Omg neeeee foto Hopelijk ook richting 2 meter en niet 1,85 Struikeld hij niet over zijn voeten dan srs
Dat vooral ja. Modetrends zijn erg vaak op zichzelf al missers trouwens. Die jumpsuits van afgelopen jaar, de harembroek, dat soort ongein. Allemaal marketingtrucs om vooral weer nieuwe kleren te verkopen waar we totaal nog geen nieuwe weer nodig hadden...
En jij bent dan qua type weer een van de weinige waarvan ik vind dat zo'n baggy broek wel staat. Ik vind het alleen leuk bij meisjes achtige meiden. Wat smaken kunnen verschillen he Anders vind ik die stijl al snel te mannelijk
Echt geniaal topic, wat jullie opnoemen echt zo waar. Ik heb ze niet meer maar Nike air max classics oooh die zitten zo lekker. Ik ken iemand die inmiddels 30 is en nog in dr bomberjack en nikes loopt dan denk ik neee ik wou ik modebewust was maar dat trek ik toch echt niet meer aan, dat deed ik toen ik 16 was.....
vind het zoiezo goed dat ze in die maat verkrijgbaar zijn, ik denk dat je al blij dat er uberhaupt iets is in die maat wat een beetje "jeugdig" aandoet haha
Vandaag gespot: -Een vrouw (leeftijdloos en in haar geval NIET positief), met heel kort opgeknipt haar geverfd in een kastanjetint. Normaal gezien mooi, maar haar teint was er veel te rood voor. Ze leek een rood gevaar dat de hoek omkwam. -Onflatteuze, veel te strakke spijkerbroek: check! -Windjack die niet over de kont viel: check! -Enkellaarsjes met wiebelige hakken: check! -Stukje blote enkel: check! -En het allerlaatste: klein, zwartleren rugzakje: check!
Ken iemand en die had dezelfde jurk aan als haar moeder, maar dan in een andere kleur.... zo errgggg!
Ik denk dat de dochter dan te oud gekleed is, of de moeder te jong. Sowieso wordt het tijd om de navelstreng door te knippen als je hetzelfde draagt als je moeder Iemand noemde die kleine zwarte leren rugzakjes... hebben die vrouwen nou echt niet door dat hun rug daardoor echt massief wordt?
Dit dus. Tuurlijk kan je het allebei dragen, maar doe het dan niet tegelijk. Tevens was het in dit geval nogal oubollig (bloemetjesjurk met iets van een sjaaltje oid).
Te dikke meiden met een heupbroek aan waarbij je hun onderbroek ziet en een vetrichel.Ik begrijp werkelijk niet dat je je daar lekker bij kunt voelen pff. Harembroek zou ikzelf nooit dragen maar bij iemand met de juiste bouw vind ik hem best leuk en sportief. Uggs vind ik echt helemaal niks. Gouden kettingen en zegelringen en gouden oorringen. Van die hele glimmende opgeblazen jassen die je vaak bij jongeren ziet,ordinair!!. Van die brillen idd met zo'n zwart montuur.Ik snap niet wat daar leuk aan moet zijn. Rode broeken bij mannen. Bretels.
ZOOOO ERG!! Ik ben zelf ook niet dun, maar je kan je zo leuk kleden ook al ben je wat dikker. Ik snap echt niet waarom sommige dikkere meiden zich koste wat kost in die te kleine broek en shirtjes willen proppen waardoor ze er alleen nog maar dikker uit zien!!!!
Ja maar wat moet daar mooi aan zijn dan? Platte lompe gympen met een streepje De zolen zijn zo recht dat je bij maat 40 maat stoomboot hebt en sportief lopen doet de zool zeker niet (en ja ik heb ze gehad)
Oooh verschrikkelijk ja! Ze staan weleens bij me aan de kassa.. En maar heisen aan die broeken.. Doe dan een gewone aan!!!