Hallo meiden, Over 5 weken gaan ze ons kindje halen en we weten nog niet of we een jongetje of meisje gaan krijgen. We hebben al maanden een meisjesnaam maar we worden het niet eens over een jongensnaam. Heeft er iemand ideen?? wij heten zelf Frans en Ilse. Alvast bedankt
Hey Happy, Ik denk dat je helemaal in het verkeerde gedeelte staat, hihi! Dit gaat nl over vragen over de site zelf. Er is een kopje babynamen. Daar staat het beter op z'n plek. Denk dat je verplaatst gaat worden! Over je vraag: Onze zoon heet Siem, misschien is dat wat? Lekker kort en stoer! Succes en ik hoop dat jullie eruit komen! Liefs
Wat voor soort namen zoek je? Korte namen, net als die van jullie? Of juist wat langer? Nederlands, tropisch, fantasy Wat wil je? Anders worden de lijsten wel heel lang
Hahahaha sorry dat ik het op de verkeerde plaats het gepost, ben hier als lid net nieuw. Siem vindt ik een super leuke naam, Vince is ook wel wat bij mij past maar mijn vriend is meer van de traditionele langere namen en ik van de korte stoere namen, Boet, Finn, Fedde, Nio, Vinz, Lloyd vindt ik mooi maar mijn vriend is meer van de Julius, Pieter, Joris. echt heel erg moeilijk! Het gekke is dat we al maanden een meisjesnaam hebben dus ik denk dat het echt een meisje gaat worden!? Bedankt alvast