Hahahahah dit dus...en dan ook de types die er mee lopen Op Instagram heb je de modepolitie (heeft denk niks te maken met die van tv), maar daar zie je soms dingen. Hahahah dan ga ik echt stuk. Ik zou zeggen volgen die hap
dit dus. Of nog erger, van die dames met een extreem getailleerde jas (zo een waarvan je denkt "ga in vredesnaam niet hard zuchten want je knapt er uit!") met een bontkraag die zo breed is dat hij tot onder aan de schouderbladen rijkt. Het lijkt wel een soort rangorde; hoe groter de bontkraag, hoe stoerder je bent! *zucht* daaropvolgend komt de volgende "stoere" actie op straat; broek tot over je kont naar beneden trekken en je onderbroek showen als jongetje/man zijnde. Ik kwam er laatst via een plaatje op internet achter waar dat vandaan komt. In een gevangenis in Amerika waar sex streng verboden is trokken de gewillige mannen hun broek iets naar beneden. Ieder die zijn broek dus extreem laag liet hangen was dus gewillig zich in zijn achterste te laten... nou ja, goed.. je snapt t. Een soort non-verbale communicatie is het dus oorspronkelijk. Vraag me dan ook af of die stoere binkies op straat nog steeds hun broek zo laten hangen als ze het echte verhaal erachter kennen...
Zo zag ik eens een joch lopen van een jaar of 18...broek op half 7 en een witte boxer eronder...die kon je mooi bekijken, inclusief enorme bruine remspoor..whahaha wat hebben we toen gelachen
haha eens met veel dingen hier... die vuilniszakken met bontkraag, de ugly's en kleding die gewoon niet past etc etc. Wat ik alleen nog steeds niet snap is waarom zoveel mensen over een witte (3/4) legging vallen, het ligt er echt helemaal aan hoe je die combineert en wat voor 1. Als je een fatsoenlijke kwaliteit koopt en niet zo'n dunflutding staat dat in de zomer altijd lekker fris vind ik. En rekening houdt met je figuur.
Ik vind een witte legging echt spuuglelijk en nooit 'lekker fris' staan. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die een witte legging droeg waarvan ik dacht 'goh, wat ziet zij er goed uit'
Haha, sommige reacties! En tja, ik vind hetzelfde verschrikkelijk. Hou totaal niet van die extreem glimmende Nickelson jassen, de welbekende witte driekwartlegging waarin (bijna) niemand er goed uitziet, crocs... Zou ze dan ook nooit aantrekken, ook al zitten ze zo lekker volgens anderen... Ik heb laatst ook een meisje zien lopen die een legging als broek gebruikte. Dat zag er heel raar uit... Bij elke stap die ze maakte, waggelde haar kont heen en weer ... En alles was te zien.
Ik moest zo lachen om sommige foto's dat ik jullie deze toch echt niet wil onthouden: Funny Pictures at WalMart Redonkulously Strange Voor nog meer check de site: Funny Pictures at WalMart Short Shorts/No Shorts/Underwear
Oh, en ik vind het vooral erg wanneer iemand een witte driekwartlegging aantrekt met een spijkerrokje erboven. Op de een of andere manier zijn er nog genoeg mensen die dit doen, waaronder een paar kennissen van mij. Maar goed, ieder z'n stijl ...
- Harembroek - Witte legging - Crocks - Birkenstock slippers bij vrouwen - Nike's bij vrouwen - Dikke vrouwen op hakken - Vrouwen die op hakken lopen en waar de hak versleten is - Dikke vrouwen in strakke kleding - Te korte rokjes, als je geen slanke benen heb Geloof dat ik er zo nog 50 zou kunnen opschrijven..
Een dikke vrouw op hakken vind ik nou geen mode misser. En een dikke vrouw in strakke kleding ( denk ik aan spijkerbroek of tshirt ) Een dikke vrouw en TE kleine strakke kleding dan weer wel. Maar dat vind ik bij iedereen die te kleine kleding draagt..
Haha, geweldig! Ja, modemissers: strakke, dunne coltruitjes bij mannen diepe en strakke v-halsshirts bij mannen, zo nichterig. Witte leggings worden ook vaak verkeerd gecombineerd inderdaad. Van die modelloze synthetische A-symetrische M&S tunieken met lelijke schetsen of andere prints. Strakke coltruitjes bij vrouwen met daaroverheen zo'n ketting, vind ik ook altijd niets. Verder crocs, afgezakte broeken, broeken die in de kont kruipen of waarbij je lip kunt lezen/zo'n zak of piemel klem ziet zitten etc.
Idd En de vrouw is dan zo'n type wat constant roept: 'Ik heb altijd al voor anderen gezorgd, nu is het een keer tijd voor mezelf!' en gaat dan vervolgens aan nordic walking doen en tupperware party's geven
-Afgedragen, slecht passende en vieze kleding -Birkenstock slippers -Voor mannen: wortelbroeken, rode broeken, ruitbroeken en onder de 65: overhemden met een trui met de mouwen over de schouders en nek geknoopt. -Het type wat je hier vaak ziet: heel kort meisje (dun of dik maakt niet uit) met een legging, een strak truitje erov, er, daaroverheen zo'n bomberjack winterjas met grote bontkraag, doodgestyled haar en 5 kilo make-up. Tas met een enorm merk erop, kauwgum kauwend. Bling bling sieraden, opzichtig. Schoeisel varieert van nep-Uggs tot ballerina's (in de kou en regen!)
Hahaa die zie je hier ook!! En dan allemaal stoer lopen met n nep LV tas. En dan staat er zo n gouden plaatje op waaraan je moet zien dat ie echt is hahaha. De halve stad loopt er mee hier. Dus ben is gaan zoeken op internet en blijkt dat er hier in de buurt iemand is die ze zo verkoopt. Zo kansloos.
Gisteren zag ik er weer zo een... Heel degelijk meisje, ze droeg een leuk paar zwarte laarzen, huidkleurige panty (vind ik persoonlijk nooit zo leuk i.c.m. winterse laarzen ,maar goed) en daarop een zwart net rokje tot op de knie. Beetje een kokermodel, sjiek stofje... zag er netjes uit. Tot dusver geen modemisser te bekennen... tot ik haar (het hier al eerder genoemde) Human Nature jack zag. NEE!! Trek een broek aan of trek een lange, nette jas aan maar asjeblieft... die combinatie zou verboden moeten worden!