Mijn moeder was het af en toe ook niet helemaal eens met mijn netpantys en rokjes maar dan deed ik dat toch wel. Denk niet dat je een meisje van 16 in haar kledingkeuze kan rechtzetten.
ik dacht ook bij mezelf wat er ook gebeurt maar mijn kinderen zullen er zo nooit bij lopen.. maar ben bang dat moeders er niet veel beter bij loopt
Ik denk maar zo...iedereen loopt erbij zoals hij/zij het wil, prettig vind. Ik zal dan ook geen commentaar geven.
Wat ik ook echt vreselijk vind: een volwassen vrouw met een tas met Winnie the pooh erop,vaak nog een bijpassende Teigetje portemonnee erbij..ongelooflijk hoe sommige mensen in hun kindertijd blijven hangen
Ik durf echt nog wel over straat hoor. Het is juist wel grappig om te zien hoeveel verschillende smaken er zijn. Uggs, birkies, crocs. Ik heb ze allemaal en ik word er geen haar onzekerder van omdat veel mensen ze moet mooi vinden.
Ja inderdaad. Zilver is wel een beetje geweest vind ik. De mode is sinds twee jaar ook wel weer goud met accenten. Goud en blauw vind ik helemaal een geweldige combinatie
Ik vind niet snel iets een modemisser moet ik zeggen. Gouden oorbellen, matje, nickelsonjas,Uggs,Birckenstocks..... Mwah, niet echte missers in mijn ogen. Wel te klein, te kort, oversized, en versleten, DAT zijn missers in mijn ogen! Tegenwoordig hoeft kleding niet duur te zijn, en kan je er netjes bijlopen voor een paar euro.
je kan het lelijk vinden maar fout?? lijkt wel of je goud ergens onder een bepaalde bevolkingsgroep schaart ofzo...
ja ik vind beide dus mooi als ik rood draag of jaren 60 draag ik liever goud, loop ik met wat bling, en pastel dat liever zilver
mrsNuke: ja amsterdam he Geweldig dat wij hier gewoon kunnen lopen zoals we willen en het niet eens op valt Natuurlijk heb je de extremen er tussen. En buitenstaanders kijken hun ogen uit. Maar veel dingen zijn wel hier vrij normaal (ja ook de vuilniszakken met dood dier,maar die vind ik persoonlijk gewoon erg lelijk haha)
Doe niet mee aan mode dus vind ook dat modemissers niet bestaan. Zijn ze in Afrika dan allemaal modemissers?
Ik maak me toch ook wel schuldig aan de missers haha. Ik heb ook leggings en zelfs witte. Maar dan doe ik er wel altijd iets langs overheen. En hartje winter heb ik ook graag mijn ski jas aan en een lekker warme trui. Waar ik niet van hou zijn skinny jeans bij zowel mannen als vrouwen, van die gepimpte oma schoenen Sacha enkellaarzen? Bestel nu bij wehkamp.nl vooral onder van die smalle beentjes... En ik heb een afkeer voor baarden, volle baarden, lange baarden. en dan vooral bij jonge jongens. Een beetje stoppels ok, maar zo'n bedekte baard vind ik echt vreselijk.... En crocs, birckenstocks enz zijn ook niet echt mooi. Maar ik heb ze wel hihi. Dan wel de slipper variant.
Haha, ik vind die laarsjes/schoenen nu juist wel leuk. Niet onder hele smalle beentjes, dan loopt die schoen met het meisje weg. Maar ik heb zulk soort dus en ben in het bezit van een goed stel Hollandse benen. Bij mezelf vind ik de smalle hakken daardoor juist erg slecht staan.