Als ik het jurk van t weekend aanheb zal ik wel een foto maken .... Wel rustig hier zeg! Melis, ben je eruit wat je aandoet t weekend ? Word wel heel tropisch zeg! Kan je niet in bikini en mannen en zwembroek
Klinkt als een mooie combi Aatje! Ik vond het sowieso al een mooi vest Ben je al begonnen met hardlopen? Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je uiteindelijk look, Melis! Afgelopen week heb ik bij de Gsus een gave broek gekocht 14 | gsus sindustries. Volgens mij staat hij erg leuk bij donker blauw of wit of donker groen.
Zilvervosje erg mooie broek en met donkerblauw erg mooi!! Ik begin woensdag 29 augustus met hardlopen... (joehoe ) En jij ? Melis, ben ook wel benieuwd wat het is geworden... Nu terug de zon in!
Dames, mag ik jullie vragen of jullie nog leuke sites weten waar ze maxi jurken verkopen? Heb al op een heleboel sites gekeken maar misschien weten jullie een site die ik nog niet ken Alvast bedankt!
Hoi Mina, Waar heb je al gekeken dan ! Ik bestel vaak bij Zalando, Wehkamp, HM, Mango en Sans. (en heb ook aardig wat Maxi jurken) Succes!
Aatje, dankjewel voor de tips! Heb al op zalando, nelly, v&d, asos, bijenkorf en mango gekeken. O en ook al op neckermann, otto en volgens mij ook wehkamp... Ga nu even op jou sites kijken!
Ik ga morgen en donderdag shoppen.. Zal mijn aankopen komen showen.. Ben vooral op zoek naar leuke jurkjes..
Sorry, sorry, sorry voor mijn late reactie! We zijn op dit moment erg druk met een prieel voor achter in de tuin! Ja het was echt heeeeel erg warm zaterdag! Uiteindelijk heb ik een witte skinny aangetrokken met open witte schoentjes en een blauw doorschijnend blousje van steps erbij gekocht, stond erg leuk! Nog even mijn nagels blauw gelakt, krullers in en ik was er klaar voor! Gelukkig waren we zo klaar (heeft zo'n 20 minuten geduurd), alleen Olivia wilde niet lachen haha! Die vond het maar niets Veel plezier met shoppen Lynn!! Owja nog een tip: bij shoeby is nu de hele zomercollectie voor de helft van de helft
Erg leuke blouse zeg..! Hier opent op 31 augustus een shoeby in de straat.. Heb vandaag een jurkje en een blazer gescoord.. Donderdag ga ik nog even verder winkelen..
Deze blazer.. View attachment 269052 Het jurkje was net nieuw, zie ik nog niet eens op de site.. Dus zal ik foto plaatsen als ik um aan heb..
Dag meiden, @ Melis, super leuk zo met die blouse! Hopelijk worden de foto's leuk, al wat gezien van het resultaat ? @ Lynn, oooh! Zn blazer vind ik ook super! Hoe valt ie ? En kan je de mouwen omhoog dragen ? Ik heb een witte langere blouse gekocht... Denk dat ik die aandoe met de bruiloft. Nou nog ff bedenken wat voor de rest erbij aandoe!
Ik heb altijd moeite met blazers zoeken.. Vind ze vrijwel altijd te kort.. Deze valt mooi lang en de mouwen ook lang genoeg.. Heb nog niet gekeken naar de voering/omslag hihi..
Foto Lynn! Ben benieuwd... Je bent goed aan het shoppen zeg! Ik ga straks ff naar de H&M, kijken naar een blazer! Ben ook wat langer dus zal mooi zijn dat deze goed aansluit....
Ik ben bij de H&M geweest en vond de stof van de blazer niet zo fijn! En dacht dat het wel snel zou gaan pluizen.... Dus ik moet nog ff verder zoeken ..