Is okselhaar wat onder een truitje uitpiekt ook een modemisser?! Eergister staat er naast me een vrouw wat kleding te passen in de winkel en die trekt de gepaste trui nog voor het hokje uit. Ik dacht dat er een geplette cavia onder haar arm zat geplakt No shame..
het trainingspak heb ik nog niet! hahahaha! maar mn dochter had een hello kitty babykamer, heeft veeeel hello kitty kleertjes en we leven op een roze hello kitty wolkje! hahaha! kreeg zelfs laatst van iemand hello kitty energydrink! ze moesten meteen aan mij denken toen ze het in de winkel zagen...
hier heeft mijn dochter ook die energy drink gespot in de winkel ik heb er water ingedaan, maar dat flesje was echt gaaf voor haar. Ze is helemaal weg van Kitty. Ik niet eens zo, maar mijn man wel. Maar hij loopt er niet in hoor
OMG ik ben een modemisser persoon, I love uggs, jumpsuit, harembroeken, sleehak laarzen, en tijger print. Wat ik lelijk vind; spijkerbroeken van levi en ook sommige van onbekend merk zit geen model in, en tuinbroeken jak
DAT vind ik echt zo ranzig he!!! Gatverdegatgatgatverdamme..! Of ongeschoren benen in de zomer dat men het kan zien onder je leuke zomerjurkje... JAKKES!!!! Of een snor bij vrouwen.. Het hoeft echt niet lang te duren om je benen/oksels/snor te ontharen..
Ik vind persoonlijk van die volwassenen Disney shirts ook vreselijk, voornamelijk die serieuze zwart-wit "schetsen" zoals deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.teesforall.com/images/Disney_Mickey_Sketch_White_Shirt2_POP.jpg Moet wel eerlijk bekennen dat ik in mijn volwassen leven ook een Hello Kitty periode heb gekend hihi. Het is nu wel over, mijn meiden hebben ook gen hello kitty meer. O jawel, onderbroekjes en ik heb nog lekkere huissokken als souvenir uit die periode
Haha smaken verschillen Heb hier z'n bril met groot zwart montuur man vindt die bril juist sexy Al draag ik 99% van de tijd lenzen, haat bril dragen.
Ik vind ze pas echt lelijk als ze tot de draad versleten zijn en dat die persoon in kwestie er al half 'naast' loopt en dan ook nog zo'n raar loopje erbij omdat ze niet meer in staat is gewoon op de zool te blijven lopen.. Zag dit van de week, echt supersneu Haal dan een paar goeiekoopies nieuwe laarzen/schoenen want ja ze hebben wel 300 euro gekost dus veel geld had ze ws. niet meer het blijft veel geld voor snel versleten Donald Duck flappers
Ik heb ook zo'n bril! Maar dan met glazen zonder sterkte, puur om mijn look af en toe eens te veranderen, best leuk hoor, maar draag hem niet heel vaak, irriteer me een beetje aan dat ding haha
Die vind ik ook afschuwelijk, vriendin van mij heeft hem ook, ik vind het oerlelijk... net als van die megagrote zonnebrillen