in het algemeen Vrouwen met nikes kan echt niet. Van die air max nee. Zo onvrouwelijk. Vind ik net als crocks niet goed te praten. Net als uggs onder een zomer jurkje. Toppunt van opscheppen noem ik dat. Je hebt uggs gefeliciteerd. Sportschoenen onder een spijkerrokje met legging. Te kleine of veel te grote kleding. Vrouwen met maatje 40 in 36. Zo zonde want al dat uitpuilende zorgt alleen maar dat het extra pondje opvalt. En vrouwen met een maatje meer die meteen 10 maten te groot kopen want dan valt het niet op ofzo?? zo zonde. Ook voor een maatje meer heb je leuke kleding. stip op 1 de harembroek Ik heb helaas te weinig geld om de kleding te kopen die ik graag wil. Koop alleen wat echt nodig is. Via Markplaats kan ik soms nog wel is goed score voor weinig geld en ook nog mijn ding. O als ik het geks had zou ik dolgraag gewoon is een outfit kopen die ik echt leuk vind
Je hebt ook andere mooie sportschoenen hoor. Van Pastry (de dochters van rapper Rev Run, van RUN DMC, hebben die ontworpen),Adidas en mijn favo merk, Converse heb je echt onwijs leuke gympen! Oh wat ik ook zo vreselijk vind zijn die Sketchers iieeeekksss, mn schoonmoeder loopt er mee gatver. Zij heeft een maatje meer, niks mis mee, maar een tijd terug had ze een soort pumps gekocht met een bandje over je voet zeg maar. Nou dat zag er niet uit, dr voeten waren er gewoon te dik voor...Dan denk ik wel, áls je een maatje meer hebt, dan moet je dat niet aan doen. Verder denk ik trouwens écht wel, dat als je wat zwaarder bent je écht wel leuk kan kleden. Alleen niet iedereen is er goed in en dat is dan wel zonde.
Denk dat die dikke voeten niet specifiek met een maatje meer te maken hebben. Ik heb maat 50 gehad qua kleding maar had helemaal geen dikke voeten of handen. En kon gewoon schoenen met bandjes aan zonder dat ze in mn voet gingen staan. Mijn schoonmoeder daar in tegen heeft maat 36 en heeft ook dikke voeten en kan dus geen schoenen met bandjes aan..
Nee oke, dat is misschien wel zo. Maar mn schoonmoeder is het vaak gewoon dat ze dingen perse aan wil, waar ze gewoon niet in past. Vandaar dat ik die link zo leg En mn schoonmoeder is ook nog eens heel klein en dan nog te zwaar, dus dat maakt het ook extra moeilijk om dingen goed passend te vinden. Iig in haar smaak
Ja ik heb zo'n schoonzusje. Hele smalle benen en geen kont maar vanaf daar word ze echt dik dik. ( best sneu hoor! ) Maar die koopt dr broeken in maat 38 en draagt hele strakke bovenkleding waardoor dr figuur erg geaccentueerd word. En het dus nog meer opvalt.
Och ja dat is idd lastig! Ik zou die mensen altijd op willen geven bij de Modepolitie gewoon alleen om ze te laten zien hoe ze zich op een goede manier kunnen kleden..
Pastry lopen echt voor geen ene meter zie er wel leuk uit Converse moet je niet te grote voeten hebben
Vind ik wel mee vallen hoor met Pastry. En tja, ik heb mt 35/36 hahahaha dus voor mij bij Converse geen problemo
Vond ze erg goedkoop zitten en bij wreef en teen gedeelte stak er vanalles in voet Idd dan is het niet erg soms zie je ze maatje 40/41 ziet er echt niet uit. Clownschoenen worden het dan neus gaat ook echt omhoog staan
Haahah ja, maar dat vind ik dan bij veel gypmen weer met een te grote maat. Ik heb echt geluk wat dat betreft dat ik klein ben, en kleine voeten heb. Het enige wat weer een nadeel is dat er weinig pumps e.d te vinden zijn in mijn maat. En altijd dure schoenen kan ik echt niet betalen.
Ook vervelend maar daar is wel veel keuze in. 35/36 is er zo weinig keuze en vaak ook veel minder leuke schoenen. Daar baal ik wel altijd van.
Maar A vind ik die niet lekker lopen, zeker omdat als ik een trainingsbroek draag ik juist ga voor comfort of sportief en B vind ik de meeste niet mooi, zeker niet die RUN DMC dingen over smaak valt gewoon niet te twisten edit: ps, en ik leef op grote voet.....en dan is het gewoon echt niet mooi om van die platte zeilers onder zo een klein vol lijfje te hebben
Ik zie vaak meiden van mijn leeftijd (vooral zomers op het strand) met kloven, eelt en kromme tenen... nee ik blijf lekker op mn Nike Air Max lopen, sorry maar ik heb nog net zulke mooie voeten als toen ik 14jr was (en begon met deze afwijking) Ik heb soms wel leuke/nette platte laarsjes aan, maar die zolen zijn zo hard.. daar ga ik niet voor de lol mee lopen.. Ik ben 1.85m, mn man 1.84, dus geen hakken voor mij! Witte leggings, net een lange onderbroek Hier laat ik het bij, anders ben ik vanmiddag om 16u nog niet klaar met dingen opnoemen
Het ligt er een beetje wie het draagt. Ik ben bijvoorbeeld prototype tuttig/meisjesachtig, mij moet je echt geen baggy broek met hippe sneakers aantrekken... dat ziet er zo nep uit! Maar bij sommige meiden vind ik het echt supergaaf staan. Wat ik echt bij iedere vrouw lelijk vindt: witte leggings, driekwart-leggings (krijg je korte dikke varkenspootjes in), de Leco-look, getekende wenkbrauwen, zwart geverfd haar bij blonde meisjes, harde zwarte kohllijnen rond de ogen, de gabberlook. En het standaard uniform van een driekwartlegging/jurkje erover/bolero daarover/trollbeads/kort rood/paars haar. Ik weet het, sorry, veel meiden hier zullen zo gekleed gaan, maar ik vind het echt onflatteus.