Wij willen onze eventuele dochter vernoemen naar 2 oma's. De ene oma heet M.arleen en de andere A.nneke. Wat kunnen we daar voor doopnamen van maken? Iemand leuke suggesties??
Helaas geen optie....willen deze naam volgorde hanteren dus M en dan A. Daarbij willen we graag 2 namen. Marianne valt dus ook af...
Eeeeej Quint! Dacht al je hier wel tegen te komen! Zat zelf aan Marlene Anne te denken (lekker saai), maar was benieuwd of ik iets geweldigs qua alternatief over het hoofd zag..... Vind jouw optie ook creatief, maar ML vind het niks....
Het is een vernoeming dus niks saai maar mooi dichtbij de oorspronkelijke namen... Ik kijk/reageer vaker hier omdat ik het heel erg leuk vind om met namen bezig te zijn.
Marlene Anne is erg mooi! Hoe spreek je die eerste naam uit? Als Marlène of Marléne? Mara Anna vind ik ook leuk of Mara Anne.
Ik zou gewoon voor de complete namen gaan...het zijn doopnamen, die gebruik je verder toch amper...? En anders misschien Marleen Anne, ik vind Marlene Anne niet zo lekker klinken (voor die paar keer dat het uitgesproken wordt...) Of anders Marie Anne.