Oh ja, zo'n bh die te klein is. Ik ga trouwens als ik een nieuwe bh ga kopen springen in dat pashokje, naar voren buigen, wiebelen, weet ik wat om te testen dat ze gewoon netjes blijven zitten en ze er niet wat uitpuilen .
dan is voor mij elke bh een duim naar beneden... ja of ik moet van die oma dingen... maar dat zal wel een misser zijn
Nou, sinds 2 jaar heb ik dé oplossing gevonden, alleen wat minder aangenaam voor mijn portomonnee : Lingerie voor grote cupmaat? PrimaDonna, dé legendarische pasvorm Als je deze aan hebt gehad, wil je nooit meer een Hunkemoller bh ofzo hebben. Zitten echt super, zonder zo oma-achtig te zijn .
Oh ja, ik werkte toen ik 16 was (oooh, ik word oud ) bij Ter Stal in het weekend. Die verkochten toen ook zoveel lelijks. Een keer moest ik nieuwe kleren uit dozen halen en op hangertjes doen. Ik vroeg aan mijn collega op welk nummer hangertje de pyjama's moesten...bleken het blousen te zijn . En dan hadden ze ook van die spijkerbroeken waarbij de voor- en achterkant gelijk waren, geen rits, knopen of zakken, gewoon 2 delen aan elkaar genaaid met een band elastiek aan de bovenkant. Nog erger dan die mom-jeans . Oh, en dan trokken ze bijv. zoiets aan en kwamen dan het pashokje uit 'hoe staat dit'? 'Enig...' !
heeft geen zin heb ik gehad en ik ben gewoon normaal ik haat het alleen mij te moeten verdedigen om mijn uiterlijk.. mensen trekken bij het zien van een dik persoon een oordeel. maar mensen vergeten dat er ook een medische kant aan kan zitten. ik kies er niet voor zo te zijn. ik heb altijd maat 38 gehad nu 48. mensen denken altijd maar dat ik me dik gevreten heb of weet ik wat dat het aan mij zelf ligt.
hahaha ik moest zo lachen om alle reacties hier. Wat ik modemissers vind: *Sofie Hilbrand. Ze kan zich niet kleden, maar dat geeft ze zelf ook toe. Wel een leuke en knappe vrouw. *Inderdaad de glimjassen, met of zonder bontkraag *Teveel sieraden. Lange ketting, lange oorbellen 6 ringen. Of die snor kettingen en ringen Snor ketting - Toois *Wat ik heel vaak zie maar niet begrijp. Van die hele korte strakke jurkjes met een doorschijnende panty. Jurkje komt dan tot net onder de billen. Vaak ook nog kapotte panty's. Is dat een nieuwe hype onder schooljongeren? *Te volwassen en sexy kleding bij kleine meisjes.
Denk je zelf niet dat mensen je allemaal zo bekijken? Ik heb zelf bevoorbeeld wel eens dat ik onzeker over iets ben qua kleding en heb dan het gevoel dat iedereen me bekijkt snap je wat ik bedoel? Vervelend voor je dat je het zo belemmerd... Ik persoonlijk zou er zeker niet voor binnen blijven en laten zien wie je bent.. Iedereen is mooi op wat voor manier dan ook! Ook jij dus!
Primadonna is echt super! Met mijn vorm borsten kan ik ook eigenlijk alleen slagen bij de duurdere merken zoals aubade, marie-jo etc....
ghehehe...leuk! opgevulde konten en buiken.... met plooien! en zeer hoog opgetrokken om het nog te benadrukken ook
Ik heb overtollig vel... Ben van b naar op top bv f gegaan... Nu terug op c met extra vel... Heb nu een push up gevonden waarbij het extra vel een beetje opgevuld wordt door de push up... En waar mijn borsten ook nog Es' in blijven... Van esprit... Maar ga er eens naar kijken
MrsNuke: ik heb ook van die flubberflobbers, die flubberflobberen graag overal tussen door en uit!! Niet leuk
Verschrikkelijk hè... Ik ben er zo verschrikkelijk onzeker over zwemmen sporten.. ik wil er ook dolgraag uit aan laten doen... Geld ontbreekt me nu nog even..
Ja als ik centjes had..... heb ook zo'n leuke blubberflobberrol on mijn broek zitten..... buikoverblijfselen.... Waarschijnlijk zal ik nooit het geld er voor hebben, dus moet er maar mee verzoenen. Zo lelijk net of je je zakken altijd vol hebt zitten... Sorry voor de offtopic....