Modemissers

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke4mei, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Crocs.. Uggs (zeg altijd Uggs are UGGly!!), Nickelsonjassen idd.. van die types die altijd TE kleine topjes/broeken/rokjes etc dragen dat je hun vetrollen kan tellen en ze schamen zich er absoluut niet voor.. oh my god.. ! En zo kan ik nog wel ff doorgaan.. Qua kapsels: Kort haar bij vrouwen.. Begrijp niet dat zwangere vrouwen als ze bevallen zijn van lang naar kort haar gaan..! Kakkerkleding..bleeegghh! die losse kraagjes die je over een truitje of iets kan dragen.. bleegh! blockheads.. matje in je nek.. te vet haar waarvan je denkt daar zit 10 liter kokosvet in.. en dan heb ik het nog niet over de walm die er vanaf komt als zo'n persoon voorbij komt.. bleegghh!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Matjes.... jaaaa die zijn erg! Vooral bij kinderen!!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zag pas een meisje fietsen met zo'n glimmend zwarte legging aan (een soort van leatherlook), met midden op de kont een rits. Ze had er niks langs over en ook een korte jas aan. Nou serieus hoor, dat was echt zo geen smoel. Verschrikkelijk!

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik las verderop dat je maat 48 hebt. Maar daar hoef je je helemaal niet voor te schamen naar mijn mening. Ik heb die maat ook en geen voordelig figuur, een echte appel. Als ik niet oppas lijk ik heel makkelijk zwanger in kleding, niet leuk ivm bepaalde vragen.

Het is makkelijk praten, maar je moet echt schijt hebben aan de mening van sommige onbenullen. Voor die mensen is maat 40 al groot.

Ik hoop echt voor je dat dit beeld van jezelf een keer veranderd en dat je weer lekker onder de mensen durft te zijn, zonder bang te zijn voor hun oordelen. Oordelen hebben ze toch wel, is het niet over je gewicht, dan is het wel over de vorm van je neus.

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet alleen bij kinderen, ook bij mannen whaha! En lang haar bij mannen VRESELIJK!!! Je bent toch een echte vent!!! Als ik een zoontje zou krijgen krijgt het GEEN lang haar of een Justin Bieber kapsel! Nee lekker stoer rocky kapseltje ofzo..

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ha ha, ja ok

Nou ja

Leren jasjes ( nep is beter) vind ik dus voor alle leeftijden

Mijn oma van 84 & mijn moeder van 54 hebben beiden hele leuke jasjes ( een rode en zwart)
    Ik wil denk ik voor het voorjaar ook een leren ( nep) jasje kopen.

Dan lopen 3 generaties dus gewoon in een zelfde soort jasje.

Ik vind dat best kunnen eigenlijk.

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat het meer waard is wil niet zeggen dat het dan ook automatisch mooier is..;) Smaken verschillen,ik vind gouden kettingen e.d. ook heel erg fout..

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik vond goud vroeger ook niks

Maar nu dus wel. Ik vind zilver nu minder mooi.

Goud kan echt heel smaakvol worden gedragen.

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Jeetje wat zonde joh! En je hebt nu zulke prachtige kleding voor grote(re) maten... En ik vind 48 echt niet shocking verder. Volgens mij hebben de meeste vrouwen gemiddeld toch wel 42/44 tegenwoordig dus 48 is echt niet zo opvallend dat je in het zwart moet willen lopen....

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Vind het echt super grappig dat zoveel vrouwen zich blijkbaar aan leggings storen.. Als ik een middagje naar de stad ga dan zie ik niet anders! En zelf heb ik geloof ik alleen maar leggings/treggings in mijn kast liggen :) (zwart/donkerblauw/grijs, eigenlijk allerlei kleuren) MAAARRRRRRR wel met mooie lange tunieken/jurkjes erop! En mooie laarzen erbij, enkellaarsjes of hoge dat hangt van de outfit af.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mijn droppie had ook beetje justin bieber... nu wat korter... vind juist dat vieze gel in haar lelijk:)

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sta ik ook erg van te kijken! Ik vind leggings de beste uitvinding ooit! Als je het maar stijlvol draagt dus met iets eroverheen..! Niet dat je zo'n putjesreet hebt ofzo wat jan en alleman ziet..want dat kan dus ECHT NIET! En bijkomend voordeel is dat het IDEAAL is als je zwanger bent!! Heerlijk! Heb ze ook in zwart, grijs, wit en aparte feldonkerblauw.. kan even niet op de naam komen..

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Das een ander verhaal dan witte lte strakke leggings, ingebouwde hak schoeisel, kort bovenstuk en glimmende Nickelson jas met bontkraag. :p

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ieder zijn ding toch.. ik vind het niets.. en idd heel veel gel is niets hoor! 1 vingertopje is meer dan genoeg..! Is geen vetplantje..

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Witte leggings is ook niets mis mee, ideaal voor de zomer, maar als je het ook maar weer stijlvol draagt en dus niet met nickelson jas enzo.. da's zooooooooooo 2011 :p

16. LittleMonsters

soms zie je van die vieze vetkuifjes... of hanenkammen:) sorry maar vind ik echt niets hahah

j heeft nog nooit gel in zijn haren gehad... nu vind ik ook niet echt dat ie koppie der voor heeft.... je hebt ook wel stekkeltjeskindjes en niet stekkeltjeskindjes hahaha

buitenfoto is vrij recent... nu is het ook niet helemaal ala bieber.. maar wel inie minie beetje:D

17. LittleMonsters

ik was vorige week een dagje alleen op stap in amsterdam.. heb mijn ogen uitgekeken..

jong meisje rond 16 jaar liep dus ook met legging rond waar je haar onderbroek door heen zag onderaan had ze geitenwollensokken waar je dus nog randje van zag en ze had vans aan... als jas ook een niksenjas

18. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Idd, als je goud goed en stijlvol draagt vind ik het veel mooier dan zilver. Vind zilver zo saai.
    Vroeger was het bij mij ook andersom.

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook helemaal geen drama kapsel! Leuk juist die blonde lokjes! Maar ik bedoel echt zo'n kapsel dat je n bloempot op het kind zijn hoofd zetten en knippen maar.. ook gevalletje van slechte kapper denk ik..

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    O My.. echt het toppunt van FOUT FOUT en nog eens FOUT!! Zo laat je je kind toch ook niet over straat gaan als moederzijnde??? Komop hoor..

Deel Deze Pagina