Harembroeken, sleehakken, zo'n oorbel met een bloem erin, tijgerprints, laarzen waarvan de schacht te breed is voor de enkel van de dame die ze draagt (flubbert lelijk), rode broeken die middelbare mannen weleens dragen en vast nog wel meer....
Een wat dikkere vrouw die zich in een goedkope zeeman/action legging hebben gehesen waar je de putten/cellulitis door heen ziet zitten.. Dan ook nog een te kort topje erover zodat je onderbroek ook nog ziet zitten... Jak
Een dikkere vrouw ziet er in die combinatie ook niet uit als ze een SPS of whatever voor legging aan heeft hoor..
Ooooh en wat ik echt vreselijk vind zijn die über baggy jeans bij jongens. Halve onderbroek (liefst natuurlijk BjörnBorg) eronderuit en lekker laten hangen tot je knieën. Is net of ze een ongelukkig lichaam hebben, geen smoel!
Nou jij loopt echt achter Ik heb juist voor mijn man van de week een lederhose gekocht en zocht bijpassende schoenen, wat zal hij blij zijn Ik lig hier in een deuk en man vraagt: Wat is er hahahahha
Een wat dikkere legging met een knap shirt tot over de kont geen probleem... Die dunne zie je alle shit doorheen... Vind dit toch niet verkeerd staan Froufrou's | Legging Dan heb ik het over het 6luikje en dan de 6deluik zeg maar
Echt hoor, dan ben je dus "gangstâh" en trek je zo'n broek aan. Hoe dom kun je eruit zien met je ongelooflijk korte pootjes...
Moet je ze de oorspronkelijke betekenis is vertellen.. In gevangenissen geven jongens zo aan dat ze open staan voor wat alternatief gestoei..
of nog verder naar beneden te trekken en die onderbroek er achteraan naturlijk! leggings zoiezo, maakt niet uit welk model of kleur en wie ze draagt. die krengen waren in 1992 al fouter dan fout! wat ik ook niet snap dat sommigen (een paar jaar terug) met zo'n zacht roze badstoffen huispak (ik noem het dikke pyama) naar buiten gingen. compleet met beenwarmers en ugly's eronder
ik dacht dat het iets met riemen te maken had. dat ze geen riem mogen in een gevangenis dus de broek zakt af..
Stellen van middelbare leeftijd die allebei hetzelfde rode fleecevest hebben gescoord bij de anwb en daarbij uiteraard een gave afritsbroek. Enne, buiktasje niet vergeten!
Wij liggen in bed en m'n vriend slaapt al maar anders had ik echt gebulderd van het lachen..whahaha!!!!!! Wat ik echt fout vind: Nike air max.. Zooooo jaren 90 en zoooo lelijk!
was laatst bij de C&A opzich niets mis mee.. maar was daar dus een moeder die kocht truien met minni mouse en girls just wanna have fun teksten.. en dan dus de grote wijde truien want die zitten zo lekker.. (ze kocht ze dus voor zichzelf!!!!) ultime no go in mijn ogen!!