Buiktasjes met stip op 1! Of die sandaal laarzen met 10.000 riempjes a la gladiator. Verder vind ik het vooral lelijk als mensen kleding aan hebben die niet past bij hun figuur of leeftijd.
Oudere kerels met een keistoer wolven T-shirt om hun bierbuikje terwijl een paar 'sleffers' hun voeten siert. Vergezeld door de dame met een, jawel, te strakke liefst goudkleurige legging met zo'n fijn fleecevest van de zeeman.
Oh mijn God, ik heb nu hele rare plaatjes in mijn hoofd, brrrrr lekker begin van de ochtend zeg hahahahha
Ik vind opzich niet 1 artikel echt een misser, gaat vaak om de combi's die mensen maken ermee. Ik vind dan te grote of te kleine (vooral te kleine) kleding dragen veel erger. Of kleding wat niet meer past bij de leeftijd, maar dan echt niet meer past. Zoals skinny jeans met tijgerprint aantrekken bij mijn moeder.
In bepaalde gevangenissen waar ze gewoon broeken aanmogen hebben ze wel een riem, bij psychisch of doodstraf hebben ze overals en dus geen riem of wat dan nodig
Wat echt niet kan zijn harembroeken, crocs, birckenstocks ( of hoe je het ook mag schrijven) uggs en dan al helemaaaaaaal niet voor mannen. Dames van een jaar of 50 die denken nog 20 te zijn en de kleding dragen van hun 16 jarige dochter Sowieso mensen die dingen dragen omdat ze in de mode zijn, sommige denken er niet bij na dat niet alles staat wat ze aan trekken, trek gewoon iets aan wat jij leuk vind en niet wat er op dat moment in de mode is Van die guido's ( mooiboy gasten ), zoiets als dit dus http://i400.photobucket.com/albums/pp89/ZenAndTonic/guido.jpg Of van die 16 jarige met zo'n overdreven getande huid, echt zonnebank bruin a la Barbie zeg maar, verschrikkelijk !! Dat soort mensen zouden ze moeten opsluiten op een onbewoond eiland !! En partners met de zelfde jas, bleeeegh. jutenjul
Het was ook een tijdje mode om puntschoenen te dragen. Afschuwelijk! En je voeten lijken dan ook nog veel groter dan dat ze zijn. Harembroeken, crocs, uggs en birkenstocks heb ik nog nooit gedragen. Van de uggs snap ik niet hoe je als volwassen vrouw de glitter variant kan dragen. Spijkerrokjes vind ik ook zeer onvrouwelijk. Leggings dragen maak ik mij dan wel weer schuldig aan. Maar ik draag ze alleen onder jurkjes ipv een panty, panty´s leven bij mij namelijk niet lang.
Ik heb het niet allemaal gelezen, dus misschijn zijn ze al voorbij gekomen; Broeken die onder de kont worden gedragen, zodat je precies weet welke onderbroek de betreffende puber aanheeft. BLEGH.. Kan je nog zo stoer proberen te lopen, maar het ziet er altijd uit alsof de puber een steentje in zn schoen heeft. En natuurlijk de crocs, harembroek, witte 3 kwart legging, maar die zag ik al vaker hier staan.
3 kwart broek! Maakt niet uit of het een legging is of spijker, 3 kwart staat 99 % van de vrouwen die ze dragen niet! Witte leggings, leggings als broek dragen, korte broekjes ( hotpants ) bij iedereen die geen tiener meer is. En klap op de vuurpijl iets wat ik de laatste tijd vaak zie: panty met het patroon van een jarratelgordel! Please dames: op een prostitue lijken is gewoon niet leuk als je op straat loopt
Dit dus en dan een extreem kort broekje! In de slaapkamer ok, maar toen ik het zag was ik im een restaurant! En de dame had niet zo'n figuur
Whahaha dat lijkt wel een plukpak wat verwarde mensen bij ons aan moeten als ze hun luier anders afpulken..zijn er écht mensen die zoiets dragen??/
Leggings met te korte bovenkleding yuk! Of ze nou zwart wit of een andere kleur zijn maakt me niet uit allemaal ugly. Harembroeken gatver de gatver. Te dikke vrouwen in een panty met een te korte rok. Echt smakeloos. Hele jonge kids in te sexy kleding, echt not done. Kinderen moeten gewoon kinderen zijn en niet sexy.