Modemissers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XoXo

XoXo Niet meer actief

Bij dochter idd een keer met haar pyjama aan naar de ah. En zoon trof ik een keer aan met een termo skipullie (buiten 15 graden) want ze gingen buiten spelen en hij had iets ouds uit de kast getrokken. De skispullen lagen helemaal onderop/achteraan, ik vond het erg knap dat hij ze gevonden had :p

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier geen man in huis, dus ik mis al deze humor vaak!

Wel mijn moeder laatst. Dochter was 8 dagen bij hun logeren (ik op vakantie) dus ik had geen setjes meegegeven omdat ik niet wist wat het weer ging doen maar alle kleding los. Ik vroeg me al af of dat combineren goed zou gaan. Toen ik van vakantie terugkwam en de vuile waszak had ze al gewassen en zat daar slechts 1 prima gematcht setje in. Dus ik dacht al, ik heb me voor niks zorgen gemaakt! Tot m'n moeder een paar dagen later een foto van m'n dochter stuurde van die week. :$

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

#23 sydneys, 9 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2014
    Als ik hem vraag om dylan aan te kleden terwijl ik de kleren klaar leg , dus ook klaar leg en aanwijs van dit mag je hem aandoen, zie je? Dit hier wat hier ligt.
    En ik ga even weg en kom terug dan heeft dylan de juiste broek aan maar wel nog het pyjamashirtje want tjaaaaaaa dat zie je toch niet dat dat een pyjama is?
    Euhm jawel sjat! Haha

Dus ik kleed hem altijd maar aan. Stel hij heeft zijn pyjama aan en ik moet echt weg en mijn vriend wil met dat manneke gaan wandelen? Dan beeld ik me dus al in dat onze kleine man in zijn pyjama in het openbaar zit :p

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

En nu vraagt hij waarom ik aan het lachen ben. Ik gezegd over dit topic en kindje met pyjama naar de supermarkt. Vriend zijn antwoord : ja? Wat maakt dat nu uit?

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ook een keer maillot met shirt en dan wel weer gewone laarzen. Toen ze terugkwamen van een middagje bij opa en oma vroeg ik dan ook waar de rok gebleven was. 'Uh, rok?' :( 'Dit kan toch ook wel als legging-ding?' Uhhhhh.. Nee dus! Dit was een maillot. Is hem sindsdien ook niet meer gebeurd haha en meestal ziet het er best ok uit ;)

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier heeft dochter inmiddels dr eigen mening maar het kan nogal een kleurrijke combi zijn.
    Zoon wordt regelmatig aangekleed in thema: geel, groen, blauw, etc. Uiteraard ner als papa in korte broek, maakt niet uit welk weer.

Ik maak me er niet druk om, het ziet er wel gezellig uit. Soms zorg ik wel dat ik ze aankleed, bij feestjes of zo. Verder laat ik het lekker zo.

7. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier liggen setjes klaar die hij kan pakken. Vind ik prima afspraak.

Paar weken terug ging hij de kleine halen van de crèche en kwam hij terug met haar zonder broek. Dus ik vraag was er een ongelukje onderweg? Hij hoezo? Ik zeg waar is haar broek? Oh, geen idee. Hoe zat je dan op de fiets? Nou zonder broek blijkbaar..

Heb wel even aan de meiden gevraagd van de crèche of ze wel even konden checken of ze met kleren aan naar huis kon gaan haha

8. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Whahaha, ik lig plat! :D

Wat betreft TS: Ik vind het niet eens zo gek, deze combinatie :)

Ik vind het altijd spannend als mijn man onze dochter aankleedt; dan zie ik nog eens combinaties terug komen waar ik zelf nog niet aan had gedacht! De combinatie is niet altijd mijn smaak, maar goed, het is ook zijn dochter en zolang het niet veel te warm, veel te koud of poedelnaakt is, laat ik het gewoon gaan :D

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik zie mijn kinderen ook weleens in gekke combinaties, maar kan me daar toch echt niet druk over maken. Zolang ze naar het weer gekleed zijn (en dat is meestal wel het geval), dan is het prima.

Dochterlief heeft ondertussen wel een aardig eigen willetje wat dat betreft, dus we zijn allang blij als ze uberhaupt kleren aanheeft :D

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hahaha heel herkenbaar. Papa had zoonlief een korte blauwe ruitjes broek aan gedaan, met een paars/oranje gestreept tshirt :( Hoe komt ie erop!! Je kon me wegvegen :D arme knul is ook nog eens zo naar het kdv gegaan.

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Whaha blij met mijn vent die wel gevoel voor kleding heeft. Ons zoontje heeft ook geen kinderlijke kleding omdat we daar niet van houden. Dus alle kleding lijkt op papa's kleding dus dat snapt hij wel.
    Kan hem ook met gerust hart laten shoppen voor ons :D

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahaha!!!! Te grappig :D!!!! Ik heb mijn man echt super goed opgevoed en kleed haar echt zo leuk aan altijd! Hij snapt wat wel en wat niet kan. Al doet hij haar nooit een rokje of een jurkje aan want een legging is teveel gedoe :(. Heb toevallig, nu op vakantie, wel de kleding uitgezocht in setjes omdat ik zo van te voren wist of ik genoeg mee nam en het werkt wel fijn hahaha!

13. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier valt het eigenlijk erg mee. Geen rare combinaties gemaakt tot nu toe. Zelfs juist wel leuke, die ik zelf niet bedacht zou hebben.

Alleen gister kwam hij naar beneden met de oudste in een korte broek die ik niet herkende. Na nadere inspectie kwam ik tot de ontdekking dat het een lange broek van de jongste was :D
    Toch knap dat hij m om zijn billen heeft gekregen, haha.

Is ook wel lastig hoor, maat 86 of 68 :p

14. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha moet zeggen hier echt nooit. En superleuke staartjes maakt hij ;) Maar inderdaad, hij zoekt wel iets bekends of neutraals uit.

15. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Papa dag is fietsen, klimmen en klauteren met 2 kids. Suuuuper gaaf maar, schrik niet:

Bijgevoegde bestanden:

16. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze dochter had vanmorgen een modemisser. maar dat was mijn "schuld". Ze moest even naar opa & oma, maar haar luier had ze zo vol geplast dat haar broek nat was. Gelukkig heb ik bij mijn ouders een stapel reservekleertjes liggen, maar niet het mooiste spul. Toen ik haar weer ophaalde zei ik tegen mijn vader, sjonge, lijkt wel of ze vd camping komt; gestreept shirtje, biggetjesroze te korte pyama-broek en rode gympjes...Echt geen porem, hahahaha!

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik had nachtdienst gehad en lag te slapen.
    Toen ik wakker was kwam mn man met dochter de slaapkamer binnen en zei al meteen van ik wil dat je wel een beetje open-minded bent over haar kleding...
    HIHIHIHI

Een donkergrijze legging, met paars geruit rokje met lichtblauw en roze en dan een lichtblauwe trui met bloemetjes... ahum.
    Ja het lichtblauw kwam wel een beetje in de rok voor maar de combi... ;)

18. unknowable

unknowable Niet meer actief

Hahaha geweldig! Ik heb de tranen in de ogen van het lachen haha.

19. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Hahaha ook erg herkenbaar.
    Gelukkig kleed ik mijn dochter altijd zelf aan. 1x moest mijn man het doen en had dus een setje klaargehangen
    Kreeg ik later een foto met een setje dat veels te groot is, wel de goede bij elkaar. (alles hangt in setjes in de kast). Bij haar rok kon nog een vuist tussen en haar mouwen kon ze in zwemmen.
    Daaronder een romper met een fel groot paarse opdruk en wit shirt erboven en dan donkerroze sokken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      3
  20. tuc

tuc Niet meer actief

whahahaha, ik had dit van mijn man al ingeschat en aangezien ik het belangrijk vind dat ze er fatsoenlijk uitzien leg ik alles klaar incl. reservesetjes:D

Mijn man meent ook dat onze kinderen meer spijkerbroeken moeten hebben...daar kan nl alles op;) Ze hebben een kast vol met kleren, maar beiden 2 spijkerbroeken, ik ben er niet zo van.

Deel Deze Pagina