Hoi, Sinds gister probeer ik al mijn handtekening te wijzigen, maar ik krijg steeds de mededeling dat ik te veel 'lines' heb. Alleen is dat helemaal niet zo Als ik alleen een banner van babytickers.net erin wil dan zijn dat nog geen 3 regels en dan krijg ik die mededeling ook. Als ik gewoon zelf 2 regels aan tekst type, dan zegt ie ook dat ik te veel regels heb en moet inkorten. Het enige dat ie 'goedkeurt' is een banner van lilypie, zonder dat ik er zelf nog tekst bij zet. Ik snap er niks van, want ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad Wie, o wie kan mij helpen en/of heeft een verklaring?
Wil je het nu nog eens proberen? Ik heb even gekeken in je profiel en zag dat er o.a. een dubbele banner stond met veel spaties ertussen.
Okee......ik denk 'ik probeer het nog 1 x' en toen lukte het ineens wel Zul je net zien Dan kan dit topic dus dicht en zal het een raadsel blijven waarom 't niet lukte
Hihi, ik denk dat jij net je nieuwe banner plaatste toen ik klaar was Mooi dat het iig weer gelukt is!
Een dubbele banner? Wat gek, want bij mij was het hele veld gewoon blanco Raadselachtig Maar 't is dus gelukt! Bedankt voor het kijken hoor!