Ik vind het wel een leuk topic om te lezen hoor! Skinny jeans/broeken bij 90% van de vrouwen. Alleen de modellen-typjes met lange benen en laarzen over de broek kunnen het hebben. De rest accentueert hun dikkere (normale) heupen/kont en buik teveel, of dat ze magere en iele kuiten hebben. Ik weet het, bijna iedereen loopt nu met die mode mee, maar ik vind het echt niks. De meeste mannen die ik het vraag vinden het ook echt niet mooi . Skinny broeken bij alle mannen. Gelukkig zie ik dat ook niet zo veel op straat, en niet bij vrienden en familie. Bontkragen, bij welke jas/jurk etc. dan ook. Alle leggings als je kunt zien dat het een legging is (niet als het meer een dikke maillot is en je draagt er laarzen over, dan lijkt het een panty/kousen). Overigens snap ik de keuze soms wel hoor. Als je wel een rokje wil in de zomer maar (veel) cellulitis hebt, moet je wat. Ook vind ik het prima bij lichamelijke ongemakken (na ks bijvoorbeeld heb ik het ook gedaan). Maar mooi? Nee, dat vind ik leggings nooit. Daarnaast vooral kleding die niet is afgestemd op eigen figuur. Een vrouw met een peerfiguur moet gewoon niet hetzelfde accentueren als een vrouw met een appelfiguur. Idem met het gewilde zandloperfiguur, al kom je dan met veel weg . Verder kan ik het ook wel waarderen als er wel wat nonchalance blijft in kleding en make-up. We hoeven niet perfect te zijn, en teveel aandacht voor kleding en make-up haalt de aandacht ook weer weg van wat echt belangrijk is.
Het enige wat ik vreemd/grappig vind is om bij metalconcerten meiden te zien die in skinnyjeans, sleehakken met bontkraagjes en nickelson jassen lopen. En wat ik niet mooi vind is als je een legging gebruikt als broek.. Op de 1 of andere manier vind ik dat niet kunnen.
Glitter UGGS...bestaan die ook Ha ha Om ze nog een beetje op te leuken? Voor de kerst? dit is het ook niet geworden View attachment 295018
- Crocs - vrouwen met een rugtas - vrouwen met een Gaastra (zeiljack) aan - witte legging - te kleine/korte kleding - skinnybroeken bij mannen - vrouwen die niet op hoge hakken kunnen lopen, man o man - hele strakke kleding waarin mensen met een buik(je) die helemaal in hun broek proppen - sandalen met sokken, o my god
Sandalen met sokken, verschrikkelijk.. Het is ook elke zomer weer een ramp om met manlief op stap te gaan. Ik snap niet dat hij het niet kan begrijpen waarom het zooooo foeilelijk is...
Jongens met een pet die ze niet over hun hoofd trekken maar zo'n beetje op hun hoofd zetten. Alsof er een heel afro kapsel onder zit, maar dan hebben ze kort haar.
Ik ben best een meeloper haha. Heb alles wel aan gehad, boyfriend jeans, harembroeken, superstrakke skinnys, nu leatherlook broeken (met iets langs erover!!). Wat mij het meeste stoort is inderdaad kleding die niet bij het figuur past. Mijn mindere punt is mijn buik, heb mast 38/40 maar toch een buikje. Ga dus niet met strakke truitjes lopen. Maar zie zoveel vrouwen die dat wel doen... Ik vind altijd dat een hoop kan, mits het goed gestyled is en dus bij de persoon past. Zo kan een leatherlookbroek en hoge hakken met een mooie top bij een vollere vrouw erg mooi staan. Wat ik echt niet vind kunnen zijn birckenstocks en uggs. En dan inderdaad vooral de glitterversie. Mijn god, wie dat ooit heeft bedacht...
Crocs... Scheefgelopen Uggs (ik hou overigens van mijn eigen Uggs). Mensen met heeeele dikke billen, die een legging dragen zonder iets overheen. (Full moooooon). Overigens heb ik wel een nertsje aan mijn jas hangen. Alleen niet zo'n grote. Ik wou er ook niet bijlopen als de lion king. Skinny Jeans draag ik. Is best mooi met een paar laarzen of pumps. Leggings draag ik (met iets langs erover). Birkenstocks in de zomer of thuis. Leatherlook legging heb ik ook, met een paar pumps en een langershirt is het best te doen hoor. Absolute no go! De heupbroek! Dat ding maakt zelfs het meest magere meisje nog een meisje met vetrolletjes.