Modemissers

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zara75, Sep 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Haha, leuk! :D

Hier wordt er door papa meestal iets gepakt wat 'ie al vaker gezien heeft, lekker veilig. ;)

Twee missers: een jurkje verkeerd om aan, want hé, knoopjes horen toch aan de voorkant én ik moest hem duidelijk maken dat een legging géén broekje is. :p Valt mee te leven. ;)

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn man kan de kleuren wel goed bij elkaar zoeken, maar hij heeft niet zo'n oog voor maten... Soms krijgen we kleertjes in een grotere maat en die leg ik dan ver weg achterin de kast. Toch komt het wel voor dat ik aan het einde van papadag zoonlief aantref met een tshirt wat op z'n knieën hangt en een korte broek tot aan zijn enkels ;)

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Haha dat laatste hier van de week ook! Zomerse driekwart broek van de middelste met maat 104/110 bij de jongste met maat 86 aan als lange broek.. "Uhm? Had D. zo'n broek?". "Ja, vond hem al wat ruim en vreemd zitten.." ;) Had hij dus zelf de was verkeerd opgeruimd om het daarna gewoon de halve dag aan te laten terwijl het wel wat 'vreemd' zat ;)

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,785
    18,944
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Kind 's middags in pyjama: check.
    Merkwaardige kleuren combi's: check.

Echt, onze gastouder wist altijd precies wie onze zoon had aangekleed, haha. Maar goed, ik ga niet mopperen hoor. Maar soms leg ik wel vast een setje klaar als ik weet dat ze ergens naartoe gaan. Ook vanwege de temperatuur, trouwens. Onze zoon os vrij warmbloedig. Maar mijn man is toch altijd bang dat hij het koud krijgt en presteert het om het kind bij 20 graden met een trui met lange mouwen en een hemd te laten lopen. En dan wil hij hem liefst nog een vest of bodywarmer aandoen als ze het pand verlaten. ;)
    Of hij geeft hem bij dat soort temperaturen wel een korte broek aan, maar dan wel een hemd en overhemd met lange mouwen, ofzo. Gelukkig weet zoonlief sinds hij twee is zelf al dat er géén sokken in sandalen horen. Dus wat papa ook probeert: in sandalen gaan alleen blote voeten. (Althans: in de sandalen van onze zoon... De sandalen van mijn man daarentegen... Zucht.)

5. Arya

Arya Bekend lid

Jun 26, 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm het kan aan mij liggen maar de meeste dingen vind ik niet zo gek hoor... Maar misschien liggen jullie dan ook wel in een deuk om hoe mijn kind eruit ziet :D

6. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Dat had ik nou ook!
    Ik vind dat bij een kind veel kan...

7. Arya

Arya Bekend lid

Jun 26, 2014