Modemissers

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke4mei, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Is okselhaar wat onder een truitje uitpiekt ook een modemisser?! Eergister staat er naast me een vrouw wat kleding te passen in de winkel en die trekt de gepaste trui nog voor het hokje uit. Ik dacht dat er een geplette cavia onder haar arm zat geplakt :)

No shame..

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Nog niet gehoord? Dat is weer helemaal in:p

3. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    het trainingspak heb ik nog niet! hahahaha!
    maar mn dochter had een hello kitty babykamer, heeft veeeel hello kitty kleertjes en we leven op een roze hello kitty wolkje! hahaha!
    kreeg zelfs laatst van iemand hello kitty energydrink!
    ze moesten meteen aan mij denken toen ze het in de winkel zagen... :)

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hier heeft mijn dochter ook die energy drink gespot in de winkel:) ik heb er water ingedaan, maar dat flesje was echt gaaf voor haar. Ze is helemaal weg van Kitty. Ik niet eens zo, maar mijn man wel. Maar hij loopt er niet in hoor:D

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

OMG ik ben een modemisser persoon,

I love uggs, jumpsuit, harembroeken, sleehak laarzen, en tijger print.

Wat ik lelijk vind; spijkerbroeken van levi en ook sommige van onbekend merk zit geen model in, en tuinbroeken jak

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    DAT vind ik echt zo ranzig he!!! Gatverdegatgatgatverdamme..! Of ongeschoren benen in de zomer dat men het kan zien onder je leuke zomerjurkje... JAKKES!!!! Of een snor bij vrouwen.. Het hoeft echt niet lang te duren om je benen/oksels/snor te ontharen..

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh gatver ja!! In The Sting zag ik afgelopen seizoen ook zulke shirts.. echt vreselijk.

9. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Lekker warm voor de tijd van het jaar toch...zo'n wintervachtje:p:D

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik haal het het hele jaar weg hoor, veel hygiënischer ook! En kleine moeite onder de douche..

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Haha smaken verschillen :D
    Heb hier z'n bril met groot zwart montuur ;) man vindt die bril juist sexy ;)
    Al draag ik 99% van de tijd lenzen, haat bril dragen.

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik vind ze pas echt lelijk als ze tot de draad versleten zijn en dat die persoon in kwestie er al half 'naast' loopt :) en dan ook nog zo'n raar loopje erbij omdat ze niet meer in staat is gewoon op de zool te blijven lopen..:) Zag dit van de week, echt supersneu :) Haal dan een paar goeiekoopies nieuwe laarzen/schoenen want ja ze hebben wel 300 euro gekost dus veel geld had ze ws. niet meer ;) het blijft veel geld voor snel versleten Donald Duck flappers :)

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n bril! Maar dan met glazen zonder sterkte, puur om mijn look af en toe eens te veranderen, best leuk hoor, maar draag hem niet heel vaak, irriteer me een beetje aan dat ding haha

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.903
    5.223
    113
    Home
    eerst had je altijd van die oilily sjaaltjes omg wat lelijk

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

De Sting! Voor mij persoonlijk een grote modemisser! Maar zoals werd gezegd: smaken verschillen

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Die vind ik ook afschuwelijk, vriendin van mij heeft hem ook, ik vind het oerlelijk... net als van die megagrote zonnebrillen

Deel Deze Pagina