AANGEBODEN Mustela Baby Shampoo 500ml gebruikt maar er zit nog misschien 450ml in Toiletmelk(750ml) - gebruikt maar er zit nog veel in +/- 400ml, Hydra Baby Creme 40ml - 2x gebruikt, Hydra Bebe Body Milk 500ml - 3x gebruikt betaald 57 Zwitsal ONGEOPEND Zachte Creme 100ML Billenzalf 125ml BodyLotion 200ml Schuimbad 200ml Slaapzacht Bad en Wasgel Ecaliptus 200ml Talkpoeder 100g Shampoo 400ml betaald 45 Johnson's Baby Shampoo ongeopend 300ml Talkpoeder 200g ongeopend betaald 8 L'oreal Elseve Anti-Roos Intensief 2 in 1 Shampoo en Cremespoeling met Actif Selenium S betaald 4,99 Nu de reden waarom ik alles verkoop: Altijd gebruikt Johnson's Baby maar mijn dochter kreeg allergie,moest om de maand van babyproducten wiselen anders jeuken... Mijn twee jarige dochter heeft allergie voor bovenvermelde merken,ze kan zelfs moeilijk Weleda producten verdragen... Mustela is gekocht in agustus na verschillende zoektochten voor baby prodcten Zwitsal gekocht in juni voor de geboorte van mijn andere dochter maar heb niks geopend omdat ik vrees dat ze zoals mij oudste dochter ook allergie zal hebben,tot nu toe gebruiken we weleda,zitten wel regelmatig met geïriteerde huid En Shampoo Elseve voor me zelf gekocht maar heb een fles gebruikt en ook allergie,zoals mijn dochter ben ik op zoek naar shampoo voor me zelf,zelfs weleda maakt mijn hoofdhuid jeuken...die is niet in prijs inbegrepen,ik geef dat gewoon weg,omdat ik niks mee kan doen... Ik zou graag alles voor max 35 euro verkopen Als iemand geïntereseerd is laat me weten door een berichtje te sturen naar mijn e-mail adres seda_al_rawashdeh@hotmail.com p.s.ik woon in belgie,provincie antwerpen... Groetjes, Julia