar nooit durven dragen ivm met mijn maat.
    Ik ga nu richting maat 44, maar ik kom van een 48/50 af. En uiteindelijk wil ik naar een 38. Maar dan heb ik nog even te gaan.

Verder draag ik ook graag kleur en hou ik van lekker tutten. Ik ga zonder foundation/mascara de deur niet uit en ook zorg ik dat mn haar goed zit.

Hou ook van sieraden (zeker swarovski, maar beetje prijzig en niet voor elke gelegenheid) maar om er toch een beetje elke dag naar te kijken heb ik nu een swarovski pen met mooie kristalletjes erin.

Nu lijkt het misschien of ik een enorme tut ben, maar het valt best mee. Ik vind het ook heerlijk om een avondje op de bank te hangen. Alleen zie ik er wel graag netjes uit en zeker nu ik aan het afvallen ben, geniet ik er van om me leuker te kleden.

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Hallo meiden.. daar ben ik ook.. :)

Nou wat draag ik zo al, uuhhh roze pumps hihi (had ik een topic over geopend)..

Ik draag graag rokjes/jurkjes.. vaak met een leuk gekleurd riempje of lintje erdoor heen.. draag qua sieraden meestal parels..

Ook skinny's met pumps vind ik wel erg leuk, heb nu verschillende kleurtjes, maar draag er dan wel iets neutraals boven.. ben niet zo van de color blocking..

In de winter meestal laarzen en dan ook jurkjes en rokjes, eigenlijk niet eens echt andere kleding dan in de lente/zomer, maar meer laagjes..

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik doe ook mee! Ik koop voornamelijk kleding voor de kids, daar kijk ik immers de hele dag naar haha. Maar ik hou zelf ook van shoppen. Ik ben meer van het sportieve, baggy broek, leuk shirtje en blazer met gympen of ballerina's. Maar ik heb ook een paar pumps, jurkjes en laarzen. Maar naast mijn pumps maar 1 paar laarzen met hakken verder alles plat ivm rug.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wat een gave jurken XMelisx! Je kan ze misschien nu al dragen met een vest eroverheen en een dikke panty met laarzen eronder? Ik hou wel van die chunky vesten ;)

Mijn kledingstijl is vrij tuttig en apart. Mijn vriendinnen moeten altijd om me lachen als we samen shoppen. Ik hou van kokerrokjes tot de knie met een strak truitje/blousje, A-lijn rokjes (tot de knie), geborduurde jasjes, pumps/naaldhakken.... een beetje de jaren '60 stijl :D. (bijv. Edith & Ella)

Elfjesjurkjes (van de babydoll-achtige dingetjes) in poederkleurtjes met een dik gebreid vest, maillot en stoere laarzen vind ik ook superleuk.

Of "japanse" mode, zoals je bij Humanoid kan vinden (veel te duur) of bij Skunkfunk (iets beter qua prijs Skunkfunk | FW12). Niet dat overdreven stijltje, maar een beetje futuristisch, simpel, bijzondere snit.

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

Dec 18, 2011
    2,009
    5
    38
    Leuk leuk leuk ik klets ook mee!

Ik ben mn eigen kleren nogal beu en wil graag een hele nieuwe garderobe haha dus kan niet wachten tot al t najaar spul weer in de winkels hangt.

Ik vind een spijkerbroek met pums er ook heel leuk uitzien en heb ook een kast vol pumps, alleen ben ik 1.78 en vind mezelf dan altijd zo lang worden.

11. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie allemaal andere stijlen hebben qua kleding!! Wat ik op het moment erg veel in de kast heb liggen zijn skinny jeans in allerlei verschillende kleuren!! Vind ze zo lekker zitten en staan zo leuk met een paar pumps en een simpel shirtje of blazer/vestje!

Eigenlijk gaf ik niet zo heel veel om kleding tot ik een nieuwe baan kreeg als management assistent. Ik zit samen op de kamer met mijn leidinggevende en zij is juist heel erg stijl bewust en heeft altijd hele modieuze kleding aan, naast haar voelde ik me echt een sloeber, dus daarom toch maar gaan verdiepen in de mode en ik moet zeggen, ik heb er erg veel lol in!!

Helaas heb ik nu een bult op mijn hak zitten die erg pijnlijk is, waardoor ik dus geen pumps of ballerina's kan dragen (de dokter denkt aan een ontsteking), echt heel erg irritant, ik kan alleen nog slippers aan :(

Vorige week daarom deze schoenen maar gekocht:
    ESPRIT sleehak? Bestel nu bij wehkamp.nl

als ik die niet te strak strik dan doen ze niet zo'n pijn..

12. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat goed zeg!! Ik draag nu maat 40, wil eigelijk ook wel naar 38, maar heb niet zo heel veel doorzettingsvermogen :)

Ik hou ook van tutten hoor en doe inderdaad ook elke dag foundation op! Heb 's ochtends een heel ritueel voor mijn gezicht: serum, dagcreme, soort primer van body shop, foundation en daarna iets afpoederen tegen het glimmen. Nu lijkt het net alsof ik dicht geplamuurd ben, maar dat valt mee hoor ;)

Ik ben ook gek op swarovski (heb zelf 2 Otazu kettingen, die vind ik ook zooo mooi)

13. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had het ook al in het andere topic gezegt, maar zag er erg leuk uit!! Vond vooral die skinny jeans erg leuk (maar dat is denk ik ook omdat dat ook een beetje mijn stijltje is :D)

14. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja gaaf is ie hé!! Ik zag hem vorige week weer bij de V&D hangen in een andere kleur, afgeprijst naar (volgens mij) 36 euro. Vandaag ontving ik een V&D folder met daarin een kortingsbon van 25% op een sale artikel. Ben nu serieus aan het overwegen om die te gaan kopen, terwijl ik deze dus nog niet aan heb gehad.... pfff echt te erg!

15. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oow wauw mooi zeg! Moet zeggen dat ik het zelf niet aan durf te trekken, ben altijd bang dat zoiets mij niet staat...
    Eeehm geef me even een uitleg, wat zijn chunky vesten :p (of stel ik nu een heel domme vraag)

16. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij de H&M hebben ze alweer het najaar spul, leuke dingen weer!!

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Hoi meiden,

Daar was ik dan ook..

Mijn stijl is heel wisselend, ik hou vooral van natuurtinten zoals zacht roze, creme, taupe! Maar hou ook van een skinny jeans met wijd vallend shirt! Qua shirt ben ik vooral gek op viscose, vooral wijdvallend! (dat zo wapperd in de wind :p). Draag ook graag een legging/tregging met een jurkje!

Een stijl heb ik dus niet echt, ook ga ik niet echt mee met de mode! Koop wat ik leuk vind en vooral gek op Zalando.

@ Lynn, ik ben 1.86 dus met hakken heeeeeeeel lang! Maar met jou 1.80 kun je best een hak hebben hoor ;)
    Ik loop sinds ik mama ben veel op platte schoenen! Vooral nu ik achter de kleine aanvang is dat wat handiger! :p

18. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aatje, wat grappig ik zie net dat jouw zoontje bijna net zo oud is als mijn dochter :)

19. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    He, wat leuk!! Onze vent is van 18 april! Jullie meisje is net wat ouder toch ? Lekkere leeftijd, vind je niet ? :D

20. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mijn meisje is van 8 april!! Zeker leuke leeftijd, alleen mijn meisje is wat langzamer dus loopt nog niet, hoef er dus nog niet achteraan te rennen hahaha

Share This Page